• Howdy, cowboy of cowgirl! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een!
    Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

Zmd

(...)
Dit is werkelijk belachelijk! Je zegt dit om jezelf te rechtvaardigen maar geef gewoon toe dat je faalt.
Je gebruikt 0% motivatie om hetzelfde level te blijven zodat je makkelijk kan winnen. Dat is totaal onnodig als je goed bent.
Vroeger viel men bouwers aan en nu is het met 0% duelleren.... Overeenkomst? Het is voor noobs voorbehouden.

Daarnaast 'kies' je niet voor een 'spelvorm', want een echte pro kan en doet alles. Want dacht je anders dat die prestatiepunten nutteloos waren??

N.B. Als iemand nog durft te beweren dat je met 0% motivatie geen noob bent, ga dan na hoeveel (algemeen erkende) pro spelers je kent die met 0% motivatie duelleren. (ik ken er geen een!)

Okay dan ben ik n00b, mij om het even ;)

Graag jouw built geven als jij zegt dat je goed ben in fortgevechten EN goed in duelleren en je tegelijk ook de meeste arbeiden kan om producten te zoeken. En natuurlijk breng jij ook de meeste punten in met bouwen :/ Right :/

En jij vindt alleen jezelf pro en je bent geen ZMD, ik kan dus geen (in jouw waanbeeld passende) pro's geven die ZMD zijn.

Ps. Speel jij actief op bris?
 

DeletedUser4468

(...)
Daarnaast 'kies' je niet voor een 'spelvorm', want een echte pro kan en doet alles.
(...)

Je "kiest" wel een "Spelvorm":)

Je kiest ervoor of je bouwer, duellant, fortvechter of whatever wordt. En ZMD is in zekere zin ook een "Spelvorm":) Je kan misschien meerdere "Spelvormen" combineren, maar dan heb je misschien voor 2, of heel misschien 3 "Spelvormen" gekozen:)

Dat een echte pro alles kan en doet is simpelweg onzin. Het is onmogelijk om tegelijk bouwer en fortvechter te zijn. Natuurlijk kan je reskillen, maar het enige wat je dan doet is veranderen van "Spelvorm":)
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser6377

Okay dan ben ik n00b, mij om het even ;)

Graag jouw built geven als jij zegt dat je goed ben in fortgevechten EN goed in duelleren en je tegelijk ook de meeste arbeiden kan om producten te zoeken. En natuurlijk breng jij ook de meeste punten in met bouwen :/ Right :/

En jij vindt alleen jezelf pro en je bent geen ZMD, ik kan dus geen (in jouw waanbeeld passende) pro's geven die ZMD zijn.

Ps. Speel jij actief op bris?
De build is zooo simpel! Ik ben een imagoduellant en daardoor dus ook goed in fg's / zelfde vaardigheden voor nodig. Daarnaast ben ik veldkok dus die craft zooi is niet eens moeilijk te verkrijgen of je kan het makkelijk kopen.
Hierdoor ben ik geen topbouwer (zoals ik wel op briskoe ben) maar de kerk naar level 20-30 krijgen lukt me wel. Stadje uitbouwen ook.

Je "kiest" wel een "Spelvorm":)

Je kiest ervoor of je bouwer, duellant, fortvechter of whatever wordt. En ZMD is in zekere zin ook een "Spelvorm":) Je kan misschien meerdere "Spelvormen" combineren, maar dan heb je misschien voor 2, of heel misschien 3 "Spelvormen" gekozen:)

Dat een echte pro alles kan en doet is simpelweg onzin. Het is onmogelijk om tegelijk bouwer en fortvechter te zijn. Natuurlijk kan je reskillen, maar het enige wat je dan doet is veranderen van "Spelvorm":)

Nee, je kan alles doen. dat je in de een iets beter bent dan in de andere spreekt natuurlijk voor zich. Ik ben bijv. maar een matige duellant (niet alle punten op duelleren en slechte kledij) maar sta wel nr. 5 op w1....

Wat jij zegt is namelijk zeker onzin. Ik heb me nog nooit gereskilled op w1 en ik kan daar 1) alle opdrachten 2) bouwen 3) duelleren 4) fg's 5) craften 6) met de juiste kleding (en evt buffs) alle arbeiden.
Kortom, alles wat ik maar wil doen (en dat zonder reskill).

Als je met 0% motivatie duelleert ben je hetzelfde als ik maar stijgt je duellevel niet. Dat noem ik laf en compleet zinloos. Tussen zo'n soort speler en mij zit maar 1 verschil en dat is dat ik beter weet hoe je kan winnen en ik deze uitvlucht niet nodig heb.
 
De build is zooo simpel! Ik ben een imagoduellant en daardoor dus ook goed in fg's / zelfde vaardigheden voor nodig. Daarnaast ben ik veldkok dus die craft zooi is niet eens moeilijk te verkrijgen of je kan het makkelijk kopen.
Hierdoor ben ik geen topbouwer (zoals ik wel op briskoe ben) maar de kerk naar level 20-30 krijgen lukt me wel. Stadje uitbouwen ook.



Nee, je kan alles doen. dat je in de een iets beter bent dan in de andere spreekt natuurlijk voor zich. Ik ben bijv. maar een matige duellant (niet alle punten op duelleren en slechte kledij) maar sta wel nr. 5 op w1....
(...)

Kortom je kan alles net niet goed genoeg?
 

DeletedUser6377

Kortom je kan alles net niet goed genoeg?

Dat ligt eraan hoe je het definieert. Ik kan alles maar zou met een kleine optimalisatie nog veel beter kunnen worden in een specifieke richting, maar dat is totaal onnodig.
 
