• Howdy, cowboy of cowgirl! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een!
    Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

Nieuwe Jobcalculator: The West Insider

DeletedUser

Ik gebruik deze nu al even, hij werkt heel goed.

Je kan er echt veel meer uit halen dan de: the west stats > werkzaamheden calculator (ik gebruik deze niet meer)
voor de andere dingen blijft: the west stats makkelijk, zoals opdrachten enzo.

ik hoop alleen dat ie in de toekomst nog in het Nederlands komt dan zal ie voor iedereen wat makkelijker zijn.
 

DeletedUser8307

Bij mij lukt het niet. Ik krijg het volgende bericht :

Firefox weet niet hoe het dit adres moet openen, omdat het protocol (avascript) met geen enkel programma is verbonden.


:confused::confused:
 

DeletedUser

Ik gebruik nog steeds The West Stats aangezien ik die wat overzichtelijker vind.
 

DeletedUser

Bij mij lukt het niet. Ik krijg het volgende bericht :

Firefox weet niet hoe het dit adres moet openen, omdat het protocol (avascript) met geen enkel programma is verbonden.


:confused::confused:

Je hebt blijkbaar niet alles van de code gekopieerd, want er ontbreekt een J voor (J)avascript. Met de J zou het normaal wel moeten werken hoor :)
 

DeletedUser

Ik heb toch liever stats want die kan in t Nederlands...
Liever lui dan moe he. :p
 

DeletedUser

ik kan de optie waarbij je kan zien hoeveel van welke items er in het spel zijn niet meer terugvinden :eek:

Het lijkt me toch sterk dat Bux en ik de enigste 2 kuierstokken hebben op The West.

Dat klopt inderdaad niet want ik heb op wereld 1 en 2 de kuierstok.
Maar mijn inventaris is lange tijd niet meer geupload dus klopt dit niet op weststats.
Zolang niet iedereen upload is het niet correct :)
 

DeletedUser

Dat klopt inderdaad niet want ik heb op wereld 1 en 2 de kuierstok.
Maar mijn inventaris is lange tijd niet meer geupload dus klopt dit niet op weststats.
Zolang niet iedereen upload is het niet correct :)

dat is omdat hij het in 10 juni postte |:l
 

DeletedUser3244

Pff :/ wat een gedoe :')

Dis toch handiger:
inventaar-17.jpg


:>
 

DeletedUser

Weet iemand wanneer en/of dit in het Nederlands komt???

Ik vind het echt geweldig, je kan er veel meer mee.

maar Nederlands blijft makkelijker.

Ik bied mezelf aan voor te vertalen.
 

DeletedUser8307

In het nederlands beginnen ze binnenkort. Dit was de reactie van de schrijver :
" Ik wil hier zoveel mogelijk mensen mee helpen , na al dat werk. Dus ik wil het wel vertalen." Volgens mij zal hij dat doen. Maar je kan altijd een mod contacteren.

Vriendelijke Groeten
 

DeletedUser8307

Ja, dat is idd. handig, maar hoe lang gaat het nog duren, dat is niet op 1,2,3 gedaan :rolleyes:
 
Bovenaan