• Howdy, cowboy of cowgirl! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een!
    Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

Welkomst telegram van de stad

Ik vind het toch nog altijd een goed idee en voor wie vindt dat het geen nut heeft: je hoeft het ook niet te gebruiken als ze het doen zoals in TribalWars.

4/5
 

DeletedUser4468

:no:Er zijn wel betere dingen dan dit invoeren... Zorgen dat mijn markt het weer doet bijv.
 

DeletedUser

ik vind een telegram bij een invite meestal zo onpersoonlijk. Alles wat begint met howdy, hoi the-west speler, weet ik veel wat stuur ik altijd nee terug. Als ze niet eens de moeite doen om je naam te schrijven...:hmf:

Maar misschien ben ik de enige die hier zo over denkt :D
 

DeletedUser

Volgens mij is het al eens voorgesteld, maar neemt niet weg, dat ikzelf ook volledig te vinden ben voor het idee !

Je moet een telegram krijgen wat je automatisch verstuurt als je ze de uitnodiging stuurt. Dáárin kun je dan de verwachtingen uitleggen, en het schrijven van dit telegram kost meer tijd dan het schrijven van een telegram als ze er al zíjn. Ik schrijf me rot aan berichten aan mensen die ik wil uitnodigen. Als ze er dan zijn kennen ze de verwachtingen al, want die stonden al in het reeds geschreven telegram. En je moet toch een telegram schrijven waarin je ze uitnodigt, dus dit kun je dan combineren. Wel zo handig lijkt me.

Op zich lijkt me dit ook wel iets, maar dan nog, zou ik eerst liever de telegrammen hebben volgens saffiria haar idee.. Daarna mag dit er ook zeker komen van mij :)
 

DeletedUser

Laten we een poll aanvragen?

Wil 1 van de moderators hier een Poll van maken?

1. Ja goed idee
2. Nee geen goed idee,

:D
 

DeletedUser4892

Welke? Ik neem aan dat als iemand in de stad komt, je er al mee gesproken hebt? Dus het voordeel en het nut ervan is weg.

Als we het nu anders zeggen, en ervan maken een recruiterstelegram, dat verandert de zaak.

Vb.: Uitnodiging stuurt automatisch die telegram erbij..
Maar dan nog is dat overbodig. Het beste is nog altijd persoonlijk contacteren.

Ik neem aan dat je niet in je uitnodigingstelegram zet dat ze even een kijkje moeten nemen in het forum? Er zijn wel zeker voordelen, zo kun je ze gewoon even welkom heten. Dit kun je later altijd nog persoonlijk doen in de chat.

ik ben nog steeds voor...
 

DeletedUser

Uhm nee. Die telegram wordt verstuurd zodra iemand in de stad komt, dus wanneer hij/zij de uitnodiging accepteert.

Dus dan krijg je een telegram bijvoorbeeld:

The Capital 12-02-2012 12:59AM

Howdy, speler! Welkom bij The Capital en bedankt voor het accepteren van onze uitnodiging! We wensen je een plezierige tijd toe bij ons in de stad, en we hopen samen er het beste van te maken! Vergeet niet het stadsforum te checken, blijf op de hoogte in onze saloon bij de bar waar de laatste roddels zich de ronde doen! Lees altijd de forum regels, en voor vragen en of opmerkingen kun je terecht bij de personen die aangewezen zijn voor jouw onderwerp, of de leiding.

Groetjes,
The Capital
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

en dan om het helemaal mooi te maken een code dat je krijgt Howdy Jantje, of Howdy Pietje, (Als dat hun spelersnaam is :p)
 

DeletedUser

Dan zouden ze een variable moeten invoeren bijvoorbeeld: [player]%RefPlayer%[/player] waarin %RefPlayer% de speler is die in de stad komt.

Wordt ingewikkeld maar het kan :D
 
Bovenaan