• Howdy, cowboy of cowgirl! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een!
    Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

Zwerver

Zijn er al meldingen geweest dat iemand zich gediscrimineerd voelt?? Volgens mij niet... Mij maakt het niet uit wat er met dat plaatje gebeurt, maar zolang niemand klaagt zou ik het niet gaan veranderen.
 

DeletedUser9519

Dan niet om rascistische redenen voor jou, dan maar omdat ermee een nomade wordt bedoeld en geen zwerver.
 

DeletedUser385

dan zijn alle zwarten dus een nomade?

van die kudde stelende niet nestelende mensen?
 

DeletedUser9519

Een nomade is geen belediging. En dan nog iets, waarom zou je er tegen zijn? Er zijn toch geen nadelen?
 

DeletedUser9519

Het is niet de bedoeling van The West om mensen te kunnen beledigen denk ik. Dus dan zou dit gewoon veranderd kunnen worden.
 

DeletedUser

Ik ben het hiermee eens en heel erg, want ik hou zoiezo niet van discrimineren, en al die dingen, dus ik zou het idd nomade maken. Ik sta achter je!:)
 

DeletedUser

Het is niet de bedoeling van The West om mensen te kunnen beledigen denk ik. Dus dan zou dit gewoon veranderd kunnen worden.

dus je wilt van het ene volgens sommige racistisch woord omdat het een zwarte is naar een ander woord gaan dat je ook als racistisch kan beschouwen :o

dan zijn alle zwarten dus een nomade?

van die kudde stelende niet nestelende mensen?
 

DeletedUser9519

dus je wilt van het ene volgens sommige racistisch woord omdat het een zwarte is naar een ander woord gaan dat je ook als racistisch kan beschouwen :o

Waarom zou je nomade als rascistisch beschouwen? Een nomade betekent hetzelfde als zwerver, alleen je kan het niet linken naar een arme sloeber die op een bankje leeft en stinkt.
 

DeletedUser

je kunt er ook nog altijd reiziger van maken :)

zelf zie ik het erge van nomade alleen niet, dus dat vind ik ook een goede.
 

DeletedUser9519

Ik wil nu eigenlijk wel dat het gaat gebeuren, wie moet ik een PM sturen om het te laten gebeuren?
 

DeletedUser

ik wil ook wel eens wat :D

zou reiziger de beste optie vinden, nomade komt op mij even discriminerent over
 

DeletedUser

Hoezo is een nomade nou weer discriminerend?

het zijn van een nomade is een stijl van leven, zo leven hele groepen samen. Het Zwerven is echter geen samenhangende cultuur en is geen stijl van leven is die vol te houden is in een groep.
 

DeletedUser385

ik vindt nomade stom klinken maara

ik denk dat je marco moet adresseren:)

gewoon volspammen die hap
 

DeletedUser385

niet op forum... daar kijkt hij haastnooit

misschien mailen?

of mufje mailen:p
 
Bovenaan