• Howdy, cowboy of cowgirl! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een!
    Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

Whiskey in de Saloon

DeletedUser

Ik was zo eens aan't denken... misschien is het mogelijk om in de bar voor 5$ ofzo een whiskey te kopen. Deze whiskey zou dan eventueel een energieboost kunnen geven, de gezondheid terug omhoog doen, of alletwee tegelijk.
Zo'n whiskey zou m'n dan natuurlijk wel maar 1 maal per dag ofzo kunnen kopen.

Ik kwam om het idee omdat ik als stadsbestuurder iets zou willen doen om de hardwerkende leden te belonen. En je kan ze moeilijk allemaal tot gemeenteraadslid benoemen. Vandaar dat het leuk zou zijn dat ik mijn leden zou kunnen trakteren op een rondje in de Saloon...

Wat denken jullie hiervan?
 

DeletedUser

leuk idee moet nog wel iets verder uitgedacht worden denk ik...
 

DeletedUser

goed idee maar ik zou zeggen dat een whiskey 50 dollar kost in je eigen stad en in een andere stad 100 dollar
 

DeletedUser

awel ja... 'k heb er m'n hoofd nog niet echt over gebroken. De prijs hangt ook af van hoeveel actiepunten je ervoor krijgt é! Maar 'k vond het wel iets tof.
 

DeletedUser2506

vind het wel een leuk idee, zou het wel iets meer uitwerken!:D
En een energie boost is dan goedkoper dan het hotel aangezien 100 actiepunten in een vreemde stad slapen al veel geld kost
als dan zo ik het een keer per week doen en veel duurder!
 

DeletedUser

ik vind eigenlijk al een lange tijd dat je dat soort dingen ook met producten kan doen! bijvoorbeeld een warme maaltijd levert 150 Lp op een sinasappel 20. heb alleen nog niet echt een idee dan wat je met die andere producten kan doen... maar wel een goed idee die wiskey!
 

DeletedUser2506

en dat je die ook kado kunt geven aan een stadslid:D
Als beloning/ opfrisser:D
 

DeletedUser

nee dat lijkt me te ver gaan, $50 heb je zo bij elkaar gesprokkeld
 

DeletedUser

goed idee als er verschillende dranken zijn: wiskey, rum, trappist, gewoon bier,...
 

DeletedUser

ja dan zijn sommige dranken duurder maar dan komen er ook meer actiepunten bij:)
 

DeletedUser

en het gevaar bij een opdracht stijgt licht maar als je veel tegelijk drinkt stijgt het sterker en sterker
 
Bovenaan