• Howdy, cowboy of cowgirl! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een!
    Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

wereld 6

DeletedUser

wereld 6!!!
ik ben eigenlijk te laat begonnen in alle andere werelden dus wil ik in wereld 6 een pure fortstrijder worden:cool:
 

DeletedUser

Dat denk ik ook. Het is trouwens helemaal niet nodig dat er nog een wereld bij komt.
 
Ach dat is weer gewoon iemand die zijn account heeft vrijgeschakeld zonder ook meer iets van de regbels en zo te lezen. Hierna zien we hem wss niet meer.
 

DeletedUser9007

nee w4 en w5 zijn zo snel gekomen dat w6 ff niet hoeft te komen

p.s. misschien een idee om als er een nieuwe komt een keer zonder premium te doen? dat iedereen even veel kansen heeft?
 
wat een onzin om nu al over wereld 6 te praten....

we hebben de laatste maanden bijna 25% van onze spelers verloren...(hoe zou dat toch komen..;)) dus totaal GEEN noodzaak om dergelijke onzin-discussies te starten wat mij betreft

:bolhoed:
:cool:
 

Deleted User - 491075

nee w4 en w5 zijn zo snel gekomen dat w6 ff niet hoeft te komen

p.s. misschien een idee om als er een nieuwe komt een keer zonder premium te doen? dat iedereen even veel kansen heeft?

En waarom zou innogames dit doen, dan kunnen ze toch niks verdienen!
 

DeletedUser

verziekt

mja het slaat nergens op dat w5 zo snel achter w4 komt dit heeft als gevolg dat mensen zich hierop storten en andere werelden als spooksteden achterlaten ! kut dus ........ laat ze maar een paar nieuwe updates er doorheen jassen zou een stuk leuker zijn.

kortom ik ben tegen W5 en zal daar dus ook niet aanwezig zijn !:mad: dus laten we ons maar stil houden over w6;)
 

DeletedUser

Jah, nog geen wereld 6 plz, wereld 4 en 5 zijn veel te vlug achter elkaar genomen... :o
 

DeletedUser

Jah, nog geen wereld 6 plz, wereld 4 en 5 zijn veel te vlug achter elkaar genomen... :o, dus nog ff wachten met wereld 6
 

DeletedUser

@ axe als je in een nieuwe wereld wilt spelen, kijk dan ook op .net e.d.
Daar zijn 10 werelden, misschien vind je daar nog wel een wereld die net is begonnen.
 
Bovenaan