• Howdy, cowboy of cowgirl! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een!
    Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

rank maken voor mensen met max punten in fortgevecht

DeletedUser

Een ranglijst dient in het algemeen aan te geven hoe goed iemand is in een bepaald iets, een fortranglijst die zegt hoe vaak je een fortgevecht gewonnen hebt zegt totaal niets over hoe goed die speler is in fortgevechten, als de speler altijd de kant kiest die waarschijnlijk gaat winnen sta je zo bovenaan, terwijl je misschien helemaal niks presteert, en daar ging het bij ranglijsten toch om? dat je een redelijke indicatie hebt hoe goed iemand is?
 

DeletedUser

..

ik bedoel dat je kan zien hoeveel ervaring mensen er ook hebben uitgehaald :)
 
Een ranglijst dient in het algemeen aan te geven hoe goed iemand is in een bepaald iets, een fortranglijst die zegt hoe vaak je een fortgevecht gewonnen hebt zegt totaal niets over hoe goed die speler is in fortgevechten, als de speler altijd de kant kiest die waarschijnlijk gaat winnen sta je zo bovenaan, terwijl je misschien helemaal niks presteert, en daar ging het bij ranglijsten toch om? dat je een redelijke indicatie hebt hoe goed iemand is?

hetzelfde geld dan voor de duelranglijst
die zegt dan ook niet svan hoe goed iemand is
want je gaat mij niet vertellen dat je iemand aanvalt als je zeker weet dat je gaat verliezen
 

DeletedUser

uitleg

ik zal ff uitleggen wat ik bedoel


Als je nou het zelfde doet bij duel ranglijst

gewonnen
verloren
en aantal Xp gemiddeld uit gevecht


en dan net als bij normaal duel dat het gaat om Xp en niet om winnen of verliezen want dan kunnen de mensen zoals harres mc mini en ger onimo onderling ook een soort competitie daaruit starten om te kijken wie daar het beste in is
ik hoop dat jullie het nu met me eens zijn anders jammer


:bolhoed: Vatgeenkouboy ;)
 

DeletedUser

Lol, leuk die discussie over rankings, natuurlijk ben ik het ermee eens, gewoon extra kolom bij duels met daarin je behaalde xp van fortgevechten.
Zegt me in elk geval meer als een medaille voor extra lang slapen, stukje rijden op de ezel of slapen in een vreemd hotel, en er zijn ook mensen die nu net hun best doen om zoveel mogelijk van die medailles te verdienen ;)

Alle rankings zijn leuk voor de mensen die nu net daar mee bezig zijn, en het is toch leuk om je stats te kunnen vergelijken met andere spelers.
 

DeletedUser

hetzelfde geld dan voor de duelranglijst
die zegt dan ook niet svan hoe goed iemand is
want je gaat mij niet vertellen dat je iemand aanvalt als je zeker weet dat je gaat verliezen

Bij de duelranglijst gaat het slechts tussen jou en je tegenstander, bij fortgevechten heb je nog muren, onvoorspelbare medestrijders, veel meer tegenstanders, kortom een fortgevecht winst/verlies ranglijst zou geen toegevoegde waarden hebben.
 

DeletedUser

Doe eens mee aan een fortgevecht en oordeel dan nog eens.
Denk dat je dan zal zien dat juist het samenwerken met je medestanders en het uitdenken van de juiste taktiek ervoor kan zorgen dat je veel XP verdient.
En juist dat samenwerken voegt iets toe aan het spel.
Dit in tegenstelling tot de gewone duels, je zoekt een slachtoffer (die het liefst juist net niet zijn duelkleren aanheeft) alleen als je pech hebt verlies je dan.

Heb ik het nog niet eens over de mensen die de hele kaart overgaan om bouwers met een hoog level aan te vallen en dan weten dat anderen er geen 8 uur rijden voor over hebben om een tegenaanval te doen.
Leuk voordeel daarvan, je hebt veel gewonnen duels (medaille) je rijd een leuk stuk op ezel of paard (medaille) en je slaapt nog eens in een vreemd hotel (medaille) en als er toch nog mensen achter je aankomen slaap je gewoon 2x achter elkaar (medaille) en je klimt natuurlijk lekker op de duelranking :D

Alvast excuses aan de echte duelanten ;)
 

DeletedUser5798

Ik denk dat het zeker interessant kan zijn om te zien hoe goed iemand is in een fortgevecht, dan kun je tenminste een weloverwogen keuze maken bij het selecteren van mensen die mee moeten doen..

Dit kan natuurlijk betekenen dat je mensen uit andere steden kiest om voor jouw fort te vechten, ipv alleen je eigen stad of BG's.

Het geeft je meer inzicht in wat iemand wel of niet kan.

Persoonlijk vind ik de medailles wel leuk maar ik jaag er niet op, hoewel ik bijzonder trots ben de grootste mafkop ter wereld te zijn...
 

DeletedUser

Ik zou dat van gewonnen/verloren fortgevechten weg doen maar ik zou wel een ranglijst maken voor de ervaring die je al hebt verdiend bij fortgevechten.

Dan kan je ook makkelijker kiezen bij de voorkeurstemmen
 

DeletedUser8307

Heey je hebt voor alles een rank beste duellant hoogste ervaring onderlingen ranken als bijv bouwen enzo is het dan ook geen soort ranglijst te maken voor mensen die als eerst maxpunten gehaald bij fortgevecht of iets in die richting..


Dat is wel een goed idee.


Nog iets ik word het een beetje zat om steeds uit het fort te worden gegooid omdat er dan teveel mensen staan is het dan niet beter om het in plaats van half vrij - 10 vrije plaatsen maakt want dan kan je als nog lopen en de muur is toch meestal wel snel leeg als er jacht op word gemaakt door de aanvallers

Er zijn limieten+ dat kiezen de stadsleiders! Die gaan er uiteraard de beste lvl's uitkiezen .


Dit waren me 2 problemen wat denken jullie ervan
MVG Vatgeenkouboy

MvG,
Hannes
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Het zou wel leuk zijn heb je toch nog iets waar je mee kunt bewijzen dat je goed bent
 
Bovenaan