• Howdy, cowboy of cowgirl! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een!
    Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

Zustersteden

DeletedUser

ik heb een idee voorzustersteden ivm het shoppen. Er zou een diplomatie moeten komen zodat je andere steden als zusterstad kan instellen, waar je dan tegen een goedkoper tarief kan shoppen bv 10% duurder als je eigen stad maar toch een pak goedkoper dan vreemde steden. En je kan ook gratis overnachten in een zusterstad en je kan storten in de stadskassa van je zustersrad (zowel in de zuisterlocatie als op de locatie van je eigen stad) er moet wel een limiet komen zodat misbruik niet mogelijk is en je kan leden van een zusterstad niet duelleren:D
 

DeletedUser

ik heb een idee voorzustersteden ivm het shoppen. Er zou een diplomatie moeten komen zodat je andere steden als zusterstad kan instellen, waar je dan tegen een goedkoper tarief kan shoppen bv 10% duurder als je eigen stad maar toch een pak goedkoper dan vreemde steden. En je kan ook gratis overnachten in een zusterstad en je kan storten in de stadskassa van je zustersrad (zowel in de zuisterlocatie als op de locatie van je eigen stad) er moet wel een limiet komen zodat misbruik niet mogelijk is en je kan leden van een zusterstad niet duelleren:D

er is ten eerste al geen ingebouwd systeem voor shoppen waarom dan wel voor zustersteden... iedere stad heeft daar z'n eigen beleid in en bij sommige mensen zeg je na 5x shoppen van jij mag wel gratis bijvoorbeeld
 

DeletedUser

zouw kunnen maar denkt dat dit echt heel erg belangrijk is maar zouw in het spel mischien leuk/gekken veranderingen bregen.
maar het kan voor slechter dingen worden gebreukt als iemand een dubbel acot heeft of iemand word bedrijgt om geld testoren gaat dit een stuk malijk (ik hoop dat bedrijgen niet voor komt in the west).
 

DeletedUser13980

dorclauw, ik heb nog nooit een grotere bump gezien :p
Dit topic is uit het jaar 2009:p
 
Bovenaan