• Howdy, cowboy of cowgirl! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een!
    Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

West Time City werft aan!

DeletedUser

Hey allemaal,

West Time City, een stad van 23.432 punten met leuke en actieve spelers, Is op zoek naar nog wat leden! Bouwers en gewone spelers zijn welkom! Onze stad is een heel gezellig team en de lege plaatsen mogen nog worden opgevuld. We hebben het liest spelers van boven level 25, heb je minder dan ben je welkom in onze opleidingsstad, The Dino West! Voel jij je geroepen? Stuur dan een telegram naar cooly boy2 of post op deze discussie!

groetjes en veel plezier op The-West
cooly boy2
 

DeletedUser

lol, trekt dit wel wat mensen aan?

sowieso, moet ge respect afdwingen door harde duels en als overwinaar eruit te komen, dan komen de leden vanzelf
 

DeletedUser

Ik denk niet dat dat de manier is om aan leden te komen. Spelers die je aanvalt gaan zeker niet in je stad komen, denk ik zo... Trouwens onze stad is redelijk goed in de duels :) Maar ik begrijp wel wat je wil zeggen, helaas hebben we niet zo veel duellanten in onze stad... Deze zijn natuurlijk welkom en in onze stad zal je zeker en vast wapens en kleren naar keuze vinden ;)
 

DeletedUser

Ik wil mij aanmelden

BESTE,
IK WIL MIJ AANMELDEN,MAAR IK BEGIN PAS :o DUS IK KOM ZEKER NIET IN AANMERKING?:eek:
 

DeletedUser

Je komt enkel in aanmerking als je lvl 25 of hoger bent, anders moet ik je doorverwijzen naar onze opleidingsstad "the dino west". Moet ik een uitnodiging voor je regelen?
 

DeletedUser

oke, en welkom al ondertussen :)

We zijn nog steeds op zoek naar leden! --> West Time City (24.529 punten)
 
Bovenaan