1. Howdy, cowboy of cowgirl! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een!
    Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.
    Ontzet Notitie

WvW #14 [Speeltopic]

Discussie in 'De Pokertafel' gestart door Lieflap, 2. okt 2010.

Deel deze pagina

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Volgensmij had ik jou wel gezien, alleen onze beschermengel was in de vertrouwde groep gekomen via jobb. De rest van de groep had ik allemaal gezien. Daarom snapte ik ook niet waar jullie mee bezig waren.

Maarja, ik was dood dus ik mocht niks meer zeggen :p

2. r.r.2

r.r.2

Leuk Bevonden:
    0
    Volgens mij ben ik niet geziend...ik heb contact gehad met Girafi en toen ben ik erin betrokken geraakt...Lieflap, jij hebt zeker geen lijst van de geziende?;)

3. Nope, maar uit me hoofd vroeg Aminity jouw naam op op de dag dat hij stierf, en heb ik hem dus niet jouw rol gegeven. Kan er ook naast zitten.

4. r.r.2

r.r.2

Leuk Bevonden:
    0
    Je zit er vast niet naast:pIk ben gewoon niet geziend!:D

5. R.R.2 zat er toen al een tijdje bij... maar ook ik weet vrij zeker dat een van de goedjes zei zeker te weten dat R.R.2 burger was.

Maar R.R.2, even serieus, hoe zou jij uberhaupt kunnen weten of je wel of niet gezien bent? Daar krijg je geen bericht van hoor. :p Als Aminity zegt dat hij jou gezien heeft dan is dat waarschijnlijk zo... en het is ook logischer; hoewel het voor jou natuurlijk leuker zou zijn als je ons allemaal voor de gek gehouden had, lijkt het me niet dat een van ons je zomaar op je woord zou geloven! ;) (en anders is het natuurlijk Girafi's schuld. Foei! Stoute Giraf!)

6. elmo11

elmo11

Leuk Bevonden:
    0
    Gefeliciteerd burgers! En mede-wolven we zijn best ver gekomen!

7. Jobb

Jobb

Leuk Bevonden:
    0
    R.r.2 was niet geziend en hoorde eigenlijk niet bij de groep. Maar ik had contact met de beschermengel omdat ik 1 van de eerste nachten werds vermoord, maar beschermd was, en toen kwam Sleaw bij ons en via hem kwam r.r.2 ook ;)

8. r.r.2 kwam in de groep door mij. Ik vertrouwde hem. Hij zei dat hij burger was en als goed gelovige heb ik hem vertrouwd.

9. Okee dat is echt vrij dom

10. Supernerdddd

Supernerdddd

Leuk Bevonden:
    0
    Ik zeg dan maar niks :p

11. Ach, t'is toch goed afgelopen... misschien met meer geluk dan wijsheid, maar ach. :p

12. Bedankt hé Wolf :p ik heb er een zeer been aan over gehouden :p gisteravond helaas geen tijd kunnen vinden om het verhaal te lezen maar net gelezen en Lieflap mijn complimenten! van begin tot het einde vreselijk spannend :) kijk al uit naar het volgende potje ;)

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.