• Howdy, cowboy of cowgirl! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een!
    Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

Woordenslang [Forumbonuspunten]

Status
Niet open voor verdere reacties.
Oke, tijd voor de laatste ronde...

We beginnen dit keer met het woord:
Boekenkast

+
vraagje, wat vinden jullie van dit spel? En heb jij de voorkeur dat er per maand gewoon 1 lange rij wordt gemaakt (en je bv elke weekmag reageren) of heb je liever 2-4 losse rijen met woorden? (Antwoord hierop, mag hieronder tijdens het posten van je woord, of in het feedbacktopic... waar je daarnaast ook je feedback kan geven over de Forumbonuspunten en bijbehorende spellen in het algemeen.. Ook kan je daar je ideeën en wensen kwij mbt de Forumbonuspunten.)

Maar nu dus:
Boekenkast
 
liever lange rij, zodat je van tevoren weet wanneer je moet reageren.
Als van tevoren bekend is wanneer er nieuwe woorden komen maakt het me niks uit :)
kantonstek
 
ontstanken

Leuk spel, moeilijk doordat je afhankelijk bent van je voorganger. Ik heb de voorkeur aan meerdere woorden, zodat je meermaals mag reageren en meer punten kan halen, echter de tijd tussen de woorden moet dan wel gelijk zijn of je moet op voorhand weten tot wanneer je kan reageren op een bepaald woord. Nu had je voor het eerste woord 7 dagen tijd, het tweede slechts 3 (waardoor ik deze gemist heb) en vermoedelijk voor dit derde woord 2 of 3 dagen.
 
moet ..moet??

je mag rreageren.... je moet niets.
dat je gemist hebt betekend niet gelijk dat het aangepast behoort te worden
en 3 dagen lijkt me toch lang zat om te reageren
vooral als je ziet dat je in die dagen wel gepost hebt op het forum? :cool:
 
En ik denk dat het makkelijker is om de maand te splitsen en elke week met ene nieuw woord te beginnen, omdat anders je ver terug moet lezen om zeker te zijn dat je woord nog niet is gezegd. Maar superleuk spel, goed idee
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan