1. Howdy, cowboy of cowgirl! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een!
    Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.
    Ontzet Notitie

WvW #14 [Speeltopic]

Discussie in 'De Pokertafel' gestart door Lieflap, 2. okt 2010.

Deel deze pagina

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. r.r.2

r.r.2

Leuk Bevonden:
    0
    Ehmm...begrijpelijk!Maar met nu bedoel je dan hopelijk de volgende WvW van ik zie dit al niet meer zitten als we de wolf morgen niet lynchen.

Mooi, hé!Ik schat je gewoon heel erg hoog in!:laugh:

2. waardeloze inschatting dan

3. Ik bedoel R.r.2 dat ik al weet wie ik neerschiet als de wolf mij opeet ;)
    Subtieler kan niet :boone:

4. r.r.2

r.r.2

Leuk Bevonden:
    0
    Haha, ja maar hopelijk snap jij mijn argwaan.

Komt er opeens iemand die je 2x in de hele rond hebt gezien, vertellen dat hij jager is en dus betrouwbaar, dat wekte mijn wantrouwen, maar zodanig wil ik je best vertrouwen en vertrouw ik erop dat je het beste doet voor Wakkerdam{dat zei ik ook tegen Svennie en die had Simone meteen te pakken!;)}

5. Ik heb al langer subtiel laten blijken dat ik jager ben.. Ff zelf checken of t niet té subtiel was :laugh:
    Goed niet erg subtiel dan ... Maar ik heb het wel laten blijken ;) (Check: zoeken in deze discussie, geavanceerd, gebruikersnaam: Kijk Ik Heb Een Vis)

Laatst bewerkt door een moderator: 12. okt 2010
  6. 3. r.r.2 -
    6. Jobb - RR2
    9. dingesthething
    20. Canna-Eigg10 - RR2
    23. Kijk Ik Heb Een Vis -
    25. Nikitirana - RR2

RR2 was burger.

Jobb werd vermoord. Hij was burger(meester), morgen is er naast de lynch ook een BM stemming.

7. Ik stel mij kandidaat voor BM.
    Verder stel ik voor om R.r.2's gedachtegoed te volgen. Ik kijk dan vooral naar Canna, en Niki.

8. Ik stem me burgermeester ik ben namelijk geziend en burger dus dan heb je geen wolf, ik word daarna meteen gelynch :D

9. Mijn stem voor BM gaat naar dingesthething dan :p
    @ Dingesthething, ben jij soms op de chat?

10. 9. dingesthething (burger)
    20. Canna-Eigg10
    23. Kijk Ik Heb Een Vis (zegt dat hij jager is)
    25. Nikitirana

Om KIHEV te checken, is er iemand zegt behalve KIHEV ik ben de jager neem contact met me op

vandaag lijkt het me handig als we Niki lynchen, zoals R.R.2 zij

11. Misschien is KIHEV wel de laatste wolf? heeft ie het zo kunnen spelen dat hij als jager lijkt maar stiekem gewoon de wolf is. Maarja veel succes met mij vanavond lynchen dan verliezen jullie nóg een burger. En neem de andere ook nog is goed op. Je weet maar nooit, heeft de wolf toch signalen afgegeven die niemand zijn opgevallen...

Laatst bewerkt door een moderator: 13. okt 2010
  12. Ik weet zo nog niet zeker of Niki wolf is. R.r.2 vermeldde ten slotte ook Canna-Eigg10..
    + Hij heeft een irritante handtekening, genoeg reden... ;)

13. niki er moet nog een jager in het spel zitten als niemand zegt nee ik ben de jager dan kan IHEV een wolf zijn

14. dingesthething geloof me vrij, ik ben jager...
    Ik heb het gevoel dat burgers hier constant elkaar beschuldigen.. Terwijl de wolf het z'n gangetje laat gaan..
    En wie zou dat kunnen zijn? :hmf:

15. Er waren nog vier levende wezens in Wakkerdam, de slachting die de Weerwolven achter hadden gelaten was niet met woorden te beschrijven. Het eens zo vredige Paradijs dat enkel vreugde en voorspoed kende, waar de dood niet bekend was, waar de mensen nog puur waren was niet meer. En het dorp bevond zich op een cruciaal punt. Als vandaag de laatste wolf niet zou worden geëxecuteerd zou het morgen afgelopen kunnen zijn, voor heel Wakkerdam.

