• Howdy, cowboy of cowgirl! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een!
    Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

Zmd

N.b. laat ook de benaming ep duellant weg want dat is bullshit. Een duellant gaat nooit voor de xp maar voor de eer om een zo'n hoog mogelijke neer te halen. In de praktijk komt het natuurlijk op hetzelfde neer maar de motivatie en dus eer van een duellant is er wel totaal anders.

zo groot mogelijk?
je kan max lvl 120 zijn hoor :p
dus aangezien jij ook 120 bent kan hij niet beter zijn, de winnaar kan alleen een beter wapen/kledij/meer geluk hebben op die 10 puntjes meer op mikken komt het toch niet neer hoor
 

DeletedUser7902

N.b. laat ook de benaming ep duellant weg want dat is bullshit. Een duellant gaat nooit voor de xp maar voor de eer om een zo'n hoog mogelijke neer te halen. In de praktijk komt het natuurlijk op hetzelfde neer maar de motivatie en dus eer van een duellant is er wel totaal anders.

Ik ga anders wel volop voor de ep (niet dat ik er nog hogere kan pakken) maar ik wou altijd n°1 worden, natuurlijk probeer je dan de hooogst mogelijke te verslaan maar al de rest is ook mooi meegenomen :p
___
zo groot mogelijk?
je kan max lvl 120 zijn hoor :p
dus aangezien jij ook 120 bent kan hij niet beter zijn, de winnaar kan alleen een beter wapen/kledij/meer geluk hebben op die 10 puntjes meer op mikken komt het toch niet neer hoor

duellevel heeft gene limiet hé + ap en vp zijn ook niet bij elke speler gelijk, ik wil nog wel eens iemand aan de top zien komen zonder premium met 131 ap en 388 vp.. Er is wel duidelijk een verschil tussen een goeden en een minder goeden duellant..
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser3012

duellevel heeft gene limiet hé + ap en vp zijn ook niet bij elke speler gelijk, ik wil nog wel eens iemand aan de top zien komen zonder premium met 131 ap en 388 vp.. Er is wel duidelijk een verschil tussen een goeden en een minder goeden duellant..

Die AP en VP zijn simpelweg met quests te behalen. Het verschil kan nooit significant zijn als je de benodigde quests afsluit (en je geen duizenden nuggets besteedt aan VP en AP op premiumwerelden).

En misschien weet niet iedereen hoe je met de verdeling van je vaardigheden moet omgaan (ook rekening houdend met tegenstanders), maar de groep spelers die dat wel weet is zeker niet beperkt tot een bepaalde elite zoals Wiley hier tracht te verkondigen.
 

DeletedUser6377

Die AP en VP zijn simpelweg met quests te behalen. Het verschil kan nooit significant zijn als je de benodigde quests afsluit (en je geen duizenden nuggets besteedt aan VP en AP op premiumwerelden).

En misschien weet niet iedereen hoe je met de verdeling van je vaardigheden moet omgaan (ook rekening houdend met tegenstanders), maar de groep spelers die dat wel weet is zeker niet beperkt tot een bepaalde elite zoals Wiley hier tracht te verkondigen.
Hoho dat zeg ik nou ook weer niet. Maar aan de andere kant merk ik wel dat bar weinig mensen het idd niet weten.
 

