• Howdy, cowboy of cowgirl! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een!
    Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

wereld oorlog

DeletedUser

Beste mensen

Aangezien er vredestijden zijn (die doen wel niet mee op the-west.nl) leek het me ook leuk om wereldoorlogen te hebben.


Wanneer zou zo'n wereldoorlog zijn ?

*Dit zou zijn rond een periode wanneer er in de geschiedenis van het westen belangrijke veldslagen waren (hier kijk ik vooral naar de burgeroorlog met noord en zuid).

*De 5 belangrijkste veldslagen worden eruit gepikt (kunnen er ook meer of minder zijn), en dan zal een week VOOR die belangrijke datum de wereldoorlog beginnen tot en met de dag van de veldslag.


Waarom zou er een wereldoorlog zijn ?

*Dit zou er in moeten om de werelden terug wat meer leven te geven.


Wat gebeurd er met een wereldoorlog ?

*Met een wereldoorlog heeft een fort geen bondgenoten meer en 1 fort heeft dus ook maar 1 stad.

*Een fortaanval starten kost minder geld.

*Het fortgevecht komt er sneller in plaats van 24 uur dus bv. 6 uur.

*Misschien kost dueleren minder... (dat kunnen we later nog aanpassen).

*...


zo dat was het zowat, hebben jullie het begrepen, ?
en wat vinden jullie er zo al van ?
 

DeletedUser385

kan maar dan maak je het erg fijn om toch bgs te blijven, en sneak attacks uit te voeren.
 

DeletedUser

Leuk joh, 6 uur maar? Dus je komt met zn allen van de aanvallende stad, waarvan je iedereen al gewaarschuwd hebt, naar een fort toe, om vervolgens 6 uur later tegen 5 verdedigers te vechten omdat de rest slaapt/werkt/op school zit?

Die 24 uur is er niet voor niks ;) Die is er voor om iedereen een eerlijke kans te geven zijn karakter naar het fort te laten lopen en een verdedigende positie te laten innemen.
 

DeletedUser

Niet beledigend maar in mijn ogen geen goed idee.
Er zijn al fortgevechten genoeg in mijn ogen.
 

DeletedUser

een wereld oorlog lijkt me een goed idee, alleen niet op deze manier.

lijkt me leuker als er dan een enorme strijd is, dus bijv een enorm fortgevecht alleen dan bijv een kaartje met 2 kanten en beide staat een kant. onderweg heb je natuurlijk obstakels en dingen waar je dekking kan zoeken.

voor de indeling wie tegen wie zou ik dan willekeurig stelen indelen of zelfs helemaal willekeurig met alle spelers. (natuurlijk word er wel rekening gehouden met levels) en er moet goed wat ep te verdienen zijn, + dat je meerdere dingen kunt vinden. (ipv 1 max 5 ofzow :p)

mischien ook leuk als het een slag is die veeel langer duurt, dan denk ik aan 24 uur ofzo. dan kan niet iedereen de hele tijd online blijven en is het dus ook voor een groot deel iedereen wat laten schieten. alleen moeten de mensen wel wat meer lp krijgen dan.


dit schoot mij opeens binnen, zeg maar wat je ervan vind mischien lijkt het jullie ook wel helemaal niets xd
 

DeletedUser

een wereld oorlog lijkt me een goed idee, alleen niet op deze manier.

lijkt me leuker als er dan een enorme strijd is, dus bijv een enorm fortgevecht alleen dan bijv een kaartje met 2 kanten en beide staat een kant. onderweg heb je natuurlijk obstakels en dingen waar je dekking kan zoeken.

voor de indeling wie tegen wie zou ik dan willekeurig stelen indelen of zelfs helemaal willekeurig met alle spelers. (natuurlijk word er wel rekening gehouden met levels) en er moet goed wat ep te verdienen zijn, + dat je meerdere dingen kunt vinden. (ipv 1 max 5 ofzow :p)

mischien ook leuk als het een slag is die veeel langer duurt, dan denk ik aan 24 uur ofzo. dan kan niet iedereen de hele tijd online blijven en is het dus ook voor een groot deel iedereen wat laten schieten. alleen moeten de mensen wel wat meer lp krijgen dan.


dit schoot mij opeens binnen, zeg maar wat je ervan vind mischien lijkt het jullie ook wel helemaal niets xd



lijkt me ook enorm leuk alleen denk ik dat de server zoiets niet kan dragen ;)


misschien eerst selecties maken en verschillende veldslagen van 50 VS 50 en je moet verplicht meedoen, en de laatste 200 vechten tegen elkaar 100 VS 100
en idd leuk zo'n 24 uren gevecht ;)
 

DeletedUser

nee, maar we kunnen toch af en toe van die gevechten doorvoeren niet ?

