• Howdy, cowboy of cowgirl! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een!
    Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

wogon

DeletedUser16249

Hoi, heeft er iemand de gouden tip om die wogon neer te schieten? Ik heb het al wel een keer of 20 geprobeerd met verschillende wapens en kledingsets, maar tot nog toe geen resultaat.
Ik denk trouwens dat de bonus ook niet in verhouding staat tot deze opdracht, maar het is meer voor de eer denk ik dan maar.

Groet, jok
 

DeletedUser16249

Misschien heb ik zelf de oplossing of het is toeval, maar ik heb nu die groene set aan gedaan die je eerst aan moest doen en toen nog een keer of drie geschoten en toen had ik hem!
 

DeletedUser15915

Als ik me het goed herinner, heeft hij net zoveel lp als je zelf heb. Wanneer je net voordat je hem duelleer ko ben gegaan is de kans op winst dus het grootst.
 

DeletedUser16209

heeft net iets minder HP dan jezelf hebt, was bij mij toch het geval.
 

DeletedUser16249

Als ik me het goed herinner, heeft hij net zoveel lp als je zelf heb. Wanneer je net voordat je hem duelleer ko ben gegaan is de kans op winst dus het grootst.

Dat was inderdaad op een andere wereld wel het geval, maar hier gisteren niet, ik heb voordat ik schoot alle kleding en wapens weg gedaan, helemaal naakt dus, maar dat hielp echt geen draad! Hij bleef steeds ook maar die greenhornset dragen met die bijl en toch kreeg ik hem pas na een keer of 30 dood.
 

DeletedUser16249

Ik had zelf 2000 LP:
http://prntscr.com/jmhr1a

Gewoon zoveel mogelijk schieten of slagkracht + alles op het hoofd mikken + evt een duelbuffje en dan moet het lukken ;)

Had ik allemaal gedaan en ook steeds andere wapens geprobeerd en zelfs andere sets, maar het duurde al met al erg lang hoor, het is een aparte opdracht.
 

DeletedUser16732

maar goed, ik moet het nog afmaken de reeks, maar houd zomaar op.
wat is dat voor iets, geen tijd aan gegeven.
kan niet meer verder.
 
Bovenaan