• Howdy, cowboy of cowgirl! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een!
    Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

Wordt huurling

DeletedUser

Zin om rotzooi te trappen? Mensen neer te knallen? Forten te veroveren en anderen te irriteren? Zin om de grote machten tegen je in het harnas te jagen?

Oftewel: draag jij die zwarte hoed?
High_Noon_poster.jpg


Wordt dan lid van Democratische Stad en wordt deel van de visie:

1) Democratie:
Gemeenteraad wordt verkozen uit de burgers en neemt de meeste besluiten (na raadpleging burgers)
2) Lol:
We doen dit niet om te winnen, maar voor de lol.
3) We vechten voor cash
Als iemand hulp nodig heeft in zijn strijd, strijden we aan zijn kant. Vooropgesteld dat we er genoeg voor betaald krijgen!
 

Deleted User - 308552

Topic opgeschoond en verplaatst.

Ik heb een vraagje, hoe laten jullie je betalen? Overpriced bessen enzo zorgen voor interesse van de support.
 

DeletedUser

Volgens mij heb je er voor gezorgd dat ze een plan B zoeken :p
 

DeletedUser10506

Kan het niet in de vorm van kledij, speciale voorwerpen,...?
Bvb iedereen kiest wat van de stadshop, iemand van de stad koopt het en zet voor helft erop.
Dan doe je wat winst in principe
 

DeletedUser

Tenzij je alles dumpt bij snorremans maak je niet direct veel winst op die manier, want meeste duellanten willen sparen voor duurdere kledij, en dat gaat minder snel als je voorwerpen krijgt ipv cash.

Premies kunnen bv wel helpen, maar dan moet je opletten dat niemand anders er mee gaat lopen :p
 

DeletedUser

Topic opgeschoond en verplaatst.

Ik heb een vraagje, hoe laten jullie je betalen? Overpriced bessen enzo zorgen voor interesse van de support.

Och, daar vinden we wel wat op.... en nee Sweeney, sticking to plan A.
 

DeletedUser

Wat ook goed ligt is handel in eenhoorns, daar kan je mss ook een omwegje vinden voor je afbetaling? ;)
 

DeletedUser

Meh, het belangrijkste is dat we tegen wat schenen kunnen gaan schoppen :D
 

Deleted User - 308552

Of je komt gezellig bij mij :D Ben nog steeds benieuwd naar een niet-regelbrekende manier om mensen in te huren :o
 

Deleted User - 308552

Premie misschien?

Meh. Niet als je dit voor bijvoorbeeld fortgevechten wil doen. Dan zou je (eventueel in overleg met het modteam) een afspraak moeten maken over een bepaald item dat via de markt verkocht wordt (voor veel te veel geld) om mensen in te huren. Meh.
 

DeletedUser4468

Meh. Niet als je dit voor bijvoorbeeld fortgevechten wil doen. Dan zou je (eventueel in overleg met het modteam) een afspraak moeten maken over een bepaald item dat via de markt verkocht wordt (voor veel te veel geld) om mensen in te huren. Meh.

Via de sheriff mensen geld geven is, voor zover ik weet, toegestaan hoor :)

Regels zei:
  • Het is verboden om opzettelijk een duel te verliezen met als resultaat 'gratis' ervaring of geld te geven. Dit geldt niet voor duels tegen NPC accounts.
  • Het is verboden om opzettelijk op de sheriff gezocht lijst te komen.
  • Het is verboden om voorwerpen op de markt te verkopen met de reden om geld te verplaatsen naar een andere speler.
Bron: http://wiki.the-west.nl/wiki/Regels#Push_Regels

Hierin zie je dat geen van de 3 punten overeenkomen met het geven van geld door middel van de sheriff :) Je kan dus een premie op iemand zetten waarvan je zeker weet dat de ander van hem wint, en de ander dan die persoon te laten aanvallen. Je hebt hierbij alleen wel 10% kosten, maar het is mogelijk :)
 

DeletedUser

Het niet mogen overmaken van geld naar een andere speler is sowieso de idiootste regel die de Nederlandse the-west kent. Op andere servers kan dit wel en is er zelfs een feature om geld over te maken, kijk naar Duitsland.
Moet verandering in komen
 
Bovenaan