Dat ligt eraan hoe je het definieert. Ik kan alles maar zou met een kleine optimalisatie nog veel beter kunnen worden in een specifieke richting, maar dat is totaal onnodig.

Ik focus me inderdaad liever op 1 ding per wereld, maar zoals jij het zegt dat je alles een beetje kan kan inderdaad ook :)

Maar ik denk dat je als je jezelf op meerder dingen focust zoals jij doet niet percé pro ben in tegenstelling tot mijn manier. Namelijk me focussen op 1 ding.
 
De weg van ZMD is dan ook direct de makkelijkste weg.

je verliest wel veel ap aan npc's, om van 100 moti naar 0 te gaan heb je wel 200 ap nodig of zo denk ik! en komt steeds weer veel bij.
bovendien gaat het niet echt om een ingewikkelde build, er is eingelijk niets waarvoor je een ingewikkelde build nodig hebt, behalve alle arbeiden kunnen, en zelfs dat kan je tegenwoordig makkelijk met AQ wapenset er bij. bouwers hebben ook geen zeer ingewikkeld build vind ik, en kerkbouwen levert veel xp, is dat dan niet laf?
nee, want je schaadt er geen andere spelers mee? het is anders wel zeer irritant voor alle fortvechtsteden...

voor mij is zmd een build als een ander, zal wel zien wat het geeft om er eentje te zijn
 

DeletedUser

Laten we de discussie bij deze dan maar stop zetten. ZMD is gewoon noob, conclusie. En als winst mag ik maxysaus zen navelpluis hebben.
 

DeletedUser15449

ZMD is gewoon de manier om andere spelers te pesten :p Gezien deze discussie is dat goed gelukt :p LOL :D
 

DeletedUser6377

Dus volgens jou falen alle zmd'ers met duels. Bewijs dat maar eens.

Jup, als ze eens wat hogere duellevels zouden hebben zouden ze tegen de goede duellanten kunnen. Maar dat doen ze juist niet dus dit wordt een beetje lastig te bewijzen maar aan de andere kan eht tegendeel ook.
 

DeletedUser15449

Jup, als ze eens wat hogere duellevels zouden hebben zouden ze tegen de goede duellanten kunnen. Maar dat doen ze juist niet dus dit wordt een beetje lastig te bewijzen maar aan de andere kan eht tegendeel ook.

De grootste faler ben jij gewoon :hmf: Er zijn goede duellanten die hoog in de ranglijst staan en kiezen om op een andere wereld ZMD te worden. Dat jij nou elk duel verliest omdat je kapot slecht ben oke, ik begrijp het. Maar ga nou niet andere spelers afkraken die zelf mogen kiezen wat ze op welke wereld doen ;)
 

DeletedUser8307

Een topduellant zal over het algemeen geen ZMD'er worden op een andere wereld.
 

Deleted User - 308552

De grootste faler ben jij gewoon :hmf: Er zijn goede duellanten die hoog in de ranglijst staan en kiezen om op een andere wereld ZMD te worden. Dat jij nou elk duel verliest omdat je kapot slecht ben oke, ik begrijp het. Maar ga nou niet andere spelers afkraken die zelf mogen kiezen wat ze op welke wereld doen ;)

Een topduellant zal over het algemeen geen ZMD'er worden op een andere wereld.

En dat blijkt uit een onderzoek? Waar is de bronvermelding? :p

Kuchkuch... Jij vraagt om onderbouwing na een persoonlijke aanval? (waar ik me nu ook schuldig aan maak :unsure:)

Naar mijn mening horen ZMD's bij het spel, of het nu wel of niet eerlijk is vind ik niet van belang, het is balen als je wordt aangevallen, maar als je een beetje doorwerkt ben je ook weer redelijk snel van ze af.
 

DeletedUser6377

De grootste faler ben jij gewoon :hmf: Er zijn goede duellanten die hoog in de ranglijst staan en kiezen om op een andere wereld ZMD te worden. Dat jij nou elk duel verliest omdat je kapot slecht ben oke, ik begrijp het. Maar ga nou niet andere spelers afkraken die zelf mogen kiezen wat ze op welke wereld doen ;)

Namen?
Ik ken ze niet en ik ken vrijwel alle topduellanten.
(laten we topduellant ff als +400 definiëren voor het gemak)

Daarnaast lach ik enorm om deze poging om mij persoonlijk aan te vallen.
Wiley Harp op w1 is zo goed als onoverwinnelijk
maxysaus op w7 is ongeslagen
Wiley Harp op w10 is amper te verslaan
Op ari en bris duelleer ik niet en word ik ook zo goed als nooit geduelleerd.
Kortom, ik denk dat ik aanzienlijk meer recht heb om spelers af te kraken dan jij (op dit gebied)

Kuchkuch... Jij vraagt om onderbouwing na een persoonlijke aanval? (waar ik me nu ook schuldig aan maak :unsure:)

Naar mijn mening horen ZMD's bij het spel, of het nu wel of niet eerlijk is vind ik niet van belang, het is balen als je wordt aangevallen, maar als je een beetje doorwerkt ben je ook weer redelijk snel van ze af.

Ze horen zeer zeker bij het spel en je zal dit soort spelers altijd houden, MAARRRR ze hoeven dan nog niet als gelijkwaardig aan bijv. een full fg'er beschouwd te worden of überhaupt opgehemeld te worden zoals nu wél gebeurd.

Het zijn ettertjes die incapabel zijn en absoluut niet gelijkwaardig aan iemand als calvino, tanais, ik etc.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Bovenaan