• Howdy, cowboy of cowgirl! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een!
    Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

Verbeterde versie TW Pro

DeletedUser

tw-db is wel makkelijk het script. zit alleen wat fouten in. dus qua berekeningen klopt het niet helemaal. (heb al melding gemaakt)
 

DeletedUser

Bij mij klopt het wel goed, welke fout heb jij dan gevonden?

Ik denk dat tw-db berekeningen doet met de inventaris die jij het laatst hebt geïmporteerd..dus het kan zijn dat Duveltje in dit geval met een out-dated inventaris werkt.
 

DeletedUser

Nou, de inventariscalculator werkt niet maar de slaapknop doet het nog wel :)

Lekensteyn, waarom heb je geen tijd meer om jouw geweldige script weer in werking te stellen??? Je ziet dat bijna iedereen klaagt of het vervelend is dat je bent gestopt. Ik vind het zelf ook heel vervelend.

En aan leones of iemand anders die veel weet over scripten maken: is er geen alternatief of kunnen jullie er geen ander alternatief voor verzinnen? Ik vind die tw-pro een heel gedoe. En laat het aub ook werken met Safari ;)
 

DeletedUser14144

naar lang bezig zijn en rotzooien is het me eindelijk goed gelukt^^

ligt het aan mij of staat slag kracht er nie tussen ??
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser11730

jawel, twdb is heel ingewikkeld :p, van die hele site snap ik niks dus gebruik daarom nog steeds weststats xd

Ik heb zojuist Weststats geprobeerd, maar de importer werkt niet meer. Bovendien wordt de site al enige tijd niet meer onderhouden. Het laatste wat ze gedaan hebben is de broeken en riemen invoegen toen die er kwamen, maar daarna ook niet meer. De nieuwste opdrachten staan er ook niet op.

Ik moet zeggen dat tw-db een flinke leercurve heeft, maar het heeft meer te bieden dan Weststats ooit gehad heeft.
 

DeletedUser

Bij mij klopt het wel goed, welke fout heb jij dan gevonden?

sorry zo'n late reactie. maar bij o.a. fg kleding pakt die mn buffalo bills (vanwege stamina) ipv edele zachte beenbeschermers. Heb het nagekeken in een manoeuvre en toch zijn de edele zachte beenbeschermers beter.

Dit is 1 van de vele welke ik al heb gevonden. maar zullen ze wel oplossen neem ik aan
 

DeletedUser15117

Nog een fout die erg vervelend kan zijn, bij fg's neemt hij het wapen met de beste bonussen en niet het wapen dat het meeste schade doet.
 

DeletedUser

Een andere fout is dat hij ook geen rekening houdt met fortbonussen. Zo zal hij Maria Roalstads sjaal steevast negeren.
 

DeletedUser

van die sjaal blijf ik van mening dat je beter een stropdas met lp kan pakken. Diverse manoeuvres gedaan en toch blijft lp het iedere keer winnen. ook omdat vaak die stropdassen leiderschap bevatten. maarja. is je eigen mening.

En ja ook een zeis/exclusieve fg wapen kiest hij boven een fg wapen met meer schade. Vanwege extra atribuut bonussen bijv.

Zo zijn er wel meer dingen. met max health regeneration klopt bij mij ook niet. pakt die mn billys bijv. en als ik het dan uitreken gaat lp toch sneller met kussen en pispotje ;)

En ja misschien heb ik wel TE veel items ;)

En kan nu wel zeuren over de fouten. maar voor mij een grote plus is dat ik niet opnieuw hoef te berekenen. Duurde bij mij ruim 45 min met een quad core. moet je nagaan. Had ik al tips gehad om diverse arbeiden eruit te halen wat hij niet berekende. Dit is een mooie vervanging, bedenk wel dat je niet klakkeloos van de voorgestelde kleding van uit moet gaan. Dit zeker ivm de custom sectie voor fg kleding etc.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Arbeiden worden wel goed berekend. De custom sets zoals fg's en duels vaak niet. Bij mij wordt ook de zeis verkozen boven de hw winchester. Waar ik een gg heb wordt deze wel juist gekozen, maar dat is logisch.

Er komt binnenkort een optie om jouw eigen custom berekeningen toe te voegen, zou alvast wat moeten oplossen :)
 

Deleted User - 246560

Arbeiden worden wel goed berekend. De custom sets zoals fg's en duels vaak niet. Bij mij wordt ook de zeis verkozen boven de hw winchester. Waar ik een gg heb wordt deze wel juist gekozen, maar dat is logisch.

Er komt binnenkort een optie om jouw eigen custom berekeningen toe te voegen, zou alvast wat moeten oplossen :)

Dat kan nu, alleen vervelend is dat bij mij bv de local storage niet gaat.
In 2 Werelden is het goed gegaan. De rest niet. Daar zie ik ook geen punt waarden bij het custom blad.
Range Dueler (Att) [undefined]

Bij de wereld waar het wel goed gaat staan er punten achter.
 

Deleted User - 246560

Dat kan nu, alleen vervelend is dat bij mij bv de local storage niet gaat.
In 2 Werelden is het goed gegaan. De rest niet. Daar zie ik ook geen punt waarden bij het custom blad.
Range Dueler (Att) [undefined]

Bij de wereld waar het wel goed gaat staan er punten achter.


Denk dat het te maken heeft met:
Succesvol
tw-db.info: data successfully loaded
Hij is dan nog bezig. Zie de pistolen draaien. Moet dan ook eerst weet de tool sluiten en opnieuw openen.
Ik gebruik trouwens Chroom.
 
Heb je 0.05 rev. 34? Kan je zien als je 'm opent.

Bij mij werkt het in ieder geval goed op chrome. Probeer 'm anders te verwijderen, cache legen, en opnieuw installeren.
 

Deleted User - 246560

Heb je 0.05 rev. 34? Kan je zien als je 'm opent.

Bij mij werkt het in ieder geval goed op chrome. Probeer 'm anders te verwijderen, cache legen, en opnieuw installeren.

0.05 rev. 34
Yep. En da heb ik allemaal gedaan. maar ja klopt niet, kies maar bv voor slachtkracht duelant, dan geeft ie schieten :( in w1 bij me.


Dit oa gedaan:


I did deactive, remove and it did not help. Also
javascript:while(localStorage.length)localStorage.removeItem(localStorage[0])
does not help. I did remove in the ..\AppData\Local\Google\Chrome\User Data\Default\IndexedDB the data. But it won’t help. Only http://nl5.the-west.nl/game.php#


Ook handmatig verwijderd al. :( de index bestanden
 
Bovenaan