• Howdy, cowboy of cowgirl! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een!
    Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

Zien wat je leden aan het doen zijn

Status
Niet open voor verdere reacties.

DeletedUser

Is het een idee om te kunnen zien wat je leden aan het doen zijn op het moment? En dan ook eventueel de stats en vaardigheden?
Dit zou een functie kunnen zijn voor de stadsraad of evt alleen voor de stadsoprichter.

Met een klein groepje is het allemaal nog wel te doen en waarschijnlijk ken je ze ook goed genoeg. Als de stad groter wordt is het vrijwel niet meer bij te houden en op die manier kun je ook je nieuwe leden een beetje volgen.
 

DeletedUser

Ik kan me voorstellen dat je dit idee als vrij persoon niks vindt. Of als je al langer in een stad zit en de andere leden ook.
Als je net begint en je bent in eerste instantie alleen, dan moet je vertrouwen op 'vreemden'. En dán lijkt me dit een gemakkelijk hulpmiddel. Je leest af en toe genoeg problemen op het forum die te maken hebben met stadsleden en ik denk dat dit alleen maar meer wordt naarmate TW groeit.
 

DeletedUser

:) lijkt mij just een heel goed idee, tenzij het je niks uitmaakt wat dorpgenoten aan het doen zijn en of je stad goed door groeit
 

DeletedUser

Level en geld kan je zien en als je op kruisje naast spelernaam drukt ga je naar hun positie zie je ook gelijk wat ze doen :D
 

DeletedUser

Slecht idee, zo heb je geen vrijheid meer in het spel.
En trouwens, ze kunnen je naam gewoon bij de zoek-functie intypen en dan op het kruisje klikken. Dan kunnen ze ook zien waar je bent.
 

DeletedUser

Wel zou handig zijn dat ie aangeeft in het stadhuis (dat ook alle leden dit kunnen zien van een stad) of iemand aan het bouwen is.
 

DeletedUser

Ik vind het juist wel een handige functie zo kan alleen de leiding zien wat iedreen aan het doen is bv het bouwen.
 

DeletedUser

er hangt ook een minpunt aan vast.
Stel je ziet de vaardigheden en komt to conclusie dat zijn slagkraht maar 5 is en een slagwapen gebruikt. Dan kan je hem toch makkelijker verslaan in een duel.
Idee: goed maar zonder zicht op vaardigheden.
 

DeletedUser

Waarom zou je je stadsgenoot aan gaan vallen?:o
Dat kan niet eens
 

DeletedUser

er hangt ook een minpunt aan vast.
Stel je ziet de vaardigheden en komt to conclusie dat zijn slagkraht maar 5 is en een slagwapen gebruikt. Dan kan je hem toch makkelijker verslaan in een duel.
Idee: goed maar zonder zicht op vaardigheden.
mee eens geen vaardigheden kunnen zien maar wel in een oogopslag waar iedereen is.
 

DeletedUser

Misschien dan alleen de vaardigheden die belangrijk zijn voor de stad, zoals bouwen, leiderschap en repareren. Daar zou je dan toch niets aan hebben voor een duel.
 

Deleted User - 486404

Misschien dan alleen de vaardigheden die belangrijk zijn voor de stad, zoals bouwen, leiderschap en repareren. Daar zou je dan toch niets aan hebben voor een duel.

Nee inderdaad niet nee maar je kan er wel dingen uit afleiden. Stel dat dan iemand een hoog bouwskill, reparerenskill en een hoog leiderschapskill heeft dan weet je dat die de andere skills laag heeft en niet zo goed gaat zijn in het dueleren... En als er dan een spion in de stad zit kan die persoon wel veel geld kwijt geraken.
 

DeletedUser

Maar het zou dan ook alleen voor de (mede)leiders zijn he. En ik denk dat ze niet zo heel veel moeite zullen doen voor wat geld. Dan kun je eigenlijk ook dingen afleiden uit iemand die level 10 is, in een stad zit, en 800$ op zak heeft (als er dan een spion in je stad zit).
 

DeletedUser12590

Hoe bedoel je, gigantische Bump? Misschien tijd om deze maar te sluiten?
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan