• Howdy, cowboy of cowgirl! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een!
    Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

wereld oorlog

DeletedUser

goed idee maar dan kan je miss oook gokken op uitkomst

ik ben niet zo goed in plaatjes
maar je kan bijvoorbeeld gokken bij de saloon en dan hoeveel je wil en gok je juist word het bedrag verdubbeld

Laatste reactie 14 april 2010,
beetje onnodig om hier te gaan reageren he:blink:
En waarom kom je met een gok idee aan als het hier over een wereldoorlog gaat maak een eigen topic aan:p
 

DeletedUser

Mooi voorstel, maar van al die mooie voorstellen hier op het forum heb ik nog niet veel verwezenlijkt gezien.
 

DeletedUser

Mooi voorstel, maar van al die mooie voorstellen hier op het forum heb ik nog niet veel verwezenlijkt gezien.

Komt omdat we bijna niks doorsturen naar het engelse forum volgens mij:o
Verder hebben we hier goeie ideeen maar word en weer niks mee gedaan
 

DeletedUser

Komt omdat we bijna niks doorsturen naar het engelse forum volgens mij:o
Verder hebben we hier goeie ideeen maar word en weer niks mee gedaan

Zoals ik al net zei, de Engels zouden dit toch ook mooie voorstellen moeten vinden? Anders hebben ze nog minder smaak dan ik al dacht
 

DeletedUser

Denk je dat engelsen nederlands spreken:blink: Die komen hier niet heen wij moeten naar hun. Verder weer even ontopic:p

@OT: Is wel leuk bedacht maar ik zie het niet snel komen.
 

DeletedUser

Ik heb onlangs nog een ander idee van mij doorgestuurd, maar ik versta die engelsen voor geen zier, dus, hoe moet ik er dan zelfs op antwoorden, en dan geraken die ideeën daar nooit ver snap je :(
 

DeletedUser

Lijken mij leuke events! Misschien ook dat je dingen kan krijgen ofzo, extra. En idd minder ap voor duels enzo, duelorgies! :p

Leuk idee, wat natuurlijk nog uitgebreid moet worden ;)
 

DeletedUser

Hoe groot is de kans eigenlijk dat dit er komt we zitten hier wel op die ideeen te bazelen maar er komt nooit iets van.
 

DeletedUser

dus komt een topic dat al meer dan 1 jaar oud is terug to leven :p
 

DeletedUser

Ik vind het goed idee maar had ipv een fort iets anders in gedachten..

 

DeletedUser

Zoiets zou idd FANTASTISCH zijn met allemaal hindernissen enz ertussen.
 
Bovenaan