• Howdy, cowboy of cowgirl! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een!
    Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

Winkels

DeletedUser

Een winkel niet meer onbeperkt goederen laten hebben maar dat zelf kunnen bepalen wat er in de winkel te koop is. Dus zelfbestuur van de winkels. Van het geld dat ze binnen heben gekregen van de aankopen kunnen ze bij een leverancier weer spullen bestellen tegen inkoopprijzen. Word er iets verkocht dan komt dat in de winkel erbij te liggen.
 

DeletedUser

Ik zou de standaard items die er nu inliggen gewoon laten.
Maar dan onder een nieuw 'kopje' de goederen die werden verkocht in de winkel. Bijv als iemand 4 biefstukken verkoopt dat er dan 4 biefstukken komen te liggen.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Ik heb het een beetje uitgewerkt (met plaatje).
Het bovenste deel zijn gewoon de standaard producten die je in de handelaar vindt.
Het onderste deel zijn alle producten die andere spelers in de handelaar hebben verkocht.
(in dit geval een houtplank, een edelsteen, vlaggetjes en draadklossen.)
Deze producten zouden andere spelers dan ook weer kunnen kopen tegen inkoopprijs. Bij deze functie zou de inkoopprijs van producten dus ook benut worden, wat het nu niet wordt.
Hiermee zal dan de 'onderlinge ruil' (op een beetje andere manier) ook weer opgelost zijn waar veel mensen naar vragen.

80174002ph4.jpg
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Mooi gemaakt dat bedoelde ik ook met mijn laatste zin.:)

Om het even goed uit te werken.
Die items zijn dan alleen voor spelers in de stad?
Of per level hoger ook voor buiten de stad? natuurlijk 4x zo duur dan
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Alleen moest de inkoopprijs er nog onder, maar dat paste niet.
 

DeletedUser

Wat het andere betreft bv buiten de stad word een ezel gekocht voor $1000 dollar leverd de stadskas $50 dollar op = 5% ongeveer he wat gebeurd er nu met die andere $950 dollar die kun je dan dus investeren in nieuwe items die dan in de winkel komen te liggen. Als een speler in de stad iets koopt komt dat geld ook in de winkelkas. Duurd een tijdje voordat de bestelde spullen komen, want ze moeten eerst geleverd worden. Bij de winkel komt er dus een kas met geld waar je nieuwe items uit kunt bestellen.
 

DeletedUser

Dat zou ik niet doen, wat heeft het dan nog voor zin om de handelaar uit te bouwen? Niets toch:p
 

DeletedUser

Jawel met elk level komen er nieuwe hogere items in de winkels dat blijft gewoon.Maar iets wat elders gekocht is of gevonden kan dan gewoon verhandeld worden. Nu is het zo dat als ik iets verkoop aan een winkel dat het item gewoon weg is. En ook is het vreemd dat winkels maar onbeperkt produkten verkopen dat slaat ook nergens op. Zo word het veel realistischer
 

DeletedUser

Ja, dat is dan ook weer een optie. Dat je per level van de handelaar een nieuw soort item 'unlockt' (, zoals dat nu ook gaat, maar nu moet je maar geluk hebben welke kleur je krijgt,) die je dan zelf kun inkopen. Bijvoordbeeld van level 1 naar 2, dat je dan zelf kunt weten welke kleur indianenketting je kunt kopen. (Geen andere voorwerpen natuurlijk, want die zou je nu ook niet krijgen.) Hierdoor zullen de quests wel weer makkelijker worden.
Ook is dan een optie dat je maximaal maar 2 van diezelfde soort kunt kopen (zoals nu), of dat het per voorwerp van hetzelfde soort iets (10%/20%) duurder wordt.
 

DeletedUser

Hoeft niet eens je kunt enkelt de items aankopen die je in je winkel hebt. niet de losse items die je door verkoop aangekocht hebt
 

DeletedUser

shop

A shop no longer indefinitely goods leaves has but that themselves can stipulate what there in the shop buy is. Therefore self-management of the shops. Of the money which they can order spullen within have got of the purchases they can order spullen at a supplier against purchase prices. Are sold something there then comes that in the shop to lie.
Example:
_________________________________________________________________

ik heb di vertaalt example betekend voorbeeld daaronder zet je die prent die die ene maakten.:D:D:D


onthoud ik kan mischien netzogoed engels als nederlands maar ik vertaal alleen goede dingen die ik vind dat er moet gebeuren!!!!!!

:helpie::sheriff:shop bij the-west vechters en heb voor 250euro een ezel:sheriff::helpie:
 

DeletedUser

Ik vind het nogal nutteloos, want binnekort wordt er een nieuwe functie ingevoerd! Namelijk 'onderling handelen'
 

DeletedUser

Onderling handelen staat hierlos van graag ontopic blijven. Maar die vertaling is erg zwakjes hoewel het goed bedoeld is
 
Bovenaan