• Howdy, cowboy of cowgirl! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een!
    Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

Welke uurhitter wil jij in april 2021?

Welke uurhitter wil jij in april 2021?


  • Totaal aantal stemmers
    13
  • Enquête gesloten .
Hoi allemaal,
Willen jullie deze vraag even beantwoorden.. Het is voornamelijk bedoeld voor de mensen die actief meedoen aan de Forumbonuspunten. (Met name de deelnemers van uurhitten)

Welke uurhitter wil jij in april 2021 spelen?

Optie 1.
De oude uurhitter. >> Zorg dat je de eerste bent die precies om 6 uur, 8 uur, 10 uur, 12 uur, 14 uur, 16 uur, 18 uur, 20 uur, 22 uur en/of 0 uur reageert op dit topic en dan win je 30 Forumbonuspunten. Je kan hierbij net zovaak reageren als je zelf wilt. [Tijdstippen kunnen afwijken, hieronder kan je in een reactie laten weten welke tijdstippen jij graag zou willen, het worden er waarschijnlijk 5a10 per dag] Klik hier om naar het topic te gaan waar deze uurhitter gespeeld werd.

Optie 2.
Uurhitter 2.0. >> Elke dag mag je 1x een reactie plaatsen. Het is de bedoeling dat je deze precies op het hele uur plaatst. Hiervoor ontvang je dan 30 Forumbonuspunten. Je mag elk tijdstip maar 2x gebruiken om Forumbonuspunten te verzamelen. Hit je het tijdstip een derde keer, dan ontvangen je er geen punten voor. Klik hier om naar het topic te gaan waar deze uurhitter gespeeld werd.

Optie 3.
Nieuwe uurhitter. Iedere speler kiest zelf 1 tijdstip uit. Elke keer als de speler dit tijdstip hit, krijgt hij/zij daarvoor 30 Forumbonuspunten. Je kan elke dag maar 1x hetzelfde tijdstip hitten. Het is dus niet mogelijk om in 1 minuut tijd meerdere punten te pakken. Dit spel is op het forum nog nooit eerder gespeeld, hier is dus ook geen topic van.


Note:
- Het is zeer waarschijnlijk dat de uurhitter met de meesten stemmen gespeeld zal worden in april 2021. Echter zal er ook gekeken worden naar wie de stemmer zijn en of deze spelers in het verleden al eens hebben deelgenomen. Het is namelijk niet de bedoeling dat spelers vrienden gaan vragen om te stemmen zodat hun keuze de meesten stemmen zal ontvangen.
- Suggesties zijn natuurlijk ook altijd welkom.
- Stemming is NIET anoniem.
- Je hebt vanaf nu 5 dagen de tijd om te stemmen, het is mogelijk om je stem gedurende deze 5 dagen nog aan te passen.
 
2 en 3 levert hetzelfde op?
dan is optie 2 de makkelijkste aangezien je per dag 24 opties hebt
met optie 3 moet je de hele maand om dezelfde tijd achter je pc zittten.
 
Omdat makkelijkste is ga ik ook voor optie 2 en ik ben bang dat als ik nu voor optie 3 stem het vaker optie 3 wordt. Daar heb ik dan minder tijd voor alhoewel wel weer minder administratie nodig is om te weten wat je gehad hebt
 
Wat Mitch zegt klopt wel, optie 2 is qua administratie zeker het meesten werk. Optie 1 is een beetje afhankelijk van de activiteit, net als optie 3, dus die zijn ongeveer gelijk.

Daarnaast is optie 3 ook nog meer een wat vager idee, dan echt al uitgewerkt.. was eigenlijk van plan om the polls te maken tussen optie 1 en 2, maarja, toen had ik een nieuw idee, die er ook maar bij gegooid is..

mbt optie 3, die gaat er binnenkort wel een keer komen de komende maanden, maar hoe, moet nog ff uitgezocht worden.. want heb ook het idee om de FBP per hit te verlagen naar 20/25, maar dan dat als je een tijdstip kiest, je dit op ronde (12-uurs) klok doet... dus dan kan je eigenlijk 2x punten pakken per dag.... Maar, tenzij er de komende uren ineens veel veranderd, zal in april dezelfde versie van uurhitter gespeeld worden als in maart.
 
is het ook mogelijk om dan een arbeidsrapportje van dat uur te moeten delen (op dezelfde dag) om ingame er ook nog beetje bij te betrekken?
 
Bovenaan