• Howdy, cowboy of cowgirl! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een!
    Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

wereld groeit bij meer aanmeldingen

DeletedUser

Voorstel
Mijn voorstel is dat er pas steden in een wereld komen als er genoeg leden zijn om die te vullen zodat je niet allemaal steden met maar 1 inwoner krijgt.

Details
In sommige werelden met te weinig mensen zijn er te weinig mensen en te veel steden, om dit te voorkomen wou ik voorstellen dat bijvoorbeel per 10 mensen die zich voor een wereld aanmelden 1 stad komt die je kunt oprichten. maar natuurlijk ook dat de wereld krimpt (niet opgerichte en spooksteden zonder nog af te halen markt koopbiedingen).

Misbruikpreventie
-

Visuele hulpmiddelen
-

Samenvatting
Zo heb je niet allemaal steden met amper leden en alleen een paar volle topsteden.

Administratie

Is dit idee volgens de richtlijnen voor het posten van een idee? Ja/Nee
Heeft dit idee iets te maken met de reeds voorgestelde ideeën? Ja/Nee
 

DeletedUser

2/5

moet nog wat aan geschaafd worden, sommige steden hebben genoeg met 20 inwoners, steden met 50 actieve leden zijn soms wat chaotisch, vooral op de chat... 20 personen kunnen elkaar relatief goed leren kennen ingame, maar om dit van 50 mensen te doen, is het moeilijker :)

ook zijn er soms wel mensen die graag alleen zitten in de steden...
& anderen hoeven geen stad.
 

DeletedUser

Lijkt mij niet zon goed idee. Het probleem met al die 1-mans steden is dat het allemaal beginners zijn. Het is voor die mensen veel verstandiger om aan te sluiten bij een grotere stad, maar dat snappen ze niet, of ze vinden het gewoon leuk om eens een eigen stad te stichten, om vervolgens dood-geduelleerd te worden

Edit: en ook als grotere stad zou ik niet per se zo heel veel behoefte hebben aan al die beginners, beter de wat verstandigere spelers eruit filteren, door de beginners lekker hun eigen stad te laten stichten..
 

DeletedUser

Geen goed idee, om sommige werelden is de "wereld"(kaart) al veels te groot; looptijden, etc...

1/5 :)
 

DeletedUser8307

Nee, dat hoeft niet. Moet niet nog groter worden, ze is nu al veel te groot en the-west.nl loopt toch leeg. ;)
 

DeletedUser9519

Het idee dat er begonnen wordt met 1 county om je stad in te bouwen lijkt me wel wat, pas wanneer er genoeg mensen zijn zou er een 2de t/m 40ste county geopend moeten worden voor stedenbouw en fortverovering. Maar je kan de rest van de 40 county's niet weglaten. Hier zitten namelijk ook opdrachtgevers en voor sommige mensen zijn de arbeidlocaties gunstiger.
 

DeletedUser

0/5

Sommige mensen die met vrienden een stad willen met weinig inwoners..
 

DeletedUser4892

Het idee is goed als ze klein beginnen, en niet groter worden dan ze nu zijn. Wel een probleem met opdrachtgevers. Werk het verder uit en ik ben voor :)
 
Bovenaan