• Howdy, cowboy of cowgirl! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een!
    Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

Het ''Ik wil graag kopen'' topic

DeletedUser

die is niet in een stad te koop, die moet je vinden bij arbeiden met heel veel geluk.

vb. lijken bestelen (90%)
 

DeletedUser

ben op zoek naar indianen set min mustang en gouden indianen ketting please stuur een ingame bericht alvast bedankt:D:D:D:D:D:D
 

DeletedUser

paar dingskes kopen

hoi forumgangers,

'k zoek 'n paar items voor enkele opdrachten te kunnen doen...

- Lincolns hoge hoed
- groen vlinderstrikje
- Edele overjas
- Grijze ruiterlaarzen

In welke stad kan ik daarvoor terecht?
Thxie
 

DeletedUser

hey westgangers,

ik ben op zoek naar 'n edele vest, in welk stadje kan ik daarvoor terecht?

thx
flipsterke
 

DeletedUser

Zwarte ruiter laarzen

Wie heeft Zwarte ruiter laarzen in z'n winkel? graag ingame een bericht
 

DeletedUser

Ik zoek een hoogwaardige Revolver No. 1 & een edele leren hoed.

Alvast bedankt.
 

DeletedUser

Op ben op zoek naar: moccasins, pelgrimshoofddoek, groene hoge hoed, zwarte leren jas en indiaanse verenhoed. Heb je deze in de stad, neem contact met me op en ik ben bereid een leuk bedrag te storten...
 

DeletedUser

Op ben op zoek naar: [moccasins, pelgrimshoofddoek, groene hoge hoed, zwarte leren jas en indiaanse verenhoed. Heb je deze in de stad, neem contact met me op en ik ben bereid een leuk bedrag te storten...



ben op zoek naar indianen set min mustang en gouden indianen ketting please stuur een ingame bericht alvast bedankt:D:D:D:D:D:D


wij hebben bijna heel de indianenset uitgezonderd de gouden indianenketting in the conqueror, pm mij
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Ik zoek een hoogwaardige Revolver No. 1 & een edele leren hoed.

Alvast bedankt.
 

DeletedUser

is er een stad die hogwaardig conquistadorenzwaard en pelgrim schoenen verkoopt?
 
Bovenaan