• Howdy, cowboy of cowgirl! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een!
    Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

Woonhuizen / steden

DeletedUser

Voorstel
Per stad een (mini) plattegrond maken en daar voor elke blid een woonhuis bouwen. In dat huis kan je meubels en apparaten zetten die je extra motivatie of actie punten geven

Details
In je stad de woonhuizen weg een een wijk bouwen. In die wijk staan aan het begin 5 huizen en dan kan je met een uur uitbouwen een nieuw huis krijgen. In dat huis kunnen mensen iets neerzetten(kopen) Die meubels en/of apparaten zijn te koop in een nieuwe winkel naast de handelaar of in het bruine deel van de bank. De 'wijk' komt bij de heuvels die je ziet achter de gebouwen. Iedereen kan zijn eigen huis uitbouwen. Voor de betalende leden nog meer meubels. Een deel van de meubels komt in de stadskas.

Overzicht van alle aparaten en meubels
- Koffie apparaat: geeft minder motivatie maar meer actiepunten
- Bureau : voor 50€ kan je leren aan je bureau en als je drie uur leert kan je één vaardigheids punt krijgen op het item dat jij geleerd hebt.
- ???????(ideeen graag in je reactie)

Misbruikpreventie
Misbruik kan eigenlijk niet echt

Samenvatting
The-West verdient er zelf aan door de betaalde meubels en de gewone meubels.
Als je een meubel koopt komt er een deel van dat bedrag in de stadskas.

Administratie
Is dit idee volgens de richtlijnen voor het posten van een idee? Ja
Heeft dit idee iets te maken met de reeds voorgestelde ideeën? Nee
 

DeletedUser

Dude, dit is the-west, dan moet je niet aankomen met koffieapparaten en bureau's. :hmf:
 

DeletedUser

Dude, dit is the-west, dan moet je niet aankomen met koffieapparaten en bureau's. :hmf:

Leuk, laten we er The Sims van maken met een Western thema :D
Gezien mijn naam zou het me aan moeten spreken, maar nee. The West is The West, geen binnenhuisarchitectuuropleiding.
 

Deleted User - 308552

Inderdaad, een gepersonaliseerd huis is dan wel leuk, maar een koffieapparaat?? :blink:

Misschien wel items voor in een huis craften, het is niet nuttig, maar je kan er wel mooi mee showen ;)
 

Deleted User - 308552

Tuurlijk, wat denk jij dan? :p

ik zei toch niet dat het er sneller van wordt? (en voor die lag moet er óf een verbetering aan je computer, óf een verbetering aan de verbinding met de server, óf een verbetering aan de server :p Of allemaal natuurlijk :laugh:)


Een soort eigen huis ziet er natuurlijk wel leuk uit, zo kun je nog meer dingen aanpassen en veranderen :)
Maar ik heb liever een team-event zoals fortgevechten :)
 

DeletedUser

Robin, makker, je kan zien dat je nog niet zo lang het spel speelt...
ietsje beter nadenken voor je iets post zou ik zeggen...

een koffieapparaat in the-west, allemaal goed & wel, maar waar ga je dan die elektriciteitscentrale neerpoten? boven op de heuvels? :p

the-west moet van mij niet 100% correct tijdsgebonden zijn, maar zulke dingen zijn wel overdreven...

als je door dat bureau extra punten kan verdienen voor maar 150$ per punt, ga ik n nieuwe account beginnen... een level 1 die na 2 maand nog steeds level 1 is, maar die n hoop op duelcapaciteiten heeft zie ik wel zitten :p

nee, 150$ is véél te weinig, en zal bepaalde mensen véél te sterk maken hierdoor. als je met andere voorbeelden afkomt, zouden misschien wat meer mensen akkoord gaan, maar nu zeg ik toch maar 0,5/5 (dat halfje voor de moeite & omdat er ergens wel n leuk puntje bijzit, de bouwers hebben weer wat te doen, en als het bijvoorbeeld om bonussen gaat op arbeiden, maar niet op duelleren/fg's, of motivatiebonussen, dan zou het al iets beter zijn... maar wie houdt zich bezig met dat in elkaar te steken?)
 

DeletedUser

$150 voor een vaardigsheidspunt! :blink:

Ik zeg doen!!!!!! Even snel rekenen, dan heb ik er vandaag nog $1.000.000 / 150 = 6666 punten erbij :D :D

Daarnaast hadden ze echt wel een koffiezetapparaat hoor. Nooit de film dances with wolves gezien? Oke niet eentje op elektriciteit, maar zo'n ding wat je zelf nog moest draaien ;)
 

Deleted User - 308552

Da's een koffiemolen, geen koffiezetapparaat... :rolleyes:

Enne, een eigen huis is wel leuk om te hebben, maar daar wordt het spel wel trager van :hmf:
Al kun je dan wel in je eigen huis slapen etc :)
 

DeletedUser

1. mag ook een koffie molen!
2. je kan voor 150$ 0/3 vaardigheid krijgen, als je dus drie keer geleerd hebt kan je een vaardigheidspunt doen!
 

Deleted User - 308552

Is het misschien beter dat je meer arbeidspunten voor een arbeid kan krijgen? Dan heb je niet dat je vet veel bonussen krijgt voor duelleren etc...
 

DeletedUser

1. mag ook een koffie molen!
2. je kan voor 150$ 0/3 vaardigheid krijgen, als je dus drie keer geleerd hebt kan je een vaardigheidspunt doen!

als je met 3 keer 150$ betalen 1 vaardigheidspunt krijgt, dan zou ik meer dan 100 extra vaardigheidspunten kunnen krijgen. Lijkt me een beetje te veel. :rolleyes:
 

DeletedUser13980

op zich een goed idee, maar dat koffiezetapparaat en dat bureau is wel een beetje raar.
Maar een eigen huis zou een heel leuk ding zijn in het spel. Met een beetje aanpassingen aan je idee (dus geen koffiezetapparaat) is het een heel goed idee
 

DeletedUser

dat waren voorbeelden! en je kan ook meer dan 3 keer studeren doen voor een vaardigheidspunt
 

Deleted User - 308552

Doe überhaupt geen vaardigheidspunt, dat geeft te veel voordeel voor hoge levels...
 

DeletedUser8307

Gewoonweg slecht. Stop met het posten van superveel ideeën die slecht zijn.
Gewoon 0/5 !!
 

DeletedUser

Het idee van een huis in je eigen stad vind ik goed maar begin niet met een bureau en al die andere rommel. ;)
Gewoon een huis met bv een bed en een kast, meer moet dat niet zijn. :p
 
Bovenaan