(breng wat meer leven in de brouwerij)
 

DeletedUser

Zou kunnen, alleen het word dan wel lastig met de hp.

Misschien is het een idee voor een heel groot fort in het midden.
Dat er om de week/maand een gevecht komt.

NPC's tegen de gewone spelers.
Wij moeten dan het fort behouden.
Hier kan je dan makkelijk xp krijgen.

In een geel groot fort kan iedereen bouwen en slapen.

Dit kunnen dan de maximum levels worden.
Hoofdgebouw 15
Kazerne 6
Muur 10
Vlag 1
Opslagplaats 14
Poort 10
Toren van de avonturiers 10
Toren van de duellanten 10
Toren van de arbeiders 10
Toren van de soldaten 10

Het is lastig om zo'n fort uit te bouwen, maar dan heb je ook wel wat.
Dit fort komt niet in de ranglijst, tenzij de NPC hem hebben.
Als je dit fort aanvalt, duurt het 2 dagen voordat het gevecht begint.
Hierdoor zou iedereen genoeg tijd moeten hebben om mee te kunnen doen.

Als iedereen gebruik kan maken van dit fort, dan kunnen dus ook slechtere steden gebruik maken van goede slaapplaatsen, en zal wat balans tussen rang 1 en rang 10000 geven.
 

DeletedUser

dan komt er idd wat meer balans, zoals die NPC steden die er zijn :)

(op het oosten van de map)
 

DeletedUser

lijkt em opzich goed,

mischien een kleine verbetering dat er 2 forten in komen, en je allebei aanvalt en verdedigt? :p (of gewoon helemaal geen fort maar zoals ik eerder zei gewoon 2 kanten) (of afwisselend, dat wanneer de npc's gewonnen hebben dat je de volgende keer dan aan moet vallen.)
 

DeletedUser

Dat lijkt me een goed idee, met een fort dat je moet verdedigen, of aanvallen, ligt er net aan of je goed tegen de NPC's hebt gevochten, de laatste keer.

En zo krijgen Fortstrijders weer wat meer te doen (want dat begint zo langzamerhand een aparte klasse te worden :p
 
Of mss is een groot veld met aan weerszijden een fort wel iets. Je moet dan niet alleen zien je eigen fort te verdedigen maar tegelijk ook het ander zien in te nemen.
 

DeletedUser8307

Wel een leuk ideetje, wereldoorlogen. :)

Fortgevechten zeker niet naar 6 uur. De aanvallende partij doet het dan om 01.00 u 's nachts, en zij weten er allemaal van, de verdedigende partij weet er niets van, en ze liggen allemaal te slapen. Zo is het dus gemakkelijk. Beetje verder uitwerken. :helpie::helpie::helpie:/:sheriff::sheriff::sheriff::sheriff::sheriff:
 

DeletedUser

Of mss is een groot veld met aan weerszijden een fort wel iets. Je moet dan niet alleen zien je eigen fort te verdedigen maar tegelijk ook het ander zien in te nemen.

Lijkt me ook wel een leuk idee!
Misschien combineren met het NPC-idee en 1 NPC-fort en 1 Player-fort neerzetten.

NPC's verdedigen hun fort en vallen het spelers-fort aan, en vice versa.
 

DeletedUser

Lijkt me ook wel een leuk idee!
Misschien combineren met het NPC-idee en 1 NPC-fort en 1 Player-fort neerzetten.

NPC's verdedigen hun fort en vallen het spelers-fort aan, en vice versa.

lijkt me idd leuk maar als we dat met alle spelers doen is de server kapot denk ik ;)

we moeten daarvoor eerst "veldslagen" tegen ELKAAR uitvechten, de 120 besten worden automatisch in een fort gedropt en die moeten dan tegen NPC's vechten ;)
 

DeletedUser

ja maar dan kunnen alleen duellisten of fortstrijders meedoen en de bouwers niet
 

DeletedUser

goed idee maar dan kan je miss oook gokken op uitkomst

ik ben niet zo goed in plaatjes
maar je kan bijvoorbeeld gokken bij de saloon en dan hoeveel je wil en gok je juist word het bedrag verdubbeld
 
Bovenaan