• Howdy, cowboy of cowgirl! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een!
    Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

Zwarte bergen

DeletedUser

Ik ben bezig met een opdracht en er staat dat ik 9 uur met de indianen moet handelen. Moet ik dan handel drijven of iets anders???:confused:
 

DeletedUser

Ik ben bezig met een opdracht en er staat dat ik 9 uur met de indianen moet handelen. Moet ik dan handel drijven of iets anders???:confused:

wat d8 je van de arbeid ... met indianen handelen..


weststats.com zou ik maar eens gaan bekijken
 

DeletedUser

ik heb het zelfde probleem, in de rij van arbeiden komt met indianen onderhandelen voor, wat nu?
 

DeletedUser

Gebruik de zoekmachine
hier zijn al honderde topics over gemaakt
 

DeletedUser

ik heb het zelfde probleem, in de rij van arbeiden komt met indianen onderhandelen voor, wat nu?

uhhh zorgen dat je met kleding/skills genoeg arbeidspunten hebt :p

maar dat kon je zelf ook wel bedenken neem ik aan :p
 

DeletedUser

Gebruik de zoekfunctie eens!
Hier zijn al 50 topics over ofzo.

Maarja ik zal het nog maar eens zeggen:
Dit is een arbeid met moeilijkheidsgraad 223.
Je hebt deze vaardigheden voor nodig:
2x handel drijven
2x imago
1x vallen opzetten.
 

DeletedUser

meestal heb je wel in de gaten hoe het werkt met de vaardigheden en zo als je met indianen handelen kan zien :cool:, kon ik al toen ik suikerriet kon gaan hakken :p
 

DeletedUser4799

Ik kocht Edele bolhoed en grijs overhemd (+13 imago).

Veel via sjamaan gedaan in handel drijven (zo kon ik ook snel zilver delfen)..
 

DeletedUser

nou volgens mij dus wel degelijk een fout in het spel. Nergens kom je de gegevens tegen hoe en waar en onder welke ervaringen je met indianen kunt onderhandelen. Je hangt dus als het ware. Punt. Toen niks meer.
 

DeletedUser

nou volgens mij dus wel degelijk een fout in het spel. Nergens kom je de gegevens tegen hoe en waar en onder welke ervaringen je met indianen kunt onderhandelen. Je hangt dus als het ware. Punt. Toen niks meer.
Bericht wijzigen/verwijderen

hoeveel keren heb jij hetzelfde antwoord nodig om het door te krijgen of kan je gewoon niet lezen ?
 

DeletedUser

Probleem met Zwarte Bergen

Heren,

Ik heb op Weststats gekeken naar mogelijke eisen om een opdracht te mogen uitvoeren. Geen informatie.

Ik ben nu op het punt dat ik Jack Plummer kan uitdagen bij de opdracht Zwarte Bergen. Echter is nu ineens de opdracht verdwenen en kan ik niet door naar het fort bewaken.

Hij werd plots grijs gemarkeerd... zijn er onzichtbare eisen om deze opdracht uit te voeren op W1? (ik ben level 26)

Devio
 
woei, nog een topic waar ik dan maar dit plaatje in zal plakken..

metindianenhandelen.jpg


Dat zijn dus de stats & moeilijkheid voor die arbeid. succes ermee
 

DeletedUser

Ja, maar als je "Met indianen handelen" NIET onder je "arbeiden" vindt, dan is het WEL een prog. fout!

Wat moet ik DAN doen?

Grtz,
T.C.
 
Bovenaan