• Howdy, cowboy of cowgirl! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een!
    Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

The-West App(licatie)

DeletedUser

Op de iPod Touch zou het ook mogelijk zijn. Als het ook op de iPhone kan.

Ik zou eerder voor een mobiele versie gaan.

Dit is al vaker geprobeerd maar dat lukt niet fatsoenlijk. Het kan gewoon op de een of andere manier niet. De telefoons hebben niet genoeg geheugen etc.

Okee, ik ga nu even saai en ouderwets klinken

dat de dag van tegenwoordig iedereen met een gsm rondloopt, tot daar aan toe. Dat er een fototoestel/MP3 in is ingebouwd is mooi meegenomen en af en toe de mail eens checken gaat ook. Maar is het echt nodig om de jeugd(waartoe ik zelf behoor) te stimuleren om meer in de virtuele dan in de echte wereld te leven, als je om het halfuur op school, op de jeugdbeweging... inlogt om een niet bestaande cowboy niet bestaand graan te laten oogsten? Ik denk trouwens ook dat de meeste spelers echt geen smartphone hebben, het is grotendeels ook gewoon duur speelgoed.

En met die optie verplicht je ook bijna iedereen om dat te doen, want als sommigen de hele dag door inloggen moeten de anderen dat ook om te kunnen concurreren.

Hier ben ik het helemaal mee eens

Dat noemen ze nou: Leef met je tijd mee. Ik durf te wedden dat over tientallen jaren iedereen zoon High-tec spulletje in huis heeft.
 

DeletedUser4892

Het is zo dat er al zo veel mogelijk is op de smartphones dat dit iets kleins is dat je bijvoorbeeld even snel beneden in je woonkamer in een paar seconden kan doen. Ik vind het ook nog steeds een goed idee. 5/5
 

DeletedUser

Dat noemen ze nou: Leef met je tijd mee. Ik durf te wedden dat over tientallen jaren iedereen zoon High-tec spulletje in huis heeft.

Nah, als mn opa en oma over 10 jaar nog leven hebben ze dat echt niet ;) Dus kom maar op met die weddenschap.
 

DeletedUser

Dat noemen ze nou: Leef met je tijd mee. Ik durf te wedden dat over tientallen jaren iedereen zoon High-tec spulletje in huis heeft.

Eu, wie zegt dat nieuw altijd beter is dan oud? denk daar maar eens over na.
 

DeletedUser

Dat noemen ze nou: Leef met je tijd mee. Ik durf te wedden dat over tientallen jaren iedereen zoon High-tec spulletje in huis heeft.

Dat noemen ze nou meedoen...
Maarjaa..heb zelf ook een smartphone hoor..
 

DeletedUser9257

Dit is al vaker geprobeerd maar dat lukt niet fatsoenlijk. Het kan gewoon op de een of andere manier niet. De telefoons hebben niet genoeg geheugen etc.





Dat noemen ze nou: Leef met je tijd mee. Ik durf te wedden dat over tientallen jaren iedereen zoon High-tec spulletje in huis heeft.

over tien jaar lopen sommige mensen al rond met een PaperPhone die is zo een smartphone zo dun als papier
 

DeletedUser

Leuk idee, maar moeilijk te maken hoor. het hoeft voor mij niet want ik heb geen Smartphone.

2.5/5 :)
 

DeletedUser14112

Helemaal mee eens, zelf heb ik nog geen smartphone, maar vaak wil ik ook ff snel wat instellen op andermans smartphone...

:up:5/5:up:
 

DeletedUser

ik heb net even gebabbeld met morthy,
hij is de maker van de tribalwars-app.
hij heeft mij verteld dat een app voor t-w nog niet is geplant maar dat ze voorlopig hiermee ook niet aan de slag gaan...
ook wil innogames geen 3en erbij betrekken dus het enige wat jullie kunnen doen is aandringen en wachten.

ontopic. zoals ik al zei als hier een poll voor komt en het idee doorgaat naar .net is er een kans dat inno het op zijn prioriteiten lijstje zet...
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser9257

ik heb net even gebabbeld met morthy,
hij is de maker van de tribalwars-app.
hij heeft mij verteld dat een app voor t-w nog niet is geplant maar dat ze voorlopig hiermee ook niet aan de slag gaan...
ook wil innogames geen 3en erbij betrekken dus het enige wat jullie kunnen doen is aandringen en wachten.

ontopic. zoals ik al zei als hier een poll voor komt en het idee doorgaat naar .net is er een kans dat inno het op zijn prioriteiten lijstje zet...

WOW is er een app van tribalwars die ga ik snel downloaden
 

DeletedUser

Bij hun wel,

Dus kan het ook bij ons, Ik heb zelf wel geen smartphone.

Toch lijkt het mij een super idee 5/5
 

DeletedUser

Gratis

Dit zou De makers van TW ook nog geld kunnen opleveren..!
Ik zou best een euro willen dokken als ik 24/7 kan TWen,
Op internet blijft leuker,maar nog even snel een Duel,Aanmelden voor een Fortgevecht...! etc lijkt me top..!
Goed idee,duurt wel even!

5/5:sheriff:
 

Deleted User - 308552

Inderdaad een goed idee, als er een poll komt stem ik zeker voor (ook al heb ik geen smartphone :p)
 

DeletedUser

op zich is het nu ook wel te doen op je mobiel, enige nadelen
-als je ergens op drukt selecteert hij meestal net iets anders of het grote geheel
-je hebt geen calculators zoals tw pro+
-onoverzichtelijk
-het scrollen werkt niet...

als ze voor de 1e, 3e, en 4e, iets zouden doen, is het al goed (bij onoverzichtelijk kunnen ze dan instellen dat je gewoon de tabbladen ziet zoals stad, stadforum, telegrammen, en berichten en dat je dan onderin een icoontje hebt met arbeidenlijst, een lijst die alle arbeiden aangeeft die jij op dat moment met die uitrusting kunt doen, als je er eentje aanklikt selecteert hij gelijk de dichtsbijzijnde plaats en gaat het dan doen...
veel programmeerwerk, klopt, meer leden, klopt, actievere leden, klopt
 

Deleted User - 308552

Lijstje van arbeiden waar je het dichtst bij bent ofzo... Gesorteerd op reistijd, zonder de kaart lay-out maar gewoon als lijstje, het is namelijk wel de bedoeling dat je The West 'gewoon' op internet speelt ;)
 
Bovenaan