De Vier kwamen bijeen, en de sfeer was grimmig. Vijandig. Een van hun dorpsgenoten, een van de mensen die ze als hun vriend beschouwde was medeverantwoordelijk voor de onnavolgbare Terreur die door Wakkerdam was gegaan de afgelopen week. Het was stil in Wakkerdam, de grauwe kleuren overheersten het straatbeeld. Misschien dat vandaag de beslissing al zou vallen over het lot van de komende Dertien jaar in Wakkerdam. Zou het weer het Paradijs worden van voor de Plaag, of zou Wakkerdam de komende dertien jaar een toevluchtsoord zijn voor kwade geesten en demonen, op doortocht op hun reis om zoveel mogelijk chaos te scheppen en vijandigheid te creëren. De gevolgen zouden niet te overzien zijn.

9. dingesthething - Canna-Eigg10
    20. Canna-Eigg10 - Nikitirana
    23. Kijk Ik Heb Een Vis - Canna-Eigg10
    25. Nikitirana

Nadat de lynchstemmen geteld waren was het duidelijk, hier hoefde geen burgemeesterstemming aan te pas te komen! Canna-Eig10, twee mensen gokte erop dat hij een Weerwolf was, een afkeer wekkende duivel in mensvorm. Maar was hij dat ook? Misschien was ''Waar was hij?'' een betere vraag. Zijn stem was ingeleverd, maar hij was onvindbaar. Hij verscheen simpelweg niet. Ze kamden de hele stad uit, maar er was geen spoor te vinden van deze Canna-Eig10. De nacht was inmiddels ingevallen en de Volle Maan kwam tevoorschijn. Dingesthething en Kijk Ik Heb Een Vis waren geschokt. Was dat de reden dat hij zich verstopte? Hield hij zich verscholen tot hij in zijn ware vorm was getransformeerd, en zo voorgoed kon afrekenen met de laatste drie inwoners van Wakkerdam?

En toen besefte ze dat er een plek was waar ze nog niet hadden gekeken.
    De ambtswoning van de Burgemeester van Wakkerdam.

Niemand had de woning bezocht sinds de lugubere dood van voormalig burgemeester Giovanni Santapaolo, een van de Uitverkorenen en het eerste slachtoffer van de Weerwolven. Jobb had besloten om in zijn eigen huis te blijven wonen, en niemand had bezwaar durven te maken. Ze konden niet verwachten dat iemand vrijwillig dat huis zou durven te betreden. Maar Dingesthething en Kijk Ik Heb Een Vis hadden wel voor hetere vuren gestaan. Het was tijd om af te rekenen met de laatste Weerwolf van Wakkerdam.

Gedreven liepen ze op hun doel af, het grote huis aan de rand van de stad. Het was moeilijk te missen, het was waarschijnlijk de meest luxueuze plek van Wakkerdam, en zo zag het er uit ook. De crèmekleurige muren waren prachtig en in het licht van de maan leek het net de Hemelpoort. Ze besloten geen tijd te verspillen en ramden de deur in, zodra ze de drempel over stapten hoorden ze dat hun aanname correct was, de woedende grom die luid door het huis galmde was een bewijs dat de laatste Weerwolf zich hier schuil hield. Ze spraken elkaar moed in en tijgerden in het pikkedonker over de grond zodat ze moeilijk te onderscheiden waren van het donkere meubilair waar Giovanni Santapaola zo op gesteld was. Aan het eind van de lange gang zagen ze een lichtbron, het leek een kaars te zijn. Langzaam kropen ze er op af. Zodra ze de hoek om waren zagen ze een angstaanjagend tafereel.

