• Howdy, cowboy of cowgirl! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een!
    Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

whiskey

DeletedUser

heeft iemand nog whiskey teveel? er kan geruild worde met andere spulle en/of geld
 

DeletedUser

Ik heb nog genoeg whiskey als je me kan zeggen wat je winkels verkopen en er is iets dat ik wil krijg je ze gratis.
 

DeletedUser

kan je bij ons ook wiskey komen brengen.
Wij zijn The A-Team.

In onze winkels hebben we o.a.:

edele stetson hoed, edele ruiterlaarzen, edele overjas, hoogwaardige bultine, hoogwaardige schofhield, hoogwaardige legerrevolver, hoogwaardige winchester, hoogwaardig schrootpistool (voor het fort), bruine doek, zwarte doek, gouden buffel, gouden kogel, gouden kruis, ...

Onze stad is volledig uitgebouwd.
 

DeletedUser

kan je bij ons ook wiskey komen brengen.
Wij zijn The A-Team.

In onze winkels hebben we o.a.:

edele stetson hoed, edele ruiterlaarzen, edele overjas, hoogwaardige bultine, hoogwaardige schofhield, hoogwaardige legerrevolver, hoogwaardige winchester, hoogwaardig schrootpistool (voor het fort), bruine doek, zwarte doek, gouden buffel, gouden kogel, gouden kruis, ...

Onze stad is volledig uitgebouwd.

Ok, bij jullie wil ik al komen :)
Stuur maar een uitnodiging en zeg maar hoeveel whiskey je nodig hebt.
 

DeletedUser

ik heb je een uitnodeging gestuurd.
Ik weet niet hoeveel wiskey er nodig is voor een fort uit te bouwen.
Maar geef er maar 20 of zo, dat is zeker genoeg.
 

DeletedUser

owwja, net gevonden op weststats, maar kan ik toch nog lang niet
ik was toen ik begonnen was aan het gereisd over de wereld, maar kan er toen niet veel op. dat duurde ongeveer 2 maanden
 

DeletedUser

Wiskey gezocht in fort Houston 2.
Alleen dit fort de voorwaarden zijn het zelfde als bij de scheepsbellen alleen bij 10-15 stuks.
 

DeletedUser

Wiskey gezocht in fort Houston 2.
Alleen dit fort de voorwaarden zijn het zelfde als bij de scheepsbellen alleen bij 10-15 stuks.


sins vandaag kan ik ook voor wisky zorgen,ik kan het over 4 dagen brengen.
als je wilt.ik hoef ook geen beloning.
 

DeletedUser

ok dat is goed stuur maar een uitnodeging.ik heb tot nu toen 20 wisky.
 
Bovenaan