• Howdy, cowboy of cowgirl! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een!
    Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

Zomerse droom

Wasabi

Teamleden
Spelmoderator
Forummoderator
Indien je de juiste droomvanger draagt tussen 6 en 9 zou je hem moeten zien.
Je moet waarschijnlijk eerst naar de plek lopen voordat je de opdracht ziet verschijnen.
 

DeletedUser16249

Nou ik heb beide geprobeerd, zowel 'savonds tussen 6 en 9 als 's morgens tussen die tijden; gearriveerd bij de bosgrond met de rode dromenvanger in mijn vakje, maar bij geen van beide verschijnt de opdracht hoor, heeft iemand een ander idee wat er moet gebeuren om de opdracht compleet te krijgen?
Zou het dan inderdaad alleen volgend jaar op 15 augustus pas weer mogelijk zijn? Raar!
 

DeletedUser15915

Nou ik heb beide geprobeerd, zowel 'savonds tussen 6 en 9 als 's morgens tussen die tijden; gearriveerd bij de bosgrond met de rode dromenvanger in mijn vakje, maar bij geen van beide verschijnt de opdracht hoor, heeft iemand een ander idee wat er moet gebeuren om de opdracht compleet te krijgen?
Zou het dan inderdaad alleen volgend jaar op 15 augustus pas weer mogelijk zijn? Raar!

Heb je ook 5 lotusbloemen in je inventaris?
 

DeletedUser16249

Nee dat niet, maar je kunt er toch niet 5 tegelijk in je vakje hebben?
 

DeletedUser15915

Ze moeten in je inventaris, niet in het productenvakje. Nadat je deze lotusbloemen heb zal het wel lukken vermoed ik :)
 

DeletedUser16249

Ze moeten in je inventaris, niet in het productenvakje. Nadat je deze lotusbloemen heb zal het wel lukken vermoed ik :)
Oke, bedoel je dat, ik heb er zelfs 11, dus daaraan kan het ook niet liggen.
 
Bovenaan