1. Howdy, cowboy of cowgirl! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een!
    Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.
    Ontzet Notitie

Zwarte Markt

Discussie in 'Het Ei van Columbus' gestart door DangerMaT, 1. jan 2010.

Deel deze pagina

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Jobb

Jobb

Leuk Bevonden:
    0
    Dan moet je naar het Duitse of Engelse forum gaan, vanaf daar worden de veranderingen ingevoerd.

2. rhenenboy

rhenenboy

Leuk Bevonden:
    0
    even om het helder te krijgen. kan je kiezen welke van de 2 straffen je eventueel kiest, of word dat voor je gedaan? anders kiest iedeeeen namelijk voor de sherff, want dan heb je nog een kans dat je wint, en niets hoeft te betalen. daarbij is dit erg lullig voor bouwers, en andere speles die niets o duels hebben staan, die kunnen dan nooit winnen van die sherff. en het lijkt me handiger om het 1 dag van tevoren aan te kondigen. daar zit ook nog een probleem, spooksteden hebben geen naam volgens mij, dus kan je ze erg lastig terug vinden...

3. Slecht idee. Misschien zijn er spelers die op die tijd op school zitten of moeten werken.

4. en van de limiet is ook oneerlijk want de mensen met quarter horse en veel op paardrijden (of mensen die veel geld hebben) kunnen dan altijd binnen en de rest niet

wel een goed idee
    maar de tijden moeten ook realistisch zijn he bv

Het tijdstip dat de Zwarte Markt opent is tussen 17u en 20u
    De Zwarte Markt is 30 minuten open

Maar elke week is er wel een soort aankondiging

5. lucius6

lucius6

Leuk Bevonden:
    8
    Wat jullie aanhalen is al lang verbeterd. Lees gans de post voor te posten. Het is ondertussen al veranderd naar een willekeurig uur en dag.

Laatst bewerkt: 3. jan 2010
  6. Is wel leuk maar denken jullie niet dat dat een beetje raar klinkt een zwartemarkt in het westen?

7. niet echt

het enige wat mij nog stoort is dat er een max spelers aantal op zit

dat is oneerlijk tegenover andere spelers die nog geen quarter horse hebben en die weinig punten op paardrijden hebben

je zou beter pakken dat er geen spelerlimiet is maar wel een tijdslimiet

bv je moet voor dat uur hebben ingeschreven ofzoiets

8. En geld om erin te kunnen terwijl er kans is dat je een boete moet betalen is ook wel een beetje overdreven

9. er moet wel gevaar op zitten vind ik

10. zit er ook op die boete en zo maar ik vind niet dat je moet betalen om er binnen te kunnen

11. Dit komt er nooit! (Niet zeiken als het wel komt)

Sowieso... waarom een zwarte markt als je alles vrij mag verkopen? In de oorlog had je een zwarte markt voor dingen die niet zomaar zonder bonnen mochten worden verkocht of niet meer werden verkocht. Alleen waren die dingen alleen maar duurder! Er waren tijden dat je 15 gulden voor een ei en 75 voor een brood moest betalen! Van mij mag er best iets komen waardoor dingen goedkoper worden maar een zwarte markt is grote onzin.

citaatje: Er kunnen max. 300 spelers in De Zwarte Markt binnen, dus je zal moeten betalen voor je plaats, je kan zelf kiezen hoeveel maar enkel de 300 spelers die het meeste betaalden kunnen binnen

Dat is ook er handig :p
    Dan betaal je al duizende euro's om binnen te komen en als je eenmaal binnen bent heb je geen geld meer om spullen te kopen.

12. Nee, gewoon niet. Slecht onderbouwd en slecht idee. Slechterde slechtslecht.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.