• Howdy, cowboy of cowgirl! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een!
    Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

[Discussie] Horseball Cup

Status
Niet open voor verdere reacties.
-moeten we ook tegen teams van andere landen strijden om zoveel mogelijk punten te halen of zitten we alleen met mensen van deze server op die eventwereld?
(de kans dat een nederlands/belgisch team het wint tussen al die andere landen is net zo groot als de kans dat Nederland het EK wint.)

-"Voor alle andere teams: De landenriem van het land dat het Europese Kampioenschap 2016 wint"
Van veel landen is er (nog) geen landenriem in het spel beschikbaar (noord-ierland, Wales, albanië) ;)
 
Laatst bewerkt:

DeletedUser10506

-moeten we ook tegen teams van andere landen strijden om zoveel mogelijk punten te halen of zitten we alleen met mensen van deze server op die eventwereld?
(de kans dat een nederlands/belgisch team het wint tussen al die andere landen is net zo groot als de kans dat Nederland het EK wint.)

-"Voor alle andere teams: De landenriem van het land dat het Europese Kampioenschap 2016 wint"
Van veel landen is er (nog) geen landenriem in het spel beschikbaar (noord-ierland, Wales, albanië) ;)

Kleine kans dat één van deze landen het ek zullen winnen :p

Ziet er mij een leuk event uit maar volgens mij is het enkel met teams uit dezelfde landen
 
Opzet is leuk, maar ik vind het maar een vreemd evenement. Tja, weet niet echt wat ik er van moet vinden.
 

DeletedUser16286

Oke, mooi.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser15220

He ik heb een idee! we gaan een uur geleden een event starten... :unsure:

mss kan er eens wat meer duidelijkheid gegeven worden over wanneer het echt zou starten?
 

DeletedUser16548

dus als we het goed begrijpen is het dus al begonnen maarrr we kunnen ons niet inschrijven :D
 
Zeker. Op de duitse me aangemeld. Daar werkt get al. Start is vanavond 21:00

Komt natuurlijk door het tijdsverschil. Alles begint hier later. Sarcastich natuurlijk :p
 

DeletedUser16286

Fase 1 (Registratiefase) zal vandaag beginnen ;)

Ik zie nog niks, jammer.

Is het echt zo moeilijk om een linkje te plaatsen? :unsure: Wij hebben al een team en willen graag beginnen.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan