• Howdy, cowboy of cowgirl! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een!
    Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

Woordhussel 14 [Forumbonuspunten juji 2021]

Status
Niet open voor verdere reacties.
Goedendag dames en heren,

Nu de junikevers hun biezen kunnen pakken, want de maand juli is begonnen, zijn we weer opzoek naar een zo lang mogelijk woord gemaakt van groene letters.
Ditmaal is het echter mogelijk om ook nog een tweede woord in te sturen.

De regels:
- Meedoen kan vanaf nu tot en met 24 juli 2021 23:59 uur.
- Je mag maar 1 woord per persoon insturen.
- Als je voor 12 juli 23:59 een woord hebt ingestuurd, mag je vanaf 13 juli een tweede woord doorgeven.
- Het is niet toegestaan om je woord te veranderen.
- Het is niet toegestaan om je antwoord te verwijderen. Je eerst geplaatste antwoord TELT. Denk dus goed na voordat je iets ingestuurd.
- Stuur je een woord in, dat is al eerder is ingestuurd.. Verwijder het bericht dan niet maar laat het zo staan, je mag in dit geval wel een nieuw woord achter laten in een NIEUWE reactie.
- Mocht je woord fout blijken te zijn (niet bestaand en/of niet de juiste letters). Verwijder het bericht dan niet maar laat het zo staan, je mag in dit geval wel een nieuw woord achter laten in een NIEUWE reactie.
- Alle groene letters zijn 20 Forumbonuspunten waard. 'IJ' bestaat uit 2 letters, de 'I' en de 'J'. Andere letters mogen niet gebruikt worden.
- Leestekens mogen worden toegevoegd op de letters indien nodig. Het voegstreekje (-) niet. Dus je mag van een A de letter Ä maken, of van een E de letter É.

mastadont.. 220+220
pietkire 280+240
Austria 220+220
scherlock 240+240
tazzy79 240+240
Arctic 220+220
garrincha 220
Mitchjol 240+220
Billies 200+180
bisser 220+220
Johnlackland 140
Lotte207 200
 
Laatst bewerkt:
Ik dacht dat bok bier ook wel is gewoon verwezen werd met bok. Zoals ook Heineken bier meestal gewoon Heineken genoemd wordt. Maar heb even naar reclame filmpjes gekeken enzo en wordt toch altijd wel bok bier genoemd. (Overigens weer wel met 2 woorden, waar waarschijnlijk mijn verwarring vandaan kwam)

Maak er dan maar gewoon een
Schuimwandje van zonder bok, als vorige niet goedgekeurd werd.
 
Ik dacht dat bok bier ook wel is gewoon verwezen werd met bok. Zoals ook Heineken bier meestal gewoon Heineken genoemd wordt. Maar heb even naar reclame filmpjes gekeken enzo en wordt toch altijd wel bok bier genoemd. (Overigens weer wel met 2 woorden, waar waarschijnlijk mijn verwarring vandaan kwam)

Maak er dan maar gewoon een
Schuimwandje van zonder bok, als vorige niet goedgekeurd werd.
Schuimwandje staat dan genoteerd.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan