• Howdy, cowboy of cowgirl! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een!
    Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

howdah's en goudentomahawk's

DeletedUser15701

zijn er op colorado howdah's en goudentomahawk's te verkrijgen?
 

DeletedUser15117

Je kan ze krijgen uit premiumkistjes, al is de kans niet heel groot. Ik weet niet of iemand er al 1 heeft (vast wel)
 

DeletedUser12351

je was me voor :p
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser15701

uit premium wist ik al maar wist niet of ze verkrijgbaar waren anders is het de moeite niet dat ik spaar :) bedankt alvast :)
 

DeletedUser385

grepi, hoe bedoel je "of ze verkrijgbaar waren"

bovendien, msis kan dit beter in de schapenkooi, of is dit een marktaanvraag? dan bij gezocht...
 

DeletedUser

Het is een complot, alle premiumspelers hebben ze al, maar hebben afgesproken ze niet te verkopen of te dragen! :p
 

DeletedUser15701

ruud ik bedoel of je ze nog kan verkrijgen op colorado als ik een duidelijk antwoord heb verwijder ik deze post wel :)
 

DeletedUser

maar die verkoop je niet...

Even een bericht dat volledig oftopic gaat: Maar ben ik de enige die een link van lexa.nl krijgt als je op het woordje niet drukt in zijn comment? Ik snap er geen bal van.
 

DeletedUser15363

Ik weet wel dat ik lange tijd na sponsporpayen altijd op woorden kon klikken ja, dit was alleen wel iets anders. Ik had van die berichten van laptops voor 10 euro, Iphones winnen en andere oplichterij :dp
 

Deleted User - 308552

Even een bericht dat volledig oftopic gaat: Maar ben ik de enige die een link van lexa.nl krijgt als je op het woordje niet drukt in zijn comment? Ik snap er geen bal van.

Dat komt omdat er een plugin in je browser is geïnstalleerd. Je zal even moeten kijken waar de lijst van plugins is, maar je kan het (als het goed is) vrij eenvoudig verwijderen.
 

DeletedUser

Even een bericht dat volledig oftopic gaat: Maar ben ik de enige die een link van lexa.nl krijgt als je op het woordje niet drukt in zijn comment? Ik snap er geen bal van.

zelfs je laptop wilt je aan een vriendje helpen ^^
 
Bovenaan