• Howdy, cowboy of cowgirl! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een!
    Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

WvW #14 [Speeltopic]

Status
Niet open voor verdere reacties.

Lieflap

1. Leones - Wolf
2. HappyPineapple - Geliefde
3. r.r.2
4. elmo11 - Wolf
5. Svennieboys - Heks
6. Jobb
7. Girafi - Dorpsoudste
8. Fire-Wolf - Cupido
9. dingesthething
10. ColeHabo951
11. The Simmies - Geliefde
12. Sheriff Bill
13. Simone677 - Wolf
14. Jelmerkanselaar
15. Steineke
16. da daltons - Wolf
17. Sleaw - Beschermengel
18. appelflapeter101
19. Billy geets
20. Canna-Eigg10 - Wolf
21. Aminity - Ziener
22. Supernerdddd
23. Kijk Ik Heb Een Vis - Jager
24. Smily.
25. Nikitirana

dingesthething

nog wel ff goed dat ik op de chat kwam:p
yeeah dit keer gewonnen en niet dood gegaan :D heb nu wel last van me schouder:(

the simmies

En waar gaan de onschuldige, maar toch door een stel oliedomme burgers vermoorde geliefden heen?
De Hel? :p

Mooi gedaan, en KIHEV: wat ben je toch weer dapper :D

dingesthething

ik had meer moed ik viel hem te minste 1 op 1 aan, alleen ik faalde:( hij schiet van een afstand je met een pijl een boog:p

En waar gaan de onschuldige, maar toch door een stel oliedomme burgers vermoorde geliefden heen?
De Hel? :p

Mooi gedaan, en KIHEV: wat ben je toch weer dapper :D
:laugh:Mag ik lachen?:laugh:....vergeef me The Simmies!

Maar ik had mijn pc net afgesloten & toen schoot me te binnen...:rolleyes:

Jongens, ff serieus, is er nooit iemand opgevallen dat ik niet geziend ben?:no:
Ik heb gewoon mijn eigen theorie zitten verzinnen voor de grap & dan lynchen jullie mij?:blink:[Gelijk geef ik je:p]
....*zucht* was ik maar wolf geweest.;)

dingesthething

als ik een keer leider ben mag jij wolf zijn:p
jobb heb je wel eens een keer gelijk gehad? (niet dat ik gelijk heb gehad XD )

Ik heb echt verschrikkelijk(verschrikkelijk) slecht gespeeld dit potje.
Eerst The Simmies, daarna andere goedjes gevolgd en twee wolven eruit gegooid en daarna mijn voorkeur voor Nik gegeven, nou slechter kan volgens mij niet:hmf:

simone677

Er was natuurlijk geen verliezen meer aan na mijn bazenactie!
Jouw bazenactie? Jij hebt mij vermoord met een vreselijk domme reden. De tijd van lieflap's berichten. Ik vind het echt vreselijk dat ik er op zo'n manier ben uitgegaan, en geloof me, ik ben niet de enige. Ik heb van veel mensen gehoord dat ze het ook onrechtvaardig vonden. En nee, met 'veel mensen' bedoel ik NIET mijn medewolven. De tijd van de rollen achterhalen.
Ongelofelijk. Op deze manier speel je geen wvw, het is gewoon hartstikke onsportief. Later vroeg ik nog aan je of je mij herkend had als wolf vanwege mijn posts, en toen verzon je snel een paar redenen om niet al te dom te lijken. Te sarcastisch? Kom op zeg. Alsof je daarmee een wolf zou kunnen ontmaskeren.

Sjongejonge. Ik zou een compleet betoog over dit onderwerp kunnen schrijven, van 1000 woorden. Ik vond het echt vreselijk vervelend, juist omdat ik er helemaal niks aan kon doen. Jij hebt me namrlijk niet herkend op gtond van mijn post/stemgedrag.

Ik weet 1 ding: als ik het volgende potje ga leiden zal dit niet gebeuren. Ik waarschuw je alvast.

Sleaw

Jouw bazenactie? Jij hebt mij vermoord met een vreselijk domme reden. De tijd van lieflap's berichten. Ik vind het echt vreselijk dat ik er op zo'n manier ben uitgegaan, en geloof me, ik ben niet de enige. Ik heb van veel mensen gehoord dat ze het ook onrechtvaardig vonden. En nee, met 'veel mensen' bedoel ik NIET mijn medewolven. De tijd van de rollen achterhalen.
Ongelofelijk. Op deze manier speel je geen wvw, het is gewoon hartstikke onsportief. Later vroeg ik nog aan je of je mij herkend had als wolf vanwege mijn posts, en toen verzon je snel een paar redenen om niet al te dom te lijken. Te sarcastisch? Kom op zeg. Alsof je daarmee een wolf zou kunnen ontmaskeren.

Sjongejonge. Ik zou een compleet betoog over dit onderwerp kunnen schrijven, van 1000 woorden. Ik vond het echt vreselijk vervelend, juist omdat ik er helemaal niks aan kon doen. Jij hebt me namrlijk niet herkend op gtond van mijn post/stemgedrag.

Ik weet 1 ding: als ik het volgende potje ga leiden zal dit niet gebeuren. Ik waarschuw je alvast.
Ik weet niet, het is toch iemands goed recht om te stemmen voor wat voor reden hij wil? Veel mensen stemmen nog steeds random, dat is ook niet geweldig maar je moet wat. Het staat je volledig vrij om je stem te geven aan iemand die je vervelend vindt bijvoorbeeld.

simone677

Ik weet niet, het is toch iemands goed recht om te stemmen voor wat voor reden hij wil? Veel mensen stemmen nog steeds random, dat is ook niet geweldig maar je moet wat. Het staat je volledig vrij om je stem te geven aan iemand die je vervelend vindt bijvoorbeeld.
Ach ja.
Ik zal me wel weer aanstellen volgens sommigen, maar ik had ook niet anders verwacht.
Ik kan het commentaar van... Het is algemeen bekend dat...
Gosh
Ik kan er gewoon geen woorden voor vinden. Nou ja, ik kan ze wel vinden, maar als ik die hier ga posten krijg ik waarschijnlijk een permanente forumban, en daar zit ik niet echt op te wachten.

Ik ga echt een betoog hierover schrijven...

HappyPineapple

Ach ja.
Ik zal me wel weer aanstellen volgens sommigen, maar ik had ook niet anders verwacht.
Ik kan het commentaar van... Het is algemeen bekend dat...
Gosh
Ik kan er gewoon geen woorden voor vinden. Nou ja, ik kan ze wel vinden, maar als ik die hier ga posten krijg ik waarschijnlijk een permanente forumban, en daar zit ik niet echt op te wachten.

Ik ga echt een betoog hierover schrijven...
Gooi het in TiO ;)

Ik verzon het niet, ik vermoordde je op basis van de tijden en op basis van die redenen die ik gaf in het discussietopic.
Ik zei er toen alleen niet bij dat ik ook naar de tijden keek om sportief te blijven aangezien het potje nog bezig was. ;)
Je kan het onsportief vinden maar als een spelleider 3x zegt niet op volgende van de spelerslijst te sturen en dat wel doet, tsja.

HappyPineapple

Ach, laten we maar ophouden met gezeik. Volgende keer random tijden bepalen met een dobbelsteen, elke rol apart versturen en voor alle zekerheid het blaadje met tijden en rollen in de fik steken, voor als mensen zo diep in het spel opgaan dat ze in staat zijn de deur van de spelleider te forceren en betreffend blaadje te jatten, enkel om te winnen. Ik zie mensen ertoe in staat, moet ik eerlijk zeggen.

Ach, laten we maar ophouden met gezeik. Volgende keer random tijden bepalen met een dobbelsteen, elke rol apart versturen en voor alle zekerheid het blaadje met tijden en rollen in de fik steken, voor als mensen zo diep in het spel opgaan dat ze in staat zijn de deur van de spelleider te forceren en betreffend blaadje te jatten, enkel om te winnen. Ik zie mensen ertoe in staat, moet ik eerlijk zeggen.
Ah, nu snap ik waarom ik Colehabo bij Lieflap voor de deur zag staan. :)

Status
Niet open voor verdere reacties.