DeletedUser4763

super duellanten , onoverwinnelijke duellanten het zal me allemaal een worst wezen , maar waar ik eigenlijk mee zit en dat is eigenlijk wel Inno,s schuld is dat ze het verschil tussen duellisten met een doc / ching set/ freeman set een hele grote voorsprong hebben gegeven op de duellisten die die sets eigenlijk niet hebben , zo maak je als het ware het duelleren kapot dit doordat duellisten die niet kunnen meekomen omdat ze die sets niet hebben zwaar het onderspit delven met als gevolg inactiviteit , vakantiemodus of zelfs helemaal stoppen .
met de wapens zoals belle starrs en gouden wapens die kon iedereen nog halen dus het verschil bleef beperkt.
ik weet nog dat ik telkens het beste wapen uit de stadsshop wou kopen , ff een weekje sparen voor een scherp bowiemes en dan gaan shoppen in de stad van Ghandi in Twin peaks en zo heb ik alle shop wapens wel ooit eens gehad .
Vroeger kwam het dus niet aan op wie heeft de beste kleding maar wie heeft de beste bouw .
Ik denk dat het duelleren weer aantrekkelijker word zodra je ieders kans kwa kleding gelijk trekt en het dus op je vaardigheden en verdeling van je vaardigheden aankomt zoals het in het begin was .

Ik heb zelf Doc sets en geloof me ik mag graag duels winnen hoor maar wat ik ook wil is meer tegenstanders meer strijd dat is wat duelleren leuk maakt dus het moet aantrekkelijk zijn voor elke duellant en niet alleen voor het kleine groepje in de top die over de sets beschikt
 

DeletedUser15821

Jij bent een enorme noob.



Dit is werkelijk belachelijk! Je zegt dit om jezelf te rechtvaardigen maar geef gewoon toe dat je faalt.
Je gebruikt 0% motivatie om hetzelfde level te blijven zodat je makkelijk kan winnen. Dat is totaal onnodig als je goed bent.
Vroeger viel men bouwers aan en nu is het met 0% duelleren.... Overeenkomst? Het is voor noobs voorbehouden.

Daarnaast 'kies' je niet voor een 'spelvorm', want een echte pro kan en doet alles. Want dacht je anders dat die prestatiepunten nutteloos waren??

N.B. Als iemand nog durft te beweren dat je met 0% motivatie geen noob bent, ga dan na hoeveel (algemeen erkende) pro spelers je kent die met 0% motivatie duelleren. (ik ken er geen een!)

John Boone.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser12110

persoonlijk vind ik zmd'er zijn heel noob je verpest het spelplezier van de lagere levels door als level 50 iemand van 30 aan te gaan vallen :/ natturlijk kan hij niet winnen
 
level 30 met hoog duellevel kan het natuurlijk wel, maar dat heeft niets met ZMD te maken dat level 50 vs 30 zielig is. ZMD zijn de grootste levenloze noobs op dit spel.
 
Sommige mensen vinden ZMD laf... Ik vind premium laf...
Alles is relatief en eigenlijk boeit het totaal niet want tov iemand anders ben je altijd overpowered of net niet.
 

DeletedUser12590

ZMD is een keuze en heel simpel te ontlopen: Gewoon ranken. Daar ze zelf stilstaan is ranken de beste oplossing. Of na het FG'en jezelf KO krijgen door jobs oid.
 

DeletedUser

zmders zijn pubers dat niet gewoon kunnen deuleren want vanaf iemand een duel level verliezen ze (en ze valle dan meestal mensen aan dat mss minder online kunnen en is hun goesting ook rap over) maar zie dat op roadmap er iets gaat tegen gedaan worde vindt ik goed zo zulle kleine spelers meer fun terug hebben in plaats van iemand dat spelleke kent dat hun altijd komt doen ...) zmd zijn deulanten dat niet in top kunne meedraaien anders ga je daar voor zo simpel ;)
 

DeletedUser

zmders zijn pubers dat niet gewoon kunnen deuleren want vanaf iemand een duel level verliezen ze (en ze valle dan meestal mensen aan dat mss minder online kunnen en is hun goesting ook rap over) maar zie dat op roadmap er iets gaat tegen gedaan worde vindt ik goed zo zulle kleine spelers meer fun terug hebben in plaats van iemand dat spelleke kent dat hun altijd komt doen ...) zmd zijn deulanten dat niet in top kunne meedraaien anders ga je daar voor zo simpel ;)

HUH :blink: Ik vind het wel lachen maar leest wel wat moeilijk hoor :laugh:
 
Bovenaan