• Howdy, cowboy of cowgirl! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een!
    Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

Zwerver

DeletedUser385

ze isnudingesen ook dat alle mannen met een bonthoed een pelsjager zijn
 
*Fluistert:* Mensen, vergeet niet dat het hier over de Zwerver gaat en niet over negerzoenen. Gelieve terug ontopic. ;)
 

DeletedUser

eigenlijk vind ik dit bijna net zo sneu als dat er mensen hebben gezeurd over de negerzoenen...

Ik ben het hier mee eens en vind het ook gezeur. Maar ik heb er ook niets op tegen dat het verandert wordt, het hoeft van mij alleen niet.
 

DeletedUser4891

ik vind het eerlijk gezegt een beetje onzin hoor.:rolleyes:
je kan overal wel wat achter zoeken
 

DeletedUser

ik vind het zelf ook altijd al een beetje racistisch overkomen, en omdat het niks in het spel verandert, maar een kleine aanpassing is en mensen zich er prettiger door kunnen voelen hoop ik zeker dat het ingevoerd word.
 

DeletedUser

waarom altijd zo negatief denken?

een zwerver hoeft niet persé iemand te zijn die op straat leeft & arm is zoals de meeste denken

een zwerver is gewoon iemand die rondtrekt en dus niet op 1 plaats woont

is het nu zo erg dat dat dan een persoon is met zwarte huidskleur? stel dat het en blanke was, dan zou je er toch ook niet over zeuren
 

DeletedUser9519

Je ziet het helemaal fout, als het een blanke was dan zouden we er inderdaad niet over zeuren. Maar dat zou niet komen omdat we ons dan vernederd voelen omdat we zwerver genoemd worden. Nee, dat zou zijn omdat iedereen zwart is behalve de zwerver, die is blank.

En als je vraagt aan mensen: "Waar denk je aan bij een zwerver?" Dan zal 99% zeggen dat ze denken aan een arme man die op een bankje leeft en niet aan een rondtrekkend persoon.
 

DeletedUser

Je ziet het helemaal fout, als het een blanke was dan zouden we er inderdaad niet over zeuren. Maar dat zou niet komen omdat we ons dan vernederd voelen omdat we zwerver genoemd worden. Nee, dat zou zijn omdat iedereen zwart is behalve de zwerver, die is blank.

En als je vraagt aan mensen: "Waar denk je aan bij een zwerver?" Dan zal 99% zeggen dat ze denken aan een arme man die op een bankje leeft en niet aan een rondtrekkend persoon.

Hoe wil je het dan noemen? Pelgrims? :o
 

DeletedUser

Ik vind dat het ook wel 'Nomade' mag worden.
Het voorkomt problemen.
 
Bovenaan