• Howdy, cowboy of cowgirl! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een!
    Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

Wereldmigratie

DeletedUser14651

We just started a new Danish world, Briscoe. Hav det sjovt! :p

snap inno niet helemaal :p
 

DeletedUser1448

Das wel jammer :( Iedere 90 dagen mag je migreren.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Ik zit er nu plotseling aan te denken dat wij de 2de server waren die mochten migreren, dus een soort van testserver zijn.
Betekent dat ook dat onze migratie misschien niet goed genoeg was en dus nog kan worden aangepast (zoals de migratieroutes) :D :unsure:
 

DeletedUser

En in w1 is er een klein bondgenootschap tussen migranten en inheemse bewoners:p (migranten van w3 legends en w2 UF).

Inheemse bewoners??? :D

Welk bondgenootschap is dat dan? Ik ben zelf een inheemse bewoner om het zo te zeggen, maar heb jullie nog niet opgemerkt... :o
 
BG heet United Legends, mijn stad heet United Forces(UF w2). Met de inheemse bewoners bedoelde ik de stad Rise Against:p
 

DeletedUser4505

Heb nu alles wat nog open stond van de markt. Nu zit ik met een berg onverkoopbare snoep op een karakters die ik verwijder. Heeft me paar weken saai rondlopen op sommige wereld gekost. Nu had ik een account naar Wereld 7 gemigreerd om de daar toch aanwezig te zijn. Daarna verwijderen om me Wereld 3 karakter daar na al die tijd eindelijk heen te brengen. Verwijdering zit er al een tijdje op. Dus ik heb geen account in Wereld 7 meer. Gelukkig hebben ze nog een regel....

Fout: Je hebt recentelijk dit karakter naar deze wereld gemigreerd. Je kan pas weer migreren nadat je hier een tijdje gespeeld hebt.

Weet iemand hoeveel extra dagen ik mag wachten. Ik weet zelf alleen niet of ik mezelf gewoon beter op vakantie mode kan gooien. Dit is niet meer echt een spelletje waar ik voor de lol achter zit. :p
 

DeletedUser4505

Ondertussen kan ik al bijna (na 90 dagen?) van W3->W7 en W5->W9 me markt is nu ook leeg van onverkoopbare snoep. Alleen ik denk dat ik zelf pas in de winter weer echt terug kom op the-west. Kan het plezier en de aantrekkingskracht van vroeger er niet meer vinden. Totsnel!
 

DeletedUser

Arizona sterft uit en de mensen van Arizona kunnen niet van wereld veranderen.

Dit spel is saai geworden en ik geloof dat Inno er ook geen heil meer in ziet.

Ze hebben tenslotte n nieuw spel wat loopt als n tierelier????
 

DeletedUser8307

Je kan niet van premiumwerelden veranderen, is wel jammer voor de mensen van Arizona. Ze hebben ook al een tijdje Forge Of Empires, daar spelen wel een pak spelers op en daar zullen ze dus ook wel een pak aan verdienen.

Vergeet niet dat update 2.0 binnenkort komt, dus het is niet dat ze dit spel laten vallen.
 

DeletedUser15117

En als ze dan eens wat reclame zouden maken komen er weer eens wat spelers bij.
 
Bovenaan