• Howdy, cowboy of cowgirl! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een!
    Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

Zoekt een stad

DeletedUser

Hallo,

Ik ben Loery, en was even gestopt met the-west. Maar nu ben ik weer gestart op W7! Deze keer als fortvechter!

Ik zoek dus een ervaren stad met ervaren spelers die vaak meedoen met fortgevechten & er ook vaak zelf starten... Dus een stad met genoeg BG's om te winnen, maar ook met voldoende vijanden!

Wil je mij in je stad?
Stuur me ingame een PM of zet het hier!

MvG,

Loery
 

DeletedUser

als je een beetje gegroeid bent ben je welkom in onze stad. :) (DC Battle junction)

opzich mag je er wel rond level 20 in, of iets eerder zelfs maakt ook niet zoveel uit. als je een leuk leveltje hebt en erbij wil stuur dan maar een telgraam naar me (Belle star), dan nodig ik je even uit ;)
 

DeletedUser

Hallo,

Ik ben Loery, en was even gestopt met the-west. Maar nu ben ik weer gestart op W7! Deze keer als fortvechter!

Ik zoek dus een ervaren stad met ervaren spelers die vaak meedoen met fortgevechten & er ook vaak zelf starten... Dus een stad met genoeg BG's om te winnen, maar ook met voldoende vijanden!

Wil je mij in je stad?
Stuur me ingame een PM of zet het hier!

MvG,

Loery

Hey loery ! Ik ben net hetzelfde begonnen als jij :D ken je me nog ? ik zoek nog leden :D
 

DeletedUser

In Dunorai is altijd plaats!
Groot of klein, sterk en zwak, allen ontmoeten elkaar in het levendige handelsplaatsje, mooi gelegen vlakbij een bosrijk gebied en met een ruige berg op steenworp afstand.
We hebben een breed scala aan faciliteiten en activiteiten, waaronder een uitgebreide handelaar en veel glimmende kledij bij onze geliefde kleermaker.
Eerwaarde doodgraver heeft het niet al te moeilijk, hij heeft het niet te druk, maar kan zijn gezin wel voeden, waardoor iedereen in Dunorai gelukkig is.

Inwoners betalen geen verplichte belasting, maar de meeste betalen toch wat om de burgemeester niet boos te maken:D

Zoals je kunt lezen ben je welkom, als inwoner en als reiziger, kom gewoon eens langs en kijk of je je thuis voelt, je kunt altijd nog een stapje hoger klimmen, wij bieden je iig een solide fundament voor een gelukkig leven.;)
 

DeletedUser12477

In Dunorai is altijd plaats!
Groot of klein, sterk en zwak, allen ontmoeten elkaar in het levendige handelsplaatsje, mooi gelegen vlakbij een bosrijk gebied en met een ruige berg op steenworp afstand.
We hebben een breed scala aan faciliteiten en activiteiten, waaronder een uitgebreide handelaar en veel glimmende kledij bij onze geliefde kleermaker.
Eerwaarde doodgraver heeft het niet al te moeilijk, hij heeft het niet te druk, maar kan zijn gezin wel voeden, waardoor iedereen in Dunorai gelukkig is.

Inwoners betalen geen verplichte belasting, maar de meeste betalen toch wat om de burgemeester niet boos te maken:D

Zoals je kunt lezen ben je welkom, als inwoner en als reiziger, kom gewoon eens langs en kijk of je je thuis voelt, je kunt altijd nog een stapje hoger klimmen, wij bieden je iig een solide fundament voor een gelukkig leven.;)

dan betaal je dus wel belasting :rolleyes:
 

DeletedUser

Wij hebben geen belastingplicht, alleen wordt het wel op prijs gesteld als je zo af en toe wat doneert.
Je mag in de stad blijven als je niets doneert, maar dan weet je wel zeker dat je nooit in die gemeenteraad komt en het is natuurlijk ook fijner als je leden hebt die wel storten, dus stel (ik zeg stel!) dat we meer leden binnenkrijgen dan er ruimte is, gaan de niet-doneerders er als eerste uit.;)
 

DeletedUser

Loery,

Je bent altijd welkom in Ascalon City.
Zoals elders al te lezen stond zijn we recent uitgebouwd, en we stijgen continu op de ranglijst.
We hebben goede items en voorwerpen in onze winkels, een goede ligging en we zijn vrij recent ook begonnen met twee forten, waarvoor we dus veel fortvechters zoeken.
Dat zou voor u een perfecte plaats zijn, als leider-fortvechter.
In Ascalon City is een binnenkomstbedrag van $300 verwacht, en er wordt ook verwacht dat je iedere week wel iets in een fort stort.
Verder zijn we ook een erg gezellige stad, met een actief forum met duidelijke regels, en veel tips voor de beginnende speler, die u overigens niet nodig heeft.
Wel wordt van u verwacht dat u mee gaat strijden als wij een fortgevecht willen uitvechten.
 

DeletedUser

New Lethea Belgica zoekt leden

aan allen de stad New Lethea Belgica zoekt leden
die kunnen mee helpen aan de uitbouw van de stad
leden die de stad willen beschermen
leden die op zoek gaan naar dit ene... om onze stad sucsesvol te maken
de stad is in volle expantie maar telt tot op heden 4 leden
we staan dus vrij zwak alleen met jullie hulp kunnen we de stadseconomie
versterken voor de soldaten onder julie geen nood forten staat op verlanglijstje
interesse stuur een mailtje naar pierre michel stadsoprichter of wabaka raadslid
 

DeletedUser8307

aan allen de stad New Lethea Belgica zoekt leden
die kunnen mee helpen aan de uitbouw van de stad
leden die de stad willen beschermen
leden die op zoek gaan naar dit ene... om onze stad sucsesvol te maken
de stad is in volle expantie maar telt tot op heden 4 leden
we staan dus vrij zwak alleen met jullie hulp kunnen we de stadseconomie
versterken voor de soldaten onder julie geen nood forten staat op verlanglijstje
interesse stuur een mailtje naar pierre michel stadsoprichter of wabaka raadslid

Maak hiervoor een nieuw topic aan pierre. :) (Nieuw onderwerp aanmaken)
 
Bovenaan