• Howdy, cowboy of cowgirl! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een!
    Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

Zmd

En mensen die op 1 wereld full-fg en op andere wereld ZMD en op een andere wereld (top) duellant zijn?

En ik dach dat jij Tanais incapable vond, nu blijkbaar weer niet :o
 

DeletedUser6377

En mensen die op 1 wereld full-fg en op andere wereld ZMD en op een andere wereld (top) duellant zijn?

En ik dach dat jij Tanais incapable vond, nu blijkbaar weer niet :o

Wie dan tim? Ik ken ze niet! (namen) enne het is discutabel wat je als topduellant definiëert: in ieder geval top 9 lijkt me ;)

Oh en tanais is dat als mod, maar speelt wel gewoon serieus. Ik stel dus dit soort ettertjes nog lager dan bijv. tanais ;)
(Interpreteer het maar zoals je het wilt; positief of negatief)
 

DeletedUser15238

Kortom, ik denk dat ik aanzienlijk meer recht heb om spelers af te kraken dan jij (op dit gebied)


Ik denk dat sowieso niemand dat recht heeft ;)

Maareh, als je ze niet kent, doe dan eens een poging ze te leren kennen?
Ik moet zeggen dat ik ZMD eerst ook niets vond, mja...toen leerde ik er een aantal kennen en nu ben ik op Colorado zelf ook ZMD'er. Daar had ik zo mijn redenen voor, maar ik kan je zeggen dat het nog best tegenvalt hoe makkelijk dat is. Ik heb nu zelf gemerkt dat ik aardig op mijn vooroordelen terug ben gekomen. Dus voor je nog verder roept over dat ZMD'ers noob zijn en zo, probeer het eerst eens zelf. Daarna mag je verder roepen.
 

DeletedUser6377

Ik denk dat sowieso niemand dat recht heeft ;)

Maareh, als je ze niet kent, doe dan eens een poging ze te leren kennen?
Ik moet zeggen dat ik ZMD eerst ook niets vond, mja...toen leerde ik er een aantal kennen en nu ben ik op Colorado zelf ook ZMD'er. Daar had ik zo mijn redenen voor, maar ik kan je zeggen dat het nog best tegenvalt hoe makkelijk dat is. Ik heb nu zelf gemerkt dat ik aardig op mijn vooroordelen terug ben gekomen. Dus voor je nog verder roept over dat ZMD'ers noob zijn en zo, probeer het eerst eens zelf. Daarna mag je verder roepen.

Ik heb net een reskill gedaan (10 dagen terug) op w7 met een duellevel van 134. Ik kwam dus van niets naar een geskillde duellant. Ik neem aan dat dit overeenkomt met hoe jullie spelen; laag duellevel maar wel geskilled. Nou.... ik knal iedereen overhoop en het is saai!!! (nu level 173 overigens)

Veel te makkelijk; zelfs (half) geskillde duellanten zijn zó makkelijk te verslaan. Ik doe niet eens moeite, laat staan dat ik kerst- of paaskledij gebruik. En mijn skills staan niet eens zoals een topduellant ze eigenlijk zou hebben.

Ik val dan ook enkel de hoogst mogelijke spelers aan om zsm een hoog duellevel te krijgen want dit slaat nergens op.
 

DeletedUser6244

Namen?
Ik ken ze niet en ik ken vrijwel alle topduellanten.
(laten we topduellant ff als +400 definiëren voor het gemak)

Daarnaast lach ik enorm om deze poging om mij persoonlijk aan te vallen.
Wiley Harp op w1 is zo goed als onoverwinnelijk
maxysaus op w7 is ongeslagen
Wiley Harp op w10 is amper te verslaan
Op ari en bris duelleer ik niet en word ik ook zo goed als nooit geduelleerd.
Kortom, ik denk dat ik aanzienlijk meer recht heb om spelers af te kraken dan jij (op dit gebied)



Ze horen zeer zeker bij het spel en je zal dit soort spelers altijd houden, MAARRRR ze hoeven dan nog niet als gelijkwaardig aan bijv. een full fg'er beschouwd te worden of überhaupt opgehemeld te worden zoals nu wél gebeurd.

Het zijn ettertjes die incapabel zijn en absoluut niet gelijkwaardig aan iemand als calvino, tanais, ik etc.

Als ik door was gespeeld op W1 was ik nu al ver over de 400 geweest, dus ik denk wel dat ik mee mag praten :)

Wereld 1 topduellant
Wereld 9 top fortvechter (MISS D.)
En op wereld 8 ZMD voor een tijdje (niet enorm lang, maar toch)

Overigens was je toen appelflap en ik actief speelde makkelijk te verslaan, maar er zal wel iets veranderd zijn.

