• Howdy, cowboy of cowgirl! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een!
    Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

Woordzoeker 1 [Forumbonuspunten Februari 2020]

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ben jij goed in woordzoekers? Bewijs het maar. Probeer in onderstaande woordzoeker een woord te vinden met zoveel mogelijk letters. Laat vervolgens een reactie achter in dit topic met dat woord. Voor elke letter die het woord lang is ontvang je 30 Forumbonuspunten. Let op, je mag maar 1 antwoord per persoon insturen, en woorden herhalen telt ook niet, dus kijk goed welke woorden al zijn ingezonden voordat je een reactie achter laat. (Stel iemand stuurt het woord 'meteen' in, dan is het wel toegestaan om het woorden teen, een, nee, met, en, me nog in te sturen)

Het is een normale woordzoeker, dit betekend dat je van links naar rechts, rechts naar links, onder naar boven, boven naar onder en diagonaal de woorden kan vinden. Het is dus niet toegestaan om alle letters te husselen en er een lang woord van te maken. Een woord insturen kan tot 24 februari 23:59 uur.

Veel succes allemaal!

De woordzoeker:
Woorzoeker 1.png
Zie je bovenstaande afbeelding niet?, klik dan hier: https://prnt.sc/qvtqai


Forumbonuspunten:
.Mark.: 210
Ambler: 300
Billies: 210
Bisser: 150
Dave144: 180
Dist3rio: 180
Don Alcopone: 210
Don Alessandro: 180
Halown: 180
Heks Odette: 270
Hulpsheriff Martijn: 300
Jellebie34: 210
Jesse: 240
Killer Knight: 150
Lily of the Valley: 240
Lotte207: 300
Lucius6: 300
Lukas D: 300
Michel636: 240
Mrbob: 180
Oggy: 210
Piet100: 270
Rocket Raccoon: 300
Sjeesje: 240
StVaCa: 240
The Ace: 240


Woorden die zijn geweest:
bezorgd, boterham, chantage, charmeur, duinzand, eethuis, fietstocht, fascineren, gestaan, gevangen, gevangenis, kracht, merel, naturel, paraat, spaarzaam, stroom, tasten, tocht, toegestaan, tomahawk, wakstroom, wilskracht, zeeman, zuignap, zwakstroom
Deze lijst is een hulpmiddel, woorden die zijn ingeleverd maar hier nog niet bijstaan, kan je NIET voor een 2de keer insturen.
 
Laatst bewerkt:
tm hier zijn de letters/forumbonuspunten geteld, overzicht kan je vinden in eerste post.

(ik zal je post ook liken als ik hem in de lijst heb gezet, dan hoef ik tussendoor niet steeds te reageren als ik de lijst up to date heb gemaakt.)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan