• Howdy, cowboy of cowgirl! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een!
    Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

[Discussie] Update 2.38

Kroenuh

Teamleden
Spelmoderator
Forummoderator
changelog_2_38.png

Howdy cowboys en cowgirls,

Wij zijn van plan om op woensdag 13 juli a.s. spelversie 2.38 te installeren. Tijdens de update zullen de werelden voor korte door onbereikbaar zijn.

nieuwe_onderdelen_verbeteringen.png


Nieuwe opdrachtenreeeks: "Zwarte schat (deel 1)"
Tijdens je harde werk op de prairie van The West vind je plotseling iets onverwachts! Wat moet je ermee?

De nieuwe opdrachtenreeks bestaat uit 14 opdrachten die met ingang van deze update beschikbaar zijn voor alle spelers van level 135 en hoger.
Je krijgt de prestatie en titel 'Een baby jongen' als je deze opdrachtenreeks succesvol weet af te ronden.

opgeloste_fouten.png


  • Het item "Medaille voor Verdiensten" had foutieve bonussen.
  • Missende vertalingen in het Onafhankelijkheidsdag event.
  • De laatste opdracht van de West Point reeks verscheen twee keer.

We kijken uit naar jullie feedback over deze update. Laat ons weten wat je vindt door in het discussietopic te posten!

Met vriendelijke groet,
Jullie The West Team
Klein, maar fijn.
 

DeletedUser1448

Je start die quest door een mand met een kind te vinden bij 1 van 5 mogelijke arbeiden (15s arbeiden is genoeg, positieve arbeidspunten wel vereist)
 

DeletedUser16548

er was vgm wel een opdr, hiervoor moest je een opdrachtgerelateerd voorwerp vinden e.d. maar hoe dit precies zit weet ik niet want ik ben nog niet het goede level ervoor. Wel zijn er iig op colorado al spelers die reeks doen.

O ik heb het ff nagevraagd.
Je moet the-west ontdekken doen. Hier vind je het voorwerp dan en deze moet je aandoen. http://prntscr.com/bspi6h
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Bovenaan