• Howdy, cowboy of cowgirl! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een!
    Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

Wegen

Status
Niet open voor verdere reacties.

DeletedUser

Het is behoorlijk ver reizen in het spel en mijn idee is dus om wegen erbij te doen. Die moet de stad nog eerst zelf bouwen en met een max. van 3 wegen. En dan ook nog verschillende levels, bijvoorbeeld:
level 1: plus 10% snelheid
level 2: plus 25% snelheid
level 3: plus 50% snelheid
Dan kun je sneller van A naar B reizen en zou er wat meer landschap in kunnen. Daarnaast verbind je de steden en kan je sneller bij een andere stad shoppen of duelleren.
 

DeletedUser4891

dit lijkt te veel op dingen als treinen.
en het ver reizen valt reuze mee, quarter horse en indiaanenset aan en je gaat al een stuk sneller
 

DeletedUser12132

wel een leuk idee. het moet wel een beetje verder bedacht worden. maar die wegen zijn net als de treinen.
3/5 sterren
 

DeletedUser

Het heeft behoorlijk wat weg van de treinen idd.
Wat mij betreft kun je 50 landhokjes (hetzelfde als ik bedoel bij landschappen) wegen naar een bepaalde plek bouwen. Daarvoor heb je heel veel steen nodig.
 

DeletedUser5740

Ik hou er vanen vind het juist de charme dat je al in de avond moet lopen zodat je de volgende ochtend er bent. Ik heb zo idee dat het nu is o moet even aan de andere kant van de wereld zijn ooo das even 1.5 uur kopen!.
 

DeletedUser

Ik vind het best een goed idee.
Misschien kan je dit bij een fort bouwen voor een bepaalde hoeveelheid steen.
vb.: level 1: 20 steen
level 2: 30 steen
level 3: 45 steen
level 4: 60 steen

Dan gaat er van het fort een weg naar elke stad die erbij hoort.
Misschien is dit een idee?
 

DeletedUser8307

Reeds voorgesteld topic zei:
  • Treinen / Treinstations / Rijtuigen

Dit mag je niet echt meer voorstellen. Persoonlijk zie ik het liever niet komen.

2/5
 

DeletedUser

het komt op het zelfde neer, maar het heeft er voor de rest niksm eet te maken he ;)

en ik ben eigenlijk echt wel voor al die dingen, van mij mag het er gerust in !
 

DeletedUser12174

waar je niet aan hebt gedacht, is waar je ze neer moet leggen!!! je kunts ze wel kris kras neerleggen, maar je hebt er dan wijnig aan, je steekt een weg over, leuk 10 sec 10% sneller lopen :rolleyes: je zou ze van stad naar stad neer kunnen leggen, maar dan zijn het gewoon treinen met een andere naam.
 

DeletedUser5740

waar je niet aan hebt gedacht, is waar je ze neer moet leggen!!! je kunts ze wel kris kras neerleggen, maar je hebt er dan wijnig aan, je steekt een weg over, leuk 10 sec 10% sneller lopen :rolleyes: je zou ze van stad naar stad neer kunnen leggen, maar dan zijn het gewoon treinen met een andere naam.

10 % is best wel veel hoor.
das geen 10 sec!
 

DeletedUser

wegen ja,ik vindt het wel een idee,van mij mag het komen
maar dan zou het ook leuk wezen als de de weg ook echt kan zien lopen.
 

DeletedUser

10 % is best wel veel hoor.
das geen 10 sec!

Hij bedoelt dat je slechts voor 10 seconden sneller loopt omdat je maar een klein stukje weg per keer aanlegt ;) En je daarna gewoon weer je normale snelheid krijgt.

En 10 seconden 10% sneller lopen, tijdens een ritje van 4 uur is niet heel rendabel om dan een weg te bouwen wat tijd en GS kost.
 

DeletedUser8307

wegen ja,ik vindt het wel een idee,van mij mag het komen
maar dan zou het ook leuk wezen als de de weg ook echt kan zien lopen.

Topic bump, kijk eventjes naar de laatste datum van het vorige bericht. ;)

Dit mag niet meer voorgesteld worden om deze reden:

Reeds Voorgesteld! zei:
  • Treinen / Treinstations / Rijtuigen

Het heeft dus ook te maken met "Rijtuigen". Dit mag dus niet meer voorgesteld worden. :)

Ook ben ik TEGEN dit idee. Koop een sneller paard. :)
 

DeletedUser

Dan moeten er ook auto's komen, maar die waren er toen nog niet :p Dus het is vrij onrealistisch, aangezien je met een paard beter over zand loopt dan over steen.

1/5
 

DeletedUser3686

koetsen? Je kunt met meerderen rijden en zelf goederen vervoeren zodat je kunt handelen met andere steden die dat productniet hebben
 

DeletedUser

citaat van hannes123:

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door cooper13 Bekijk bericht
wegen ja,ik vindt het wel een idee,van mij mag het komen
maar dan zou het ook leuk wezen als de de weg ook echt kan zien lopen.
Topic bump, kijk eventjes naar de laatste datum van het vorige bericht.

Dit mag niet meer voorgesteld worden om deze reden:

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Reeds Voorgesteld!


[*] Treinen / Treinstations / Rijtuigen


Het heeft dus ook te maken met "Rijtuigen". Dit mag dus niet meer voorgesteld worden.

Ook ben ik TEGEN dit idee. Koop een sneller paard.



is het zo duidelijk ????

dan moet je er ook niet over voort discusiëren he ...
ikzelf ben VOOR, maar het komt er tot mijn spijt toch nooit....


Slotje ?
 

DeletedUser

koetsen? Je kunt met meerderen rijden en zelf goederen vervoeren zodat je kunt handelen met andere steden die dat productniet hebben

Maar dan moeten er ook nog koetsen komen, en dan zit je weer op het treinspoor (Figuurlijk)...
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan