• Howdy, cowboy of cowgirl! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een!
    Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

Weg met opdrachten limiet !

DeletedUser

Alleen opdrachten die een x aantal uur een arbeid doen bevatten zijn de moeite om aan te nemen. De rest moet je gewoon beter opvolgen dan :) Ik snap wel dat het voor spelers makkelijker zou zijn als er geen limiet is, maar dat is het voor het spel zelf niet en daarom denk ik niet dat ze die gaan wegdoen. Maar valt uiteraard te proberen...
 

DeletedUser

Als ze het limiet niet weghalen moeten ze iig iets doen zodat je kan zien als er een nieuwe opdracht is want als er dan een speciale opdracht is zoals de Kerst opdracht zie je niet dat die er bij is gekomen.
 

DeletedUser1053

Ik neem alleen opdrachten aan waar ik mee bezig ben, dan blijft het overzichtelijk. Wat heeft het voor nut om alle opdrachten aan te nemen als je ze toch niet gaat doen? (wat maakt het nou uit dat er een uitroepteken in de saloon staat :p)
 

DeletedUser

Ik neem alleen opdrachten aan waar ik mee bezig ben, dan blijft het overzichtelijk. Wat heeft het voor nut om alle opdrachten aan te nemen als je ze toch niet gaat doen? (wat maakt het nou uit dat er een uitroepteken in de saloon staat :p)

Wat het uitmaakt als er een uitroepteken in de saloon staat?
Stel je krijgt heel toevallig een geheime quest, maar je ziet het niet omdat er al uitroeptekens staan. ;)
 

DeletedUser

Het gaat er bij de meeste om dat je niet ziet dat er nieuwe opdrachten bijkomen. Dus daar moet idd wel iets aan gedaan worden. Maar daar valt een andere oplossing voor te bedenken dan de limiet schrappen denk ik :)
 

DeletedUser

Het gaat er bij de meeste om dat je niet ziet dat er nieuwe opdrachten bijkomen. Dus daar moet idd wel iets aan gedaan worden. Maar daar valt een andere oplossing voor te bedenken dan de limiet schrappen denk ik :)

Daar knelt het schoentje inderdaad.
Eigenlijk zou alleen daar een oplossing voor moeten komen.
 

DeletedUser1557

maar als je het laat blijf je zitten dat als je bezig bent je ze eerst moet annuleren. en je blijft die lange lijst houden bij de opdracht gevers.
 

DeletedUser

Kunnen ze niet iets instellen waardoor het uitroeptekentje grijs wordt, of helemaal verdwijnt als je de nieuwe opdracht hebt gezien?:confused:
 
Op W4 heb ik Hernandos zwaard. Bij waupee kan je dit vernietigen voor 500 ervaring wat eerder dom is als je een slagkrachtduellant bent. MAW dat uitroepteken blijft boven zijn hoofd staan wat echt ambetant is om ander nieuwe opdrachten bij hem te kunnen zien.
Daar mogen ze ook zeker iets aan doen.
 

DeletedUser1557

dan zou je moeten doen

dat het knopje van de opdrachten blauw knippert (net als je een nieuw bericht hebt) en het uitroepteken boven der persoon moet blauw knipperen. dan zou het idd wel kunnen ja.

en uitroep tekens weghalen nadat je hem gezien hebt. bijvoorbeeld door een extra knop van dat je bevestigt dat je hem gezien hebt en het uitroepteken erna gewoon verdwijnt ;)
 

DeletedUser1557

blijft wel jammer dat die mensen die nee stemmen dan geen commentaar geven waarom ze het niet willen :o
 

DeletedUser

okeej, zal ik proberen;)

EDIT: sorry, maar als ik dat moet doen moet ik ook weer een account aanmaken op de engelse wereld.. En daar heb ik geen zin in;), maar anders stemde ik ook voor!!!
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Bovenaan