• Howdy, cowboy of cowgirl! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een!
    Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

kleding en lp kleding voor lvl

DeletedUser

ik heb nu wel 70 stedden af gezocht naar een zwarte patroonriem en die kan ik nergens vinden en ik vint dat er ook een lp set moet kommen die vol met lp is en ook een beetje voor degene die bij de lvl 40 zitten niet aleen vor gene van lvl 80

wie is het met me eens :cool::D
 

DeletedUser

dit idee voldoet niet aan de richtlijnen. de richtlijnen kun je hier (klikje) vinden.
 

DeletedUser

hoe doe ik dat

hoe doe ik dat dan ik weet niet wat ik anders moet typen heb het al gelezen:o
 

DeletedUser

quiteer dit en zet je idee hierin
een visueel hulpmiddel is niet verplicht


Richtlijnen

Voorstel
Hier vertel je je idee in grote lijnen. Waar gaat het over? Het idee dus kort formuleren.

Details
Je idee helemaal uitgelegd tot in het kleinste detail.

Misbruikpreventie
Zou het kunnen dat er misbruik van je idee kan worden gemaakt? Vertel dan hier, hoe je dit zou tegen gaan.

Visuele hulpmiddelen
Hier kan je screentjes zetten hoe je idee er uit zou zien. Screentjes moeten in een spoiler staan.

Samenvatting
Waarom zou dit idee er moeten komen voor de gewone the-west speler? Wat is hier het voordeel van?

Administratie
Is dit idee volgens de richtlijnen voor het posten van een idee? Ja
Heeft dit idee iets te maken met de reeds voorgestelde ideeën? Nee
 

DeletedUser

hoe

hoe je dat doet ik kan dat alemaal niet zo neer zetten ik heb disslektie ik kan me nog geen 2 min consentreren en mijn spelling is waardeloos
 

DeletedUser12477

hoe je dat doet ik kan dat alemaal niet zo neer zetten ik heb disslektie ik kan me nog geen 2 min consentreren en mijn spelling is waardeloos

Oke, valt te begrijpen... Maar wat is het idee precies dan? Gewoon een levenspuntenset? Het is ook gewoon leuk om toch te wachten totdat je level 80 bent? Ik vind het wel goed zo hoor ;)
 

DeletedUser

kijk

kijk ik wil graag dat er in meer stedden dingen voor setten zijn en dat er ook een lp set komt want mijn broertje zit in laag lvl en is puur lp en ik bedacht die avond dat het handig was om een lp set te maken als je dat hebt krijg je bijvoorbeeld daar door meer lp punten
 

DeletedUser12132

kijk ik wil graag dat er in meer stedden dingen voor setten zijn en dat er ook een lp set komt want mijn broertje zit in laag lvl en is puur lp en ik bedacht die avond dat het handig was om een lp set te maken als je dat hebt krijg je bijvoorbeeld daar door meer lp punten

Dat is misschien wel handig. Ook voor fortvechters! Mag er zeker komen ;). Goed idee :up:
 

DeletedUser6004

kijk gewoon even bij de andere ideeën om te zien hoe je de richtlijnen moet gebruiken.
 

DeletedUser10466

Voorstel
Een LP-set

Details
Een speciale set die je extra LP geeft., liefst een set die niet al te slechte fortgevechtkleding heeft.

Misbruikpreventie
Nee

Visuele hulpmiddelen
Leef je uit zou ik zeggen, ik kan het niet

Samenvatting
Het maakt het makkelijker om veel lp te hebben tijdens een fortgevecht, ik neem tenminste niet aan dat ze pure anti-fg-kleding gaan nemen voor de LP-set, maar ik ben niet zo'n kracht/LP skiller en kom op de meeste werelden net boven de 1000 LP uit, zo kun je bijna nooit een kistje krijgen, daar men heeft uitgevonden dat dat vooral om uitwijken gaat.

Administratie
Is dit idee volgens de richtlijnen voor het posten van een idee? Ja
Heeft dit idee iets te maken met de reeds voorgestelde ideeën? Nee

De richtlijnen zijn er in elk geval.
 

Deleted User - 308552

Op zich een goed idee, maar hoe stelt de topicstarter het zich voor?
Met 2 delen bijvoorbeeld +10 LP ofzo?

Ik denk namelijk dat dit overdreven is, er zijn al meer dan genoeg sets, als het zo doorgaat hoort straks álle kleding bij een set... :blink:

En er zijn spelers van lvl 40 met meer dan 3000 LP, dat is al aardig wat :)

Ik ben dus tegen.

(vooral omdat ik op W6 ongelofelijk veel moeite doe om veel punten op lp te zetten, een lp-set maakt al dat werk bijna nutteloos, iedereen heeft dan opeens meer lp, de fg's worden langer, etc, etc.)
 

DeletedUser

je broertje is laag level & puur lp? als hij wat groeit, zal hij zo al meer dan genoeg lp hebben, en heeft hij die set niet nodig... anders kan hij nooit ko geraken onder een fg/duel...
 

Deleted User - 308552

Ik ben op W6 lvl 64 en heb (met premium) 4930 LP (zonder premium 3880), en dan ben ik nog niet eens puur LP :o

Gaat volgens mij wel hard genoeg :rolleyes:
 

Deleted User - 308552

En er zijn een aantal die die pa met Sponsorpay verdiend hebben :hmf:
(waaronder ik) :o

Maar blijf on-topic plz.

Ik ben van mening dat een LP-set niks toevoegd, behalve aan het aantal ronden van de fortgevechten. :p
 
Bovenaan