Ik denk dat sowieso niemand dat recht heeft ;)

Maareh, als je ze niet kent, doe dan eens een poging ze te leren kennen?
Ik moet zeggen dat ik ZMD eerst ook niets vond, mja...toen leerde ik er een aantal kennen en nu ben ik op Colorado zelf ook ZMD'er. Daar had ik zo mijn redenen voor, maar ik kan je zeggen dat het nog best tegenvalt hoe makkelijk dat is. Ik heb nu zelf gemerkt dat ik aardig op mijn vooroordelen terug ben gekomen. Dus voor je nog verder roept over dat ZMD'ers noob zijn en zo, probeer het eerst eens zelf. Daarna mag je verder roepen.

Ik heb dus ZMD gedaan, en ik vond het behoorlijk makkelijk na een tijdje, maar ik denk dat dat ook ligt aan je level waarop je begint. Ik begon op level 30 en dan duelleer je dus alleen andere level +-30, die uiteraard niet razend actief zijn, en dus makkelijke prooien :)
 

DeletedUser6377

Als ik door was gespeeld op W1 was ik nu al ver over de 400 geweest, dus ik denk wel dat ik mee mag praten :)

Wereld 1 topduellant
Wereld 9 top fortvechter (MISS D.)
En op wereld 8 ZMD voor een tijdje (niet enorm lang, maar toch)

Overigens was je toen appelflap en ik actief speelde makkelijk te verslaan, maar er zal wel iets veranderd zijn.



Ik heb dus ZMD gedaan, en ik vond het behoorlijk makkelijk na een tijdje, maar ik denk dat dat ook ligt aan je level waarop je begint. Ik begon op level 30 en dan duelleer je dus alleen andere level +-30, die uiteraard niet razend actief zijn, en dus makkelijke prooien :)

Ik duelleer dus mensen van 120 en dan is het nog steeds makkelijk :p

Oke oke, op w1 was je dus appelflap... je weet dat die vent (destijds en) nu ook gefarmed werd door iedereen? Appelflap steeg enkel doordat hij een paar farms had. (overigens is flapje nu +400)
Los daarvan ben je idd maar kort met 0% gaan duelleren omdat je het te makkelijk vond. Ik vind dit dus als argument niet opgaan omdat jij als 'topduellant' er dus snel mee stopte. Dat is eigenlijk juist een argument voor mijn punt.
 

DeletedUser

I'm a mongolied alian
:donkey:
Stuck on this planet
:donkey:
To stupid to get of it
:donkey:
To stupid to get of it
 
Wie dan tim? Ik ken ze niet! (namen) enne het is discutabel wat je als topduellant definiëert: in ieder geval top 9 lijkt me ;)

Oh en tanais is dat als mod, maar speelt wel gewoon serieus. Ik stel dus dit soort ettertjes nog lager dan bijv. tanais ;)
(Interpreteer het maar zoals je het wilt; positief of negatief)

Top 9 op een inactieve wereld is ook weer wat anders dn top 9 op een actieve wereld.

Top 9 iig niet dus laat de top dan maar weg :D


Op arizona ben ik fortvechter, op briscoe duellant en op Colorado ZMD, ben ik nu n00b/infantiel/etc.?
 

DeletedUser6244

Ik duelleer dus mensen van 120 en dan is het nog steeds makkelijk :p

Oke oke, op w1 was je dus appelflap... je weet dat die vent (destijds en) nu ook gefarmed werd door iedereen? Appelflap steeg enkel doordat hij een paar farms had. (overigens is flapje nu +400)
Los daarvan ben je idd maar kort met 0% gaan duelleren omdat je het te makkelijk vond. Ik vind dit dus als argument niet opgaan omdat jij als 'topduellant' er dus snel mee stopte. Dat is eigenlijk juist een argument voor mijn punt.

Je wordt niet Nr1DuelsW1 door gefarmed te worden :p nu speelt er niemand actief op het account (naar mijn weten) dus logisch dat hij gefarmed wordt, maar een 50 duels ongeslagen streak op zijn top tijden moet je niet vergeten.
Overigens ben ik niet appelflap.

Ik was inderdaad gestopt met ZMD omdat het te makkelijk was, na kleine 700 (?) gewonnen duels. Niet extreem veel dus, maar toch wel redelijk denk ik :p
 

DeletedUser6377

Je wordt niet Nr1DuelsW1 door gefarmed te worden :p nu speelt er niemand actief op het account (naar mijn weten) dus logisch dat hij gefarmed wordt, maar een 50 duels ongeslagen streak op zijn top tijden moet je niet vergeten.
Overigens ben ik niet appelflap.