In het midden van de woonkamer stond een enorme weerwolf. En aan zijn voeten lag Nikitirana.
    Leefde ze nog? Het was moeilijk te zeggen, zeker vanwege het feit dat ze zich nog altijd verscholen achter een antiek bureau en het afgezien van de kaars zo donker als de nacht was. De Weerwolf brulde opnieuw en nu hoorde ze ook Nikitirana, het was een zwak gekreun. Maar ze leefde nog! Dingesthething bedacht zich niet en sprong uit zijn schuilplaats. Uitzinnig van woede probeerde hij de Weerwolf aan zijn zilveren sabel te rijgen, maar die was hem te vlug af. Hij ontweek de stoot simpel en haalde uit naar Dingesthething's schouder. Zijn pijnkreet was in heel Wakkerdam hoorbaar en hij knalde tegen de muur. Bewusteloos.

Kijk Ik Heb Een Vis was ontzet. Wat moest hij doen? Een van zijn medeburgers lag bewusteloos op de grond en de ander leek nauwelijks nog te leven. Misschien moet hij vluchten, dan was zijn leven in ieder geval veilig. Maar Kijk Ik Heb Een Vis was een dapper figuur, en hij had betere wapens dan een sabel. Aan zijn riem hing zijn pijlkoker en over zijn rug, onder zijn mantel verstopt, hing zijn boog. Hij aarzelde niet langer en legde een Zilveren Pijl op zijn boog. Zachtjes probeerde hij zich zo neer te zetten dat hij een goed uitzicht had op de borst van het beest, hij wou op het hart mikken. En hij zou raak schieten ook.
    De weerwolf was nog altijd dolblij, ervan overtuigd dat al zijn tegenstanders uitgeschakeld waren. Helaas voor hem had hij Kijk Ik Heb Een Vis over het hoofd gezien, en dat zou hem fataal worden. Kijk Ik Heb Een Vis' Pijl boorde zich diep in de romp van de Weerwolf, vlak boven zijn hart. Hij sperde zijn ogen wijd open en liet nog eenmaal een weerzinwekkende schreeuw horen. Toen viel tweehonderd kilo botten en spieren achterover en kwam niet meer overeind.

De burgers hadden gezegevierd. Kijk Ik Heb Een Vis, Dingesthething en Nikitirana waren de overwinnaars en als beloning zouden zij Dertien jaar lang in het Paradijs mogen wonen. Totdat de Zwarte Geschiedenis zich zou herhalen en alles weer van voor af aan zou beginnen. Op dat moment zullen zij de overstap maken naar het Andere Rijk, de plek waar de Helden hun toevlucht hadden gezocht. Het was een plek waar de Duisternis nooit, maar dan ook nooit zou doordringen. Het is ze gegund, voor het zuiveren van Wakkerdam en het voorkomen van een ramp voor de mensheid. De namen van deze mensen zullen worden vereeuwigd in het Boek des Onheils, en over Dertien jaar zullen zij de taak op zich nemen om de inwoners van Wakkerdam voor te bereiden op hun last. Dertien jaar lang, vanaf nu. We wensen hen succes.

16. r.r.2

r.r.2

Leuk Bevonden:
    0
    Heel netjes, *maakt een vreugde dans* & nu het verhaal lezen!:laugh:

Lieflap prachtig geschreven!;)

En...
    Oh, wat heb ik hard gefaald dit potje!
    Maar jongens meesterlijk gedaan!

Laatst bewerkt: 13. okt 2010
  17. leones

leones Spelmoderator Forummoderator

Leuk Bevonden:
    38
    Helaas, de wolfjes hebben verloren :(

Ik vond het in ieder geval wel een redelijk leuk potje, volgende keer iets minder spam en dan is het nog leuker ;) Gefeliciteerd burgers!

18. Yaaaaaaaaaaay toch nog overwinning voor burgers.

19. Fire-Wolf

Fire-Wolf

Leuk Bevonden:
    0
    Woeeiii, feli burgers:D

20. Jobb

Jobb

Leuk Bevonden:
    0
    Gefeliciteerd, goedjes :D Mogen we nu alle rollen weten?

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.