• Howdy, cowboy of cowgirl! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een!
    Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

welke sport doe je?

DeletedUser6982

ik heb aan zwemmen gedaan...
nu:
's zomers sceeleren
's winters schaatsen
 

DeletedUser

Duelleren op w5 <;)


Dit is toch knikkeren voor mensen die te lui zijn om te bukken <:cool:

Ik ga ook wel vaak lange afstanden lopen.

10 km aan een stuk 17km/uur.
Een goede conditie heb ik wel vind ik.

Lange afstand lopen is anders wel wat anders hoor want dan moet je mee doen aan een Kennedy mars en dat zijn tochten van 80 tot 120 km en dat wel in 1 dag en dan spreek je over lange afstand lopen.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

ehh.....ik doe aan badminton en ben keeper bij hockey, nog vragen<:rolleyes:
 

DeletedUser4700

Dit is toch knikkeren voor mensen die te lui zijn om te bukken <:cool:

Moet jij eens gaan golfen :p Het is echt veel moeilijker, ingewikkelder en vermoeiender dan knikkeren.

Ik bedoel, als je een rondje loopt is dat al gauw 10 kilometer, met tussendoor ballen slaan en wachten op de rest.

Verder is eht ook heel erg moeilijk, het eerste jaa les krijg je de bal ngo geen 50 meter weg :p
 

DeletedUser

Ik doe Fitness. 3 keer per week als het even kan.
Verder train ik mee met een voetbalteam 1x per week om me conditie een beetje op pijl te houden en doe soms een wedstrijdje mee.
 

DeletedUser

bijna hetzelfde als Syrnia :o
maandag fitness
dinsdag training (voetbal )
woensdag fitness
donderdag rust
vrijdag fitness
zaterdag/zonadag match
 

DeletedUser

Ook voetbal <:D
Al zo'n beetje de helft van men leven gedaan, 9 jaar denk ik momenteel

Ben flankspeler op het middenveld
 

DeletedUser8307

...







Lange afstand lopen is anders wel wat anders hoor want dan moet je mee doen aan een Kennedy mars en dat zijn tochten van 80 tot 120 km en dat wel in 1 dag en dan spreek je over lange afstand lopen.[/QUOTE]

Je kan ook gewoon overdrijven...
Lange afstanden...
Maar 10 km is inderdaad niet zo'n lange afstand. Wel goed als je het kan en snel. Dat zeker niet hoor! Maar 80-120 km is extreem :o
 

DeletedUser

...







Lange afstand lopen is anders wel wat anders hoor want dan moet je mee doen aan een Kennedy mars en dat zijn tochten van 80 tot 120 km en dat wel in 1 dag en dan spreek je over lange afstand lopen.

Je kan ook gewoon overdrijven...
Lange afstanden...
Maar 10 km is inderdaad niet zo'n lange afstand. Wel goed als je het kan en snel. Dat zeker niet hoor! Maar 80-120 km is extreem :o[/QUOTE]

Oja dan kijk eens HIER
 

DeletedUser3753

Je kan ook gewoon overdrijven...
Lange afstanden...
Maar 10 km is inderdaad niet zo'n lange afstand. Wel goed als je het kan en snel. Dat zeker niet hoor! Maar 80-120 km is extreem :o

Oja dan kijk eens HIER

die marsen bestaan wel, maar dat zijn geen marsen die je elke dag loopt.
dat doe je ook maar een keer in het jaar.
 

DeletedUser

Ik doe judo en ben groene band en mag in februari-maart mijn exaam voor blauwe band doen

3 keer per week
 

DeletedUser

Wow der zitten aardig wat mensen op zanglessne of muzieklessen ;)
Ik krijg dan altijd een beeld van een klein jongetje met glimmend haar van de lak en een scheiding naar links ;) en een enorme uilenbril ;) Ik zal wel gewoon grote fantasie hebben.

Om on-topic te blijven:
Ik zit zelf op Kickboksen en daarvoor op voetbal
 

DeletedUser

Ik doe judo en ben groene band en mag in februari-maart mijn exaam voor blauwe band doen

3 keer per week

ik doe ook judo ben blauwe band en train 2 keer per week 1 uur en help verder nog 4 uur op zaterdag

grtzz bondfan
 

DeletedUser

Waterpolo en Fitness als vaste sporten. Ik ga volgend jaar beginnen aan Martial Arts training (Van een MMA'er :D). Ook wil ik graag af en toe een duiken.
 
Bovenaan