• Howdy, cowboy of cowgirl! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een!
    Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

hulpsherrifs???

Status
Niet open voor verdere reacties.

DeletedUser8307

Wij weten niks over geheime opdrachten. De hulpmods ook niet.
Svcinc weet ook even veel als jullie :)
Laat dus de illusie maar achterwege dat wij meer zouden weten.
Wat wij weten is omdat we het zelf lezen op het forum, of op dat van het engelse, de beta enzovoorts.
Wij spelen zelf, hoe eerlijk zou het zijn als we meer misten?
Niet eerlijk dus en daarom hebben wij ook niet meer informatie dan jullie ;)
Ziezo dit uitgeklaard zijnde hoeven jullie je dus geen zorgen te maken over geheime info, die is voor ons ook geheim.

Dat dacht ik al hoor, dat svcinc het ook niet weet. ;) Ook zou het natuurlijk niet eerlijk zijn. :( Stel je voor... :p

Maar goed. Probleem opgelost denk ik.
 
Wij weten niks over geheime opdrachten. De hulpmods ook niet.
Svcinc weet ook even veel als jullie :)
Laat dus de illusie maar achterwege dat wij meer zouden weten.
Wat wij weten is omdat we het zelf lezen op het forum, of op dat van het engelse, de beta enzovoorts.
Wij spelen zelf, hoe eerlijk zou het zijn als we meer misten?
Niet eerlijk dus en daarom hebben wij ook niet meer informatie dan jullie ;)
Ziezo dit uitgeklaard zijnde hoeven jullie je dus geen zorgen te maken over geheime info, die is voor ons ook geheim.
ZOOOOOO...... Hoe kan Scvinc dan tips geven over de edele wapens als hij niets weet???? Gokt ie gewoon ofzo? :p:p:p
En er zijn verhaaltjes geschreven bij die dingen op de Wiki... Wie deed dat dan en vooral: hoe?
 

DeletedUser4891

Dus als je alle forums goed doorleest, zou je alle edele wapens al moeten weten?:confused:
Dat lijkt me sterk, dan was er vast wel iemand als bever geweest die er in elk geval al 1 wist.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Dus als je alle forums goed doorleest, zou je alle edele wapens al moeten weten?:confused:
Dat lijkt me sterk, dan was er vast wel iemand als schuimpie geweest die er in elk geval al 1 wist.

schuimpie, heeft die dan een edel wapen gevonden ?
 

DeletedUser

Het is niet omdat je iets neerschrijft/typt dat het correct is hé jongens maar laten we daar nu niet over gaan discussïeren als de zingen rond die edele wapens waar of onwaar zijn. Er zijn reeds topics over dat onderwerp.
Wij weten niks meer dan jullie dat is zeker:)
 

DeletedUser4891

schuimpie, heeft die dan een edel wapen gevonden ?

sorry lette niet op, ik bedoelde bever:o

Maargoed, van mij mogen ze best iets extra's weten hoor. Ik vroeg me gewoon af waar hij de info vandaan haalde.
Maar als het niks te horen krijgt van innogames vind ik het goed
 
Kortom: Svcinc zijn tips moeten we niet té serieus nemen lijkt me... Hij dénkt dat hij het correct heeft maar dat is dus niet door Innogames bevestigd oid...
Wel zou ik graag een voorbeeld willen van zo'n forum, waar hij zn info vandaan haalt. Zou wel makkelijk zijn als iemand hier Pools/Russisch kon, die fora kunnen ook wat info bevatten misschien...
EDIT:
Het is niet omdat je iets neerschrijft/typt dat het correct is hé jongens maar laten we daar nu niet over gaan discussïeren als de :confused: :D--->zingen<---:D :confused: rond die edele wapens waar of onwaar zijn. Er zijn reeds topics over dat onderwerp.
Wij weten niks meer dan jullie dat is zeker:)
 
Laatst bewerkt:

DeletedUser3874

Kortom: Svcinc zijn tips moeten we niet té serieus nemen lijkt me... Hij dénkt dat hij het correct heeft maar dat is dus niet door Innogames bevestigd oid...
Wel zou ik graag een voorbeeld willen van zo'n forum, waar hij zn info vandaan haalt. Zou wel makkelijk zijn als iemand hier Pools/Russisch kon, die fora kunnen ook wat info bevatten misschien...
EDIT:

Eén groot verschil Soulspark heeft niet meegewerkt aan de wiki, hoe ik op de Edele wapens ben gekomen is dan ook een ongeluk geweest (ik wilde de plaatjes voor de wiki van de The West Server halen, met toelating btw), ik ben dus de enige van het team (op de CM na) die weet hoe je eraan moet komen vermits niemand anders toelating tot de serverside krijgt.

Ik heb zulks dan ook niet tegen m'n collega's gezegd, het is zelfs zo dat ik m'n Tachunka's (verkregen door fortgevecht) verkocht heb omdat mensen anders zou zeggen dat ik de opdrachten al reeds gedaan heb wat indruist tegen interne regels.

En voor de rest kan ik enkel beamen wat Souls reeds geschreven heeft, net wederom door de interne regels voor de mods (die niet kenbaar gemaakt aan de spelers), als we dan al iets geheim weten mogen we het zelf niet uithalen voor het openbaar is gemaakt.
 

DeletedUser8307

Eén groot verschil Soulspark heeft niet meegewerkt aan de wiki, hoe ik op de Edele wapens ben gekomen is dan ook een ongeluk geweest (ik wilde de plaatjes voor de wiki van de The West Server halen, met toelating btw), ik ben dus de enige van het team (op de CM na) die weet hoe je eraan moet komen vermits niemand anders toelating tot de serverside krijgt.

Ik heb zulks dan ook niet tegen m'n collega's gezegd, het is zelfs zo dat ik m'n Tachunka's (verkregen door fortgevecht) verkocht heb omdat mensen anders zou zeggen dat ik de opdrachten al reeds gedaan heb wat indruist tegen interne regels.

En voor de rest kan ik enkel beamen wat Souls reeds geschreven heeft, net wederom door de interne regels voor de mods (die niet kenbaar gemaakt aan de spelers), als we dan al iets geheim weten mogen we het zelf niet uithalen voor het openbaar is gemaakt.

Wow, je weet dus hoe je die wapens kan krijgen. :) Maar per ongeluk ... Dan stop je toch gewoon met lezen van de info omtrent edele wapens ? :p Maar goed, ik zou het ook doen hoor. :p (Of ben ik verkeerd)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan