• Howdy, cowboy of cowgirl! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een!
    Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

Zoekfunctie in berichten/telegramman

DeletedUser11612

Titel verklaart al veel,

Mijn idee is om een zoekfunctie te plaatsen bij berichten/telegrammen, je wilt BV: persoon A aanvallen en wil kijken of je die vroeger al eens (van) verslaan/verloren hebt. Nu moet je al je berichten 1 voor 1 bekijken aan de titel, maar het zou toch o zo gemakkelijk zijn moest er een zoekfunctie zijn, hetzelfde voor telegrammen, hoelang moet je soms niet zoeken tussen de tientallen/hondertallen/... Telegrammen om de juiste te vinden?

Groetjes,
xDiego:D
 

DeletedUser

Is al eens voorgesteld: klik.

Ik ben voor het idee. Gewoon omdat het handig is.
 
Tussen berichten zoeken is niet zo'n probleem, die worden immers na 2 weken verwijderd ;) Met telegrammen zou het nog wel eens handig kunnen zijn.
 

DeletedUser8307

Berichten vind ik ook. Als je een duel zoekt, en je weet de spelersnaam vanbuiten, maar vind het bericht niet; dan is het handig.

Bij telegrammen & berichten? Ik ben voor!
 

DeletedUser12174

je zou idd per onderwerp een telegram op kunnen zoeken, het geeft gelijk een nieuwe reden om "inderwerp" in te vullen
 

DeletedUser

Dit is al een keer voorgesteld, maar dat wil zeker niet zeggen dat ik het een slecht idee vind. Integendeel, ik vind het een geweldig idee :)
 

DeletedUser

Tussen berichten zoeken is niet zo'n probleem, die worden immers na 2 weken verwijderd ;) Met telegrammen zou het nog wel eens handig kunnen zijn.

Hoezo eigenlijk?
Ik zal eerder een maatregel invoeren dat je maar een maximaal aantal berichten mag hebben (Net zoals berichten in dit forum), aangezien je soms berichten wilt bewaren.
Soms heb je namelijk een bericht dat je graag wilt waren, en dan is dan na 2 weken weg...
 

DeletedUser8307

Hoezo eigenlijk?
Ik zal eerder een maatregel invoeren dat je maar een maximaal aantal berichten mag hebben (Net zoals berichten in dit forum), aangezien je soms berichten wilt bewaren.
Soms heb je namelijk een bericht dat je graag wilt waren, en dan is dan na 2 weken weg...

Dit is het idee niet hé. ;) Dit idee is al eens voorgesteld, dat je een maximum aantal berichten kan bewaren.
 
Bovenaan