• Howdy, cowboy of cowgirl! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een!
    Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

rank maken voor mensen met max punten in fortgevecht

DeletedUser

Heey je hebt voor alles een rank beste duellant hoogste ervaring onderlingen ranken als bijv bouwen enzo is het dan ook geen soort ranglijst te maken voor mensen die als eerst maxpunten gehaald bij fortgevecht of iets in die richting..


Nogiets ik word het een beetje zat om steeds uit het fort te worden gegooid omdat er dan teveel mensen staan is het dan niet beter om het in plaats van half vrij - 10 vrije plaatsen maakt want dan kan je als nog lopen en de muur is toch meestal wel snel leeg als er jacht op word gemaakt door de aanvallers



Dit waren me 2 problemen wat denken jullie ervan
MVG Vatgeenkouboy
 

DeletedUser

Heey je hebt voor alles een rank beste duellant hoogste ervaring onderlingen ranken als bijv bouwen enzo is het dan ook geen soort ranglijst te maken voor mensen die als eerst maxpunten gehaald bij fortgevecht of iets in die richting..


Nogiets ik word het een beetje zat om steeds uit het fort te worden gegooid omdat er dan teveel mensen staan is het dan niet beter om het in plaats van half vrij - 10 vrije plaatsen maakt want dan kan je als nog lopen en de muur is toch meestal wel snel leeg als er jacht op word gemaakt door de aanvallers



Dit waren me 2 problemen wat denken jullie ervan
MVG Vatgeenkouboy

dat je veelal eruit word gegooid bij fortgevechten kan om meerdere redenen zijn

-ze selecteren op BG's en leden van eigen groep
-ze kijken naar je kleding en/of wapen en vinden het wapen niet goed genoeg
-ze kijken misschien naar level, doen ze als er teveel van eigen groep staan ook soms dus waarom niet bij mensen van steden waar ze geen verbinding me hebben
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

ok

ok dan doe ik dat en ik heb goed lvl en draag aardige kleren dus ik denk dat het kwam door bg ding maar als nog snap ik het niet :)
 

DeletedUser

stadsleiding van de steden die in het fort zitten en de stadsleiding van de aanvallers kunnen voorkeur aangeven voor bepaalde mensen

die hebben dan voorrang op diegenen die geen voorkeursstem hebben
 
ik ben het op beide punten helemaal met je eens

voor de fortgevechten zou er zeker een ranglijst moeten komen
zowel bij je karakter ( totaal/gewonnen/verloren) als op de ranglijst ( totaal/gewonnen/verloren/toegebrachte schade/ontvangen schade)

wat betreft het wel/niet mee mogen doen met een fortgevecht mogen ze van mij een selectieoptie toevoegen
namelijk dat je online moet zijn om mee te mogen doen
want iemand die offline is maar wel mee mag doen daar heb je tijdens een fortgevecht niets aan
 

DeletedUser

eens

artic ben het helemaal met je eens over dat onderste ook :)
en artic ben jij admin ?
 

DeletedUser

Heey je hebt voor alles een rank beste duellant hoogste ervaring onderlingen ranken als bijv bouwen enzo is het dan ook geen soort ranglijst te maken voor mensen die als eerst maxpunten gehaald bij fortgevecht of iets in die richting..
Dit is al eerder voorgesteld, en zal er niet komen.
Je kan hier namelijk niet je maximale hit verhogen door meer punten op een vaardigheid te zetten.


Nogiets ik word het een beetje zat om steeds uit het fort te worden gegooid omdat er dan teveel mensen staan is het dan niet beter om het in plaats van half vrij - 10 vrije plaatsen maakt want dan kan je als nog lopen en de muur is toch meestal wel snel leeg als er jacht op word gemaakt door de aanvallers
Je hebt gelijk dat er altijd al snel dooie vallen, maar er is al een limiet ingesteld en dat veranderen ze waarschijnlijk toch niet.
 

DeletedUser

artic ben het helemaal met je eens over dat onderste ook :)
en artic ben jij admin ?

