• Howdy, cowboy of cowgirl! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een!
    Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

Weg met opdrachten limiet !

DeletedUser

Graag verwijderen, juist met Pasen e.d. is het irritant, als je er een stuk of 3/4 moet openen en dit gewoon niet kan vanwege een zinloos limiet.
 

DeletedUser8307

Jep, stomme limiet, en geen enkel nut. Tenzij iemand het tegendeel bewijst. :rolleyes:

Voorstellen op het .NET forum ?
 

DeletedUser

wie doet ?

ik wil het wel posten, ik kan het alleen niet vertalen ;)
 

DeletedUser

oke, geef eneens de link er dan bij ;)
kunnen we zien hoe het wordt afgekraakt :p

nee, grapje hopelijk niet, maar zo was het wel met mijn idee geïndigd :(
 

DeletedUser

...Maar hoe is het mogelijk dat iemand zoveel opdrachten heeft openstaan? Dan ben je iig met heel andere dingen bezig geweest. Of de persoon heeft steevast al zijn vondsten verkocht, zodat hij later weer moet gaan zoeken. Zo heb je voor opdrachten bijvoorbeeld veel hout, bessen en glazen water nodig. verkoop die niet en het scheelt je uren werk naderhand

Ipv afschaffen limiet is het makkelijker geen nieuwe opdrachten meer te geven bij openstaan van bepaald aantal. Het is inderdaad irritant om er veel te hebben openstaan. Maar wanneer dat gebeurd is het m.i. een gevolg van je speelstijl. Op W3 ben ik een domme soldaat, maar heb er slechts 6 openstaan op L35.
 

DeletedUser

...Maar hoe is het mogelijk dat iemand zoveel opdrachten heeft openstaan? Dan ben je iig met heel andere dingen bezig geweest. Of de persoon heeft steevast al zijn vondsten verkocht, zodat hij later weer moet gaan zoeken. Zo heb je voor opdrachten bijvoorbeeld veel hout, bessen en glazen water nodig. verkoop die niet en het scheelt je uren werk naderhand

Ipv afschaffen limiet is het makkelijker geen nieuwe opdrachten meer te geven bij openstaan van bepaald aantal. Het is inderdaad irritant om er veel te hebben openstaan. Maar wanneer dat gebeurd is het m.i. een gevolg van je speelstijl. Op W3 ben ik een domme soldaat, maar heb er slechts 6 openstaan op L35.

Als puur bouwer kan je niet zoveel opdrachten doen. Dan is het te begrijpen dat je er meer dan 10 hebt open staan.
 

DeletedUser1557

als soldaat of duelant kan je ook lang niet alle opdrachten doen.

net zoals je een vaardigheid puur doet.

hierdoor is het zwaar iritant.

en je saloon vol vraagtekens en je moet telkens anuleren omdat je geen nieuwe kan
 

DeletedUser

Ja Girafi dat kan zeker van invloed zijn. Zelf heb ik slechts 11 vaardigheden ingevuld naast duelleren/fortgevecht. En dat scheelt n boel. Verdienen doe ik nog lang niet, heb niet eens grijze laarzen. Toch ben ik redelijk bij.
Maar n gereedschapskist vinden is nog ver weg, evenals dynamiet vinden. Wat heb ik openstaan?

Bij Sheriff:
De Daltonbende (Gereedschap) -37 molens maken
Wilde paarden (John heeft honger) -14 huifkar repareren
Weg der communicatie (Als de postbode één keer belt) -38 paarden vangen
Bij Maria: Liefdesengel -22 voor doodskisten
Bij barkeeper alles klaar, bij Waupee 2 open die ik kan. Voor soldatenopdracht heb ik geen 600 dollar voor de indiaan.

Ik werk hoofdzakelijk in gevonden voorwerpen of goedkoop spul. Het enige kledingstuk van waarde is mijn bruine stropdas. Dan komt mijn grijze stofhoed... Ook geen riante basis om voluit voor opdrachten te gaan. Maar ik heb ze wel grotendeels af :)

Het lijkt me idd vervelend om veel taken open te hebben staan. Ze kunnen verbergen is dan wel zo fijn. Maar dat geeft risico dat iemand ze vergeet later open te maken. Krijg je weer vragen om een automatisch waarschuwingssysteem. Dus mijn advies is: Kijk goed vantevoren naar de opdrachten en bewaar je spullen die daarvoor nodig zijn. Helemaal de spullen die je moeilijk vind. Kijk heel goed naar de kleding die je koopt en wanneer je dat doet. Voor de rest accepteren dat je (nog) niet alles kan. Staan er 20 open, is dat de prijs die je betaalt voor je speelwijze. Of je ze kan zien of niet.
 

DeletedUser8307

Op wereld 6 staat de saloon bij mij vol met !-tekens, simpel omdat ik daar geen opdrachten doe..

Dusja. :)
 

DeletedUser

Ik ben nu in wereld 5 aan het proberen om opdrachten weg te werken. Krijg er nu wel erg veel en probeer het zo wat overzichtelijker te maken(was het al lang niet meer). In de andere wereld kan ik het wel aardig bij houden ondanks puur duellant. Heb er daar maar 5 openstaan.
 

DeletedUser9519

Ik ben overal de fout ingegaan na de invoering van nieuwe opdrachten, behalve op W1, daar heb ik er 7 open staan waarvan ik er 1 kan doen.
 

DeletedUser

ik verkoop geen producten... toch heb ik minstens 7 opdrachten die ik niet kan aanemen wegens die stomme limiet

ik vind echt dat die limiet weg moet want ik heb overal uitroeptekens staan :eek:

ik word er gek van :eek::eek::eek:
 
Bovenaan