Ik was inderdaad gestopt met ZMD omdat het te makkelijk was, na kleine 700 (?) gewonnen duels. Niet extreem veel dus, maar toch wel redelijk denk ik :p

Oke, flapje had een sterke periode maar vooral omdat toen net de grote duellanten gestopt waren en hij handig in dat gat sprong.
Maar doet er allemaal niet toe: punt is gemaakt.
 

DeletedUser3012

Jup, als ze eens wat hogere duellevels zouden hebben zouden ze tegen de goede duellanten kunnen. Maar dat doen ze juist niet dus dit wordt een beetje lastig te bewijzen maar aan de andere kan eht tegendeel ook.

Kortom, je lult gewoon onzin.

Verder is jouw theorie: mensen die een makkelijke weg kiezen zijn noob/ettertje etc. Yeah right...
 

DeletedUser12045

Het enige wat we met deze discussie hebben geleerd,is dat maxy een enorm groot ego heeft :)
 

DeletedUser15449

Namen?
Ik ken ze niet en ik ken vrijwel alle topduellanten.
(laten we topduellant ff als +400 definiëren voor het gemak)

Daarnaast lach ik enorm om deze poging om mij persoonlijk aan te vallen.
Wiley Harp op w1 is zo goed als onoverwinnelijk
maxysaus op w7 is ongeslagen
Wiley Harp op w10 is amper te verslaan
Op ari en bris duelleer ik niet en word ik ook zo goed als nooit geduelleerd.
Kortom, ik denk dat ik aanzienlijk meer recht heb om spelers af te kraken dan jij (op dit gebied)



Ze horen zeer zeker bij het spel en je zal dit soort spelers altijd houden, MAARRRR ze hoeven dan nog niet als gelijkwaardig aan bijv. een full fg'er beschouwd te worden of überhaupt opgehemeld te worden zoals nu wél gebeurd.

Het zijn ettertjes die incapabel zijn en absoluut niet gelijkwaardig aan iemand als calvino, tanais, ik etc.

Wauw, is wist niet dat jij zo'n groot ego had :blink:.
En ja zezema is zowel goede ep duellant als zmd dus je hebt een naam ;)
En wat nou met je afkraken? Ik ben zowel ep als zmd en met beide win ik zowat alles ;)
 

DeletedUser6377

Wauw, is wist niet dat jij zo'n groot ego had :blink:.
En ja zezema is zowel goede ep duellant als zmd dus je hebt een naam ;)
En wat nou met je afkraken? Ik ben zowel ep als zmd en met beide win ik zowat alles ;)
Whahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahhahahahahahahahhahahahhahahahahhahahahhahahahhahahahhahahahahhahahahhahahahhahahhahahahahhahahhahahhahahahahhahahahhahahahhahahahahahhahahahahhahahahahhahahahahhahahahahahhahahhahahahhahahahhahahahahahhahahahahhahahahhahahahahhaha (en zo door), Zezema is GEEN goede duellant. Nooit geweest en zal ook nooit worden!

En ik ben je nog nooit tegen gekomen met duelleren brownie en dat zegt vrij veel. Dus laat je goede duelskilss maar achterwege want die hebde gij nie.

N.b. laat ook de benaming ep duellant weg want dat is bullshit. Een duellant gaat nooit voor de xp maar voor de eer om een zo'n hoog mogelijke neer te halen. In de praktijk komt het natuurlijk op hetzelfde neer maar de motivatie en dus eer van een duellant is er wel totaal anders.
 

DeletedUser15449

Whahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahhahahahahahahahhahahahhahahahahhahahahhahahahhahahahhahahahahhahahahhahahahhahahhahahahahhahahhahahhahahahahhahahahhahahahhahahahahahhahahahahhahahahahhahahahahhahahahahahhahahhahahahhahahahhahahahahahhahahahahhahahahhahahahahhaha (en zo door), Zezema is GEEN goede duellant. Nooit geweest en zal ook nooit worden!

En ik ben je nog nooit tegen gekomen met duelleren brownie en dat zegt vrij veel. Dus laat je goede duelskilss maar achterwege want die hebde gij nie.

N.b. laat ook de benaming ep duellant weg want dat is bullshit. Een duellant gaat nooit voor de xp maar voor de eer om een zo'n hoog mogelijke neer te halen. In de praktijk komt het natuurlijk op hetzelfde neer maar de motivatie en dus eer van een duellant is er wel totaal anders.

Is alles wel in orde met jouw? Ik raad je aan om eens lang een psychiater te gaan ;) Die kan jouw misschien helpen, alhoewel dat betwijfel ik nog...
Verder, ga is ophouden met jouw domme reacties :mad:
 
Bovenaan