Nee, hij is geen admin.

En ik ben helemaal tegen het idee.
Waarom nog een ranglijst erbij?
Er zijn er al meer dan genoeg naar mijn mening.


Dat jij nooit mag meedoen met fortgevechten, voor dit antwoord kan je kijken bij het antwoord van tijgerke.
 
voor alles word een lijst bijgehouden
dus waarom niet voor de fortgevechten?
1 meer of minder maakt toch niks uit

en vatgeenkouboy waarom denk jij dat ik admin ben???
 

DeletedUser

voor alles word een lijst bijgehouden
dus waarom niet voor de fortgevechten?
1 meer of minder maakt toch niks uit

en vatgeenkouboy waarom denk jij dat ik admin ben???

Omdat er bij fortgevechten te veel factoren zijn en daarom te veel ranglijsten zouden komen.
  • 1 met meeste schade
  • 1 met meeste ervaring
  • 1 met hoogste treffer
  • ...

Daarom geen voor fortgevechten
 
Omdat er bij fortgevechten te veel factoren zijn en daarom te veel ranglijsten zouden komen.
  • 1 met meeste schade
  • 1 met meeste ervaring
  • 1 met hoogste treffer
  • ...

Daarom geen voor fortgevechten

ik begrijp jou niet?
geef nou eens een concrete rede waarom niet
er word nota bene voor elke vaardigheid een lijst bijgehouden
er is zelfs een gallerij der helden die helemaal niks voor stelt
 
Ik vind een ranglijst voor fortgevechten niet nodig.

Sowieso om de volgende dingen:

- Wapens hebben een max schade, daardoor kunnen er zeer veel spelers dezelfde maximale schade halen, waardoor dit iig uitgesloten wordt.

- Ervaring zit ook een max op, nml 1500.

Hierbij heb je eigenlijk de meest belangrijke dingen die in een ranglijst kunnen al niet.
 

DeletedUser

ik begrijp jou niet?
geef nou eens een concrete rede waarom niet
er word nota bene voor elke vaardigheid een lijst bijgehouden
er is zelfs een gallerij der helden die helemaal niks voor stelt

Dat de gallerij der helden niks voorstelt, ben ik het met je eens.

Ik vind gewoon dat er genoeg ranglijsten zijn en dat er niet nog meer moeten bijkomen.
 

DeletedUser

..

ik bedoel dat we bijv nog bij vaardigheden en die andere 4 want ik vind het oneerlijk want er zijn goede fortstrijders die er daardoor niet instaan bijv harres en ger onimo 2 goede duellanten op w3 :)
 
Ik vind een ranglijst voor fortgevechten niet nodig.

Sowieso om de volgende dingen:

- Wapens hebben een max schade, daardoor kunnen er zeer veel spelers dezelfde maximale schade halen, waardoor dit iig uitgesloten wordt.

- Ervaring zit ook een max op, nml 1500.

Hierbij heb je eigenlijk de meest belangrijke dingen die in een ranglijst kunnen al niet.

bij de duellijst staat ook alleen maar het aantal gewonnen/verloren duels
zonder vermelding van de schade
een fortgevecht lijst zou er hetzelfde uit kunnen zien
 

DeletedUser

neuh, ALS er een extra detail aan de ranglijst moet komen, is het vind ik toch wel gewoon dat erbij moet staan hoeveel medailles je hebt (in de ervaringranglijst he, gewoon extra kolom)
 

DeletedUser4007

Ik vind gewoon dat er genoeg ranglijsten zijn en dat er niet nog meer moeten bijkomen.


Je geeft geen reden waarom niet, alleen dat jij dat vind.
Gewoon niet naar kijken, heb je er geen last van ook:cool:

Alle forten houden gevechten bij, dus waarom niet bij de spelers zelf???
Vindt dat veel intressanter dan een fort dat elke keer van eigenaar wisselt
 

DeletedUser

Ik zou eerder doen, het totale XP gekregen van fortgevechten en de totale schade gedaan bij fortgevechten
 
Bovenaan