• Howdy, cowboy of cowgirl! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een!
    Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

Wereld briscoe nog niet geregistreet op weststats!

Status
Niet open voor verdere reacties.

DeletedUser

Wereld briscoe is nog niet geregistreed op weststats wanneer komt w9 op weststats?
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Geen idee. dit moet je aan de mensen van weststats vragen. Weststats is gemaakt door derden en niet door Innogames
 

DeletedUser

die mensen van weststats doen dat echt niet om ons te klieren, die doen het ook omdat zij het leuk vinden en voor ons.

en je kunt ook nog dawest proberen, ook wel een redelijke alleen denk ik dat daar Briscoe ook nog niet op staat.
 

DeletedUser

die mensen van weststats doen dat echt niet om ons te klieren, die doen het ook omdat zij het leuk vinden en voor ons.

en je kunt ook nog dawest proberen, ook wel een redelijke alleen denk ik dat daar Briscoe ook nog niet op staat.

Als ik vragen mag, waar haal jij die argumenten vandaan, over Weststats? Als je bij de updates kijkt zie je ook dat de laatste op 6 april was. En vroegâh was er wel bijna iedere maand een update (of meerdere) :p Ik zelf vind Weststats een beetje dood aan het bloeden.. Ze hebben hun tijd gehad.. (vind ik)

Maar terug ontopic:
Login op het engelse forum (www.forum.the-west.net) daar vind je een WestStats topic en zeg dan daar dat de NL Briscoe online is.. opgelost! :p
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan