• Howdy, cowboy of cowgirl! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een!
    Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

Wintersfeer in thewest

DeletedUser

Voorstel
Een wintersfeer in the-west. Niet alleen opdrachten maar ook een witte kaart.

Details
The-west is nu in wintersfeer. We hebben speciale opdrachten en kregen allemaal een kerstmuts. Maar ik mis persoonlijk nog een ding. Een witte kaart. Misschien is het een idee om net zoals bij tribalwars de mogelijkheid in te stellen om een kaart te krijgen met sneeuw. Ook kan je dan overal een laagje sneeuw opleggen. Misschien een idee dat de sneeuw kaart alleen in december en januari kan worden gebruikt en dat hij ook kan worden uitgezet.

Misbruikpreventie
Geen

Visuele hulpmiddelen

De witte strepen zijn de sneeuw. Die moet natuurlijk helemaal ingekleurd worden. Op de randjes ligt een sneeuwlaag.

Samenvatting
Dit idee is niet nodig maar wel een leuke extra. Waarom niet???

Administratie

* Is dit idee volgens de richtlijnen voor het posten van een idee? Ja/Nee
* Heeft dit idee iets te maken met de reeds voorgestelde ideeën? Ja/Nee
 

DeletedUser4891

Voor tribalwars vestond er zoiets als grafische pakketten. Kan dat ook met dit spel?
 

DeletedUser4891

Dat zou cool zijn, maar hoef je dan alleen verstand te hebben van het grafische werk of ook van het technische werk?
 

DeletedUser

Ik hoop dat het kan. Misschien moeten we het aan lekensteyn vragen?
 

DeletedUser4891

Hm, mischien als ik wat informatie vind, ik ben redelijk goed met computers, alleen websites bouwen en scripts maken is niet echt mijn ding.:p

Leuk idee trouwens, ik ben voor
 

DeletedUser12132

Mag er zeker komen! Lijkt mij heel leuk! Maar als het er komt dek ik dat het op z'n vroegst pas volgend jaar komt in december.
 

DeletedUser

Ik ben er vrij zeker van dat dit eerder al is voorgesteld

ik ben wel voor
 

DeletedUser3430

Ik vind dan eerder dat er tussen 21u tot 7u een nachtsfeer moet zijn; dat het wat donkerder is en dat in forten en steden lichtjes branden. Maar dat is misschien wel wat overbodig.

Verder goed idee ;)
 

DeletedUser

Ik vind dan eerder dat er tussen 21u tot 7u een nachtsfeer moet zijn; dat het wat donkerder is en dat in forten en steden lichtjes branden. Maar dat is misschien wel wat overbodig.

Verder goed idee ;)

Dan krijg je net zo iets als bij update 1.30. Servers kunnen het niet bol werken. :hmf:
 

DeletedUser

De winter is officieel pas een paar weken geleden begonnen.:p

21 december een paar weken geleden ? :unsure:

Ikzelf vind dit idee niet zo nodig, het zou echter wel uitvoerbaar moeten zijn. De enige verschillen zijn grafisch. Voor de wereldkaart neem je gewoon n grijswitte versie. Voor de steden, bergen, bossen en rivieren heb je wel wat meer moeite.
 

DeletedUser

Ik vind dan eerder dat er tussen 21u tot 7u een nachtsfeer moet zijn; dat het wat donkerder is en dat in forten en steden lichtjes branden. Maar dat is misschien wel wat overbodig.

Verder goed idee ;)

Dacht ik ook al aan. En dan in de winter met kerst verlichting. Maar jullie hebben gelijk dat we dit voor dat de winter afloopt nooit af kunnen hebben. Maar volgend jaar is er weer een winter.:)
 
Bovenaan