• Howdy, cowboy of cowgirl! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een!
    Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

West Gadgets


Sommigen hebben vroeger wel eens van de site westtools.tk gehoord, dit is de nieuwe versie ervan. Deze site biedt wat westtools vroeger bood, en inmiddels ook een stuk meer. Om alles te zien wat de site momenteel biedt raad ik je aan de site eens te bezoeken (link hierboven). Het bevat o.a een arbeidscalculator, een fortbonus calculator en zelfs een ervarings tool. Ook bevat de site enige informatieve dingen, zoals een arbeidsinfo pagina en een ervaringstabel.

Voor de laatste updates raad ik je aan de nieuwspagina op de website te bezoeken.

Heb je suggesties over de inhoud van de site, zie je graag iets toegevoegd, of zie je een fout, zet het dan hier neer. Fouten graag met vermelding van de gebruikte browser.
Heb je suggesties over de vormgeving, dan graag in een PM.
Uiteraard kan je ook altijd het contactformulier op de site gebruiken.

Opmerking: Chrome en Firefox worden ondersteund, daar test ik zelf de site ook mee als ik iets toe wil voegen. Ik doe mijn best om alles met Internet Explorer en andere browsers te laten werken, als het werkt is het mooi meegenomen, maar als het niet werkt is het jammer.
 

DeletedUser

Ziet er mooi uit op me archos... maar als ik een tool wil gebruiken werkt ie niet -zoals verwacht- kijk vanavond wel ff op me pc :p, maar de 1ste indruk was.goed!
 

DeletedUser

Mooie site! Ik ga gelijk de fortbonus op zn hoogst maken bij mij :up:
 
Ziet er mooi uit op me archos... maar als ik een tool wil gebruiken werkt ie niet -zoals verwacht- kijk vanavond wel ff op me pc :p, maar de 1ste indruk was.goed!

Tja, tablets. Soms werkt het ermee, soms niet :p

Er zal vanavond of morgen trouwens nog een nieuwe tool komen, je ziet wel wat de tool doet als ie er eenmaal is.
 
De nieuwe tool is online. Hij is hier te vinden.

De tool berekent het totaal aantal ervaring en geld, en het gemiddelde aantal ervaring en geld per uur, bij een aantal keer dezelfde arbeid achter elkaar doen.

Momenteel kan je 5 arbeiden instellen, dit zal later worden verhoogd naar 8, en er zal onder het selecteren van je premium iets komen dat aangeeft wat jouw totale ervaring, geld en dat ook per uur over al die 8 dingen is. Je zou dus in principe je eigen wachtrij samen kunnen stellen en dan zien wat het resultaat daarvan is :)

Op werelden met het uitgebreidere premium systeem, en dus waar de maximale arbeidsduur 1u is, zal het gemiddelde per half uur zijn, en het gemiddelde per uur is dus het dubbele van wat op deze pagina staat aangegeven :p
Er wordt trouwens (nog) geen rekening gehouden met de stijging van de motivatie tijdens het doen van de arbeiden, dit zal iets voor later zijn. Eerst maar eens zoeken hoeveel het exact per uur stijgt :)

Opmerkingen zijn welkom, evenals bugmeldingen en als er een taalfout in zit kan je het natuurlijk ook melden. Het zou gewoon moeten werken, maar je weet maar nooit.
 

DeletedUser14651

ik mis alleen de arbeid dierenvoederen, ik weet niet of dit de enige is die mist;)
 

DeletedUser

Bij westtools is de arbeid 'indigo verzamelen' is nog niet toegevoegd? Of staat die onder een andere naam?
 
Vandaag even wat dingen aangepast in de code, nu kan ik makkelijker arbeiden toevoegen (nu op 2 plaatsen ipv een stuk of 10 :p). Als iets niet meer werkt, graag even melden.
 
Er wordt momenteel gewerkt aan een nieuw design, die je al hier kan testen. Er moet nog wat aangepast worden, vooral de uitlijning van enkele pagina's, maar je kan het nu in ieder geval al bekijken.

Ook graag commentaar geven op het nieuwe design, beter nu dan wanneer het gelanceerd is ;)

Het kan zijn dat er dingen niet helemaal werken, of dat op sommige pagina's het design helemaal overhoop ligt, dan weet ik dat ook wel en wordt het nog opgelost, geen zorgen.
 

DeletedUser

ook willen we gaan testen met random special items in de footer, als je er boven hangt met je cursor zie je de info, feedback is welkom:)
 

DeletedUser6801

Ziet er leuk uit, ik heb even lopen spelen met die fortskill calculatoren.

het volgende valt mij op:
- Je kan bij 'fortskill' niet level 120 invullen
- Je kan bij 'fortbonus' de onderrok nog niet aanvinken

Qua lay-out zou ik proberen het scherm iets kleiner te maken. Je moet nu de hele tijd naar beneden scrollen, terwijl dat niet nodig zou moeten zijn. Of terwijl, dat balkje dat de hele tijd in beeld komt met wat je met al die calculatoren wel niet kan doen, zou ik kleiner maken of onderaan de pagina plaatsen.

Veel plezier met de site, over het algemeen ziet het er wel goed uit hoor, maar jullie vroegen om kritiek. Dan kan je 't krijgen ;)
 
Scherm kleiner maken wordt aan gewerkt, dat is de uitlijning. Het is nu allemaal onder elkaar gezet, maar er wordt een aantal dingen nog naast elkaar gezet ;)
 

DeletedUser

Hallo allemaal,
ik en leones hebben nu een random special items systeem.
onderin de pagina staat special items momenteel zijn er 11 items ingelezen, deze worden random geshowed in het formaat van 3 per keer, bij een f5 wisselen ze(mogelijk niet allemaal).
naar verloop van tijd zullen dit er vast nog wel meer worden, dan komt er ook meer variatie in.
ook is het zo dat als je er overheen gaat met de cursor je bepaalde info krijgt zoals +punten en -punten(Roze tutu) maar ook inkoop- en verkoopwaarde.

zeker het kijken waard!
 